Ook de foto's van Marjon zijn nu te bezichtigen.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
vana
Amerika-expert
Berichten: 12928
Lid geworden op: 14 okt 2003, 15:50
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Ook de foto's van Marjon zijn nu te bezichtigen.

Bericht door vana »

Hallo allemaal,

Jaja, het is me eindelijk gelukt ; ook onze foto's staan nu on-line in ons album.
Iedereen die er zin in heeft kan vanaf nu kijken op:

http://community.webshots.com/user/vanamar


Groetjes Marjon
Laatst gewijzigd door vana op 16 sep 2004, 20:42, 2 keer totaal gewijzigd.
rene.jager
Amerika-expert
Berichten: 1639
Lid geworden op: 30 mar 2004, 20:33
Locatie: Dronten
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Hé Marjon,

Schitterende foto's zeg! :P
Aangezien ik nogal visueel ben ingesteld, geniet ik van al die fotoreportages. Ik herken weer een hoop van onze eigen reis.... ook al is dat 6 jaar geleden.

René
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Prachtige foto's Marjon!

Inderdaad zie ik veel bekende plekken waar ik dit jaar ook geweest ben... :wink:

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
Petra/VS
Medebeheerder
Berichten: 19661
Lid geworden op: 07 sep 2003, 15:10
Locatie: Washington DC metro
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Heel leuke foto's, Marjon! Ik vind het ook altijd leuk om de reizigers zelf op de foto te zien.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Gebruikersavatar
hekkie
Amerika-expert
Berichten: 14467
Lid geworden op: 31 mar 2004, 14:40
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Locatie: Assen
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hoi Marjon,

Leuk om al die foto's te bekijken. Heel mooi. En je krijgt nu ook een "gezicht", wat ik net als Petra, heel leuk vind.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
wendyjol
Amerikakenner
Berichten: 1413
Lid geworden op: 21 jan 2004, 17:53
Locatie: Zuid west Drenthe

Bericht door wendyjol »

Hoi Marjon,

Heb je foto's zitten bekijken. Hardstikke mooi hoor. Vooral die met die donkere luchten!! Niet te geloven dat het daar dag was en geen nacht.... Lijkt me een hele leuke ervaring.
En natuurlijk leuk om mezelf, Cor en Fabienne terug te zien bij jullie op de foto's. Het waren toch erg leuke cabins daar in Bryce hoor!

Groetjes
Wendy
rperre
Amerika-expert
Berichten: 2532
Lid geworden op: 17 mar 2004, 21:55
Locatie: Dothan, AL

Bericht door rperre »

heb effe erdoorheen gescand en ik moet bekennen dat ik de meeste plekken nog NOOIT gezien heb :oops: en ik woon in de VS :shock:

Erg leuke foto's en een leuke bups

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Gebruikersavatar
Jasmino
Amerika-expert
Berichten: 7090
Lid geworden op: 15 mar 2004, 08:34
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Mooi foto's, Marjon! En leuk, dat wij binnenkort ook op een aantal van deze plekjes zullen staan.

Groetjes,
Jacqueline
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9254
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Bericht door markro »

Howdy Marjon,

met jullie foto's als diashow ingesteld heb ik heerlijk achterover leunend in de stoel zitten genieten, prachtig.
Wat hebben jullie ook veel gezien en gedaan. En wat moet het voor jullie kinderen ook fantastisch zijn geweest om op al die plaatsen te kunnen rondlopen.
Fijn dat jij ons deelgenoot hebt willen maken van jullie reis. Ik heb genoten.

Groet, Marco.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Anita

Bericht door Anita »

Hai Marion!

Prachtige foto's zeg! Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik over een weekje of 4 ook daar ben! Volgens mij gaan wij ongeveer hetzelfde doen als jullie. Heb je ook ergens een reisverslag o.i.d.? Lijkt me ook erg leuk om te lezen!

Groetjes,
Anita
Gebruikersavatar
hekkie
Amerika-expert
Berichten: 14467
Lid geworden op: 31 mar 2004, 14:40
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Locatie: Assen
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hoi Marjon,

Nog even een vraagje.
Na het bekijken van de foto's ben ik toch ook wel nieuwsgierig geworden naar het "verhaal" er achter. Op je weblog mis ik de laatste week. Ga je dat nog aanvullen?

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Gebruikersavatar
vana
Amerika-expert
Berichten: 12928
Lid geworden op: 14 okt 2003, 15:50
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi allemaal,

Ik ben erg blij met jullie leuke reacties. Het was voor mij de eerste keer dat ik digitaal fotografeerde dus ik ben blij dat jullie de foto's mooi vinden.

Wendy ik vond zelf die foto's van die donkere lucht ook heel erg geslaagd, het was ook een heel mooi gezicht. als je voor je keek was het net nacht en als je achter je keek scheen de zon, heel vreemd.
Ik heb het ook nog gefilmd en dan kun je zelfs bliksemflitsen zien.

Marjan, ik was helemaal vergeten dat mijn verslag op het weblog nog niet af was :oops: Inmiddels heb ik een verslagje geschreven ik kan het alleen nog niet op het weblog zetten want daar zijn ze met werkzaamheden bezig op het moment. Zodra het mogelijk is zet ik het er voor je op.

Of er ook nog een uitgebreid reisverslag volgt weet ik niet. Op het moment heb ik weinig tijd. We hebben deze week wat feestelijkheden omdat we eergisteren 25 jaar getrouwd waren ( ja, we worden oud ) en volgende week viert Nick zijn verjaardag.
Bovendien zijn we met een kleine verbouwing in huis bezig en ik heb net alle 600 :D foto's opgehaald, die moeten ook nog in een album geplakt worden.
Maar als ik weer tijd heb, wie weet.
Gebruikersavatar
PeeJay
Amerika-expert
Berichten: 2202
Lid geworden op: 29 jan 2004, 01:15
Locatie: USA

Bericht door PeeJay »

Leuke fotos Marjon, en Happy Anniversary...

Afbeelding


/PeeJay
Gebruikersavatar
Rob
Amerika-expert
Berichten: 14853
Lid geworden op: 06 feb 2004, 14:53
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Locatie: Biggekerke ZLD
Contacteer:

Bericht door Rob »

Hoi Marjon,

Mooie foto's hebben jullie gemaakt, zo te zien hebben je volop genoten.
Al die foto reportages werken net als de reisverhalen wel aanstekelijk.
Ik moet ook nog eens uitzoeken hoe ik mijn foto's on-line kan krijgen, wij zijn sinds onze 2003 reis ook digitaal bezig, de laatste trip naar NY hebben we alleen maar digitaal gedaan, annie en ik hebben nu allebei een digi en 400 foto's, van de 2003 reis heb ik er ook 400 maar ook nog ruim 600 dia's net als van de 1999 en 2001 reis die wil ik ook nog digitaal maken maar dat is meer een lange winteravond klus.
Met de reisverhalen is het ook gelukt dus wie weet misschien krijg ik onze foto's ook nog op het net.
Gr.
Rob
Gebruikersavatar
vana
Amerika-expert
Berichten: 12928
Lid geworden op: 14 okt 2003, 15:50
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi

Rob,
dat wordt een hele klus voor je, ik hoop dat er veel koude winteravonden komen :D .
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel instructies van mijn zoon heb gekregen hoe ik de foto's van de camera naar de computer kon krijgen, maar daarna heb ik het helemaal zelf gedaan en de Photo Home Page heb ik helemaal zelf gemaakt ( ik ben best wel trots op mezelf :D )

Marjan,
het is gelukt hoor, het laatste verslagje staat op mijn weblog, we heben niet echt veel gedaan de laatste dagen maar misschien toch leuk om te lezen.

Groetjes Marjon
Gebruikersavatar
hekkie
Amerika-expert
Berichten: 14467
Lid geworden op: 31 mar 2004, 14:40
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Locatie: Assen
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Marjan,
het is gelukt hoor, het laatste verslagje staat op mijn weblog, we heben niet echt veel gedaan de laatste dagen maar misschien toch leuk om te lezen.

Hallo Marjon,

Ik voel me zeer vereerd zeg, dat je het laatste verslagje "speciaal" voor mij op je weblog hebt gezet. Maar...het is nu wel compleet natuurlijk... 8)

Jammer dat het jullie wat "tegenzat" de laatste dagen. Heeft er misschien ook wel mee te maken dat je weer naar huis "moest". Wij hadden dat toevallig ook in SF de 2 laatste dagen van onze vakantie. Het was koud, het waaide heel hard en de Golden Gate was weer eens niet te zien door de laaghangende bewolking, m.a.w. we hadden er niet zo veel aardigheid aan, terwijl we anders altijd dol enthousiast waren over San Francisco.

Bedankt nogmaals voor je "snelle" verhaal.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer