Camping Moab

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
ReinierB
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 feb 2024, 16:28
Aantal x V.S. bezocht: 3

Camping Moab

Bericht door ReinierB »

Beste allemaal,

In september gaan we met de camper (25ft) en ons zoontje van 2,5 door het Zuidwesten rijden. We willen 3 nachten bij Moab verblijven maar twijfelen een beetje of we gaan proberen 3 nachten in Devil's garden te verblijven. Aangezien we de resterende 6 nachten ook zonder hookup staan en omdat het schijnbaar toch wel erg warm kan zijn in Devils garden zonder airco/hookup dachten we misschien is het ook fijn is dit te combineren met 1 of 2 nachten in Moab zelf, bijv Sun outdoors Moab Downtown. Zijn er meer mensen die dit combineren? Doen we onszelf tekort als we niet 3 nachten in Devil's Garden staan?

Alvast bedankt en vriendelijke groet,
Reinier
Corv
Amerikakenner
Berichten: 661
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: Camping Moab

Bericht door Corv »

Mocht je toch stroom hookup willen, https://www.rvparky.com/search?l=Moab%2 ... 01f2&d=&s=
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42057
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Camping Moab

Bericht door Martin & Marianne »

Meestal wordt hier aangeraden om 1 nacht Devils Garden te doen en de overige nachten een camping in Moab te nemen. Bij Sun Outdoor zit je midden in het dorp, op loopafstand van winkels en restaurants. Ook wel eens lekker. En voor een bezoek aan bijvoorbeeld Canyonlands, Dead Horse Point SP, Corona Arch etc wel zo gunstig gelegen.
Als je veel planen hebt in Arches is 2 nachten natuurlijk ook niet verkeerd. Ben je nog wel op tijd om te reserveren? Devils Garden gaat erg snel. Zorg anders voor een toegangsreservering.

Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 17 mar 2024, 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42057
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Camping Moab

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zie dat ik wel consequent ben. :wink: Had je deze berichten wel gelezen?
Overigens ook niet gek om alle berichten over je reis in je routetopic te houden, vaak is wat extra achtergrond wel handig.

Je bent nog op tijd om te reserveren zie ik.

Marianne
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1211
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Camping Moab

Bericht door paulr »

Waarom inderdaad 2 maal dezelfde vraag stellen? We (ik) hebben dit advies toch al gegeven ? Devils Garden is helemaal niet leuk voor meer dan 1 nacht zelfs…. :) Je zit namelijk helemaal achterin het park en dus uiterst onhandig voor de andere mooie plekken en aktiviteiten rondom Moab !
ReinierB
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 feb 2024, 16:28
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Camping Moab

Bericht door ReinierB »

Haha oeps, ik had die laatste reactie daar gelezen, maar dat was 2 weken geleden en ik was het even vergeten. Excuus! :oops:

Duidelijk, we gaan 1 nacht in Devils Garden overnachten, we zijn nog op tijd, we zijn daar 19 september, dus ga dinsdag precies op tijd klaar zitten
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1211
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Camping Moab

Bericht door paulr »

Goed idee :D
Berry
Amerikafan
Berichten: 144
Lid geworden op: 27 mar 2021, 17:32
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Camping Moab

Bericht door Berry »

Gelukt met Devils Garden? Ik schrik er beetje van hoe hard alle campgrounds gaan dit jaar, lijkt wel elk jaar moeilijker te zijn...

Mocht Devils garden niet gelukt zijn en je wilt toch een campground reserveren vlakbij Moab dan is Ken's Lake nog wel een aanrader. Kwartiertje van Moab, niet duur ($20) en op zich best mooi gelegen. Wel heel basic.
ReinierB
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 feb 2024, 16:28
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Camping Moab

Bericht door ReinierB »

Ja het is gelukt! Zaten met 2 computers en meerdere tabbladen klaar, maar het is gelukt. Dank! We gaan de andere 2 nachten in Sun Outdoors Moab Downtown boeken. Dank voor jullie hulp!
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1211
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Camping Moab

Bericht door paulr »

Probeer op Sun outdoor een plekje wat verder weg van de weg te boeken. Ergens halverwege dus voorbij plek 10, 29, 47 etc. Is iets rustiger….
ReinierB
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 feb 2024, 16:28
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Camping Moab

Bericht door ReinierB »

Super sympathiek dat jullie zo meedenken. Heb plek 82 geboekt, zo ver mogelijk naar boven op het kaartje. Dank!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer