Highway 1 opgebroken.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Saskia Smip
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mar 2024, 16:21
Aantal x V.S. bezocht: 1

Highway 1 opgebroken.

Bericht door Saskia Smip »

Hallo allemaal,
ik ben bezig om voor onze reis in juni de route te plannen voor welke accommodaties ik het beste kan boeken, maar nu kom ik er achter dat de Highway 1 een stuk afgesloten is tussen Monterey en Pismo. Heeft iemand suggesties wat je nu het beste kan bekijken langs deze route? Want we moeten nu omrijden voor wat highlights te bekijken ...
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42061
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Highway 1 opgebroken.

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo Saskia, welkom op het forum!
Er is een topic over de afsluiting (zie hier), misschien heb je daar iets aan.

Alle bezienswaardigheden zijn bereikbaar, maar je moet inderdaad wel wat heen en weer rijden als je bijvoorbeeld naar Big Sur wilt. Hoeveel tijd hebben jullie uitgetrokken voor de kustroute? Met twee overnachtingen zijn Monterey en Pismo Beach prima keuzes; je kunt dan afhankelijk van de tijd die je hebt bekijken wat je allemaal wilt bezoeken. Wij vonden Hearst Castle een bezoek waard, net als de omgeving van Big Sur. In Monterey is het mogelijk om een whale watch tour te doen. Het aquarium daar is ook een aanrader. Voor het stuk tot aan Big Sur zou je ons 2019-verslag kunnen bekijken. In 2017 was er ook een deel afgesloten, toen hadden wij één overnachting, in Cambria.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer