Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rondreis zuidwest Amerika
Rondreis zuidwest Amerika
Goedemiddag allemaal,
Een nieuwkomer in Zuidwest Amerika hier, maar volgend jaar augustus (2024 dus) willen wij graag een rondreis maken door zuidwest Amerika. We willen hier maximaal 21 dagen voor uittrekken. We vinden het leuk om de bekendste/mooiste parken te bezoeken, maar zijn geen natuur freaks die per se alle parken willen zien.
Het enige wat ik op dit moment eigenlijk weet is dat we in San Fransisco willen starten (vliegtickets het goedkoopst) en we voelen wel iets voor het Bassie en Adriaan rondje. Echter ben ik heel benieuwd of iemand een suggestie kan doen voor een mooie rondreis, waarbij we de highlights van zuidwest zeker gaan zien.
Ik ben benieuwd naar de suggesties.
Groet
Een nieuwkomer in Zuidwest Amerika hier, maar volgend jaar augustus (2024 dus) willen wij graag een rondreis maken door zuidwest Amerika. We willen hier maximaal 21 dagen voor uittrekken. We vinden het leuk om de bekendste/mooiste parken te bezoeken, maar zijn geen natuur freaks die per se alle parken willen zien.
Het enige wat ik op dit moment eigenlijk weet is dat we in San Fransisco willen starten (vliegtickets het goedkoopst) en we voelen wel iets voor het Bassie en Adriaan rondje. Echter ben ik heel benieuwd of iemand een suggestie kan doen voor een mooie rondreis, waarbij we de highlights van zuidwest zeker gaan zien.
Ik ben benieuwd naar de suggesties.
Groet
Re: Rondreis zuidwest Amerika
Welkom, deze vraag is wel heel erg breed... Ik stel voor hier te kijken en het standaard rondje eens te bekijken. viewtopic.php?f=36&t=58662
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kijk inderdaad eens naar de voorbeeldroute. Met hooguit 21 dagen is dat misschien wel net iets te veel.
Is SF echt het goedkoopste? Heb je ook al eens naar een multicity gekeken? Bijvoorbeeld starten in SF en eindigen in LA. Of beginnen in LA en eindigen in LV? Dat scheelt je een of twee dagen waardoor je meer tijd hebt voor de rest.
Stippel zo snel mogelijk een route uit want het is niet onverstandig om de accommodatie nu alvast vast te gaan leggen.
Marianne
Is SF echt het goedkoopste? Heb je ook al eens naar een multicity gekeken? Bijvoorbeeld starten in SF en eindigen in LA. Of beginnen in LA en eindigen in LV? Dat scheelt je een of twee dagen waardoor je meer tijd hebt voor de rest.
Stippel zo snel mogelijk een route uit want het is niet onverstandig om de accommodatie nu alvast vast te gaan leggen.
Marianne
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik zou eens beginnen met voor jullie zelf te bepalen wat jullie echt willen zien. WIj deden in 2016 ook het klassieke rondje. Deze zag er toen ,ongeveer, zo uit. 1 dag langer, maar te doen. Zou hem persoonlijk nu niet meer zo willen rijden maar dat is omdat we verknocht zijn aan Zion dus daar graag langer willen blijven
Hebben jullie, net zoals Bassie en Adriaan, ook een reis gewonnen?
1. Amsterdam-San Francisco
2. San Francisco
3. San Francisco
4. San Francisco-San Simeon
5. San Simeon-Los Angeles
6. Los Angeles ( zou je ook nog kunnen skippen, wij vonden L.A heel vies tegenvallen.. )
7. Los Angeles-Las Vegas
8. Las Vegas
9.Las Vegas-Grand Canyon
10. Grand Canyon
11. Grand Canyon-Monument Valley
12.Monument Valley-Page
13.Page
14.Page-Bryce
15.Bryce-Zion
16.Zion
17.Zion-Death Valley
18-Death Valley-El Portal
19.Yosemite
20.Yosemite
21.Yosemite-San Francisco
22.San Francisco-Amsterdam

Hebben jullie, net zoals Bassie en Adriaan, ook een reis gewonnen?

1. Amsterdam-San Francisco
2. San Francisco
3. San Francisco
4. San Francisco-San Simeon
5. San Simeon-Los Angeles
6. Los Angeles ( zou je ook nog kunnen skippen, wij vonden L.A heel vies tegenvallen.. )
7. Los Angeles-Las Vegas
8. Las Vegas
9.Las Vegas-Grand Canyon
10. Grand Canyon
11. Grand Canyon-Monument Valley
12.Monument Valley-Page
13.Page
14.Page-Bryce
15.Bryce-Zion
16.Zion
17.Zion-Death Valley
18-Death Valley-El Portal
19.Yosemite
20.Yosemite
21.Yosemite-San Francisco
22.San Francisco-Amsterdam
Laatst gewijzigd door dejong89 op 16 nov 2023, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kijk goed waar je voorkeur naar uit gaat, je kunt andere accenten leggen dan in de voorbeeldroute. In de route hierboven zou ik zelf een stop tussen Death Valley en Yosemite mooi vinden omdat je anders weinig tijd hebt voor Death valley en ook voor de Tioga Pass en alles ertussenin.
@dejong89 Eerst Zion, dan Bryce en dan Death Valley?
Marianne
@dejong89 Eerst Zion, dan Bryce en dan Death Valley?
Marianne
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Je hebt gelijk, het was andersom. Het is dan ook al erg lang geleden voor mijn gevoel 

https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 30 Reacties
- 1569 Weergaves
-
Laatste bericht door Old Faithful
-
- 14 Reacties