Accommodatie gezocht in Ouray, CO.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
RuthdeLange
Amerikakenner
Berichten: 656
Lid geworden op: 08 apr 2017, 10:55
Aantal x V.S. bezocht: 3

Accommodatie gezocht in Ouray, CO.

Bericht door RuthdeLange »

Opmerking moderator

Afgesplitst van een ander topic.


Mag dit topic ook gebruikt worden om elkaar te vragen naar (betaalbare) accommodatie op specifieke locaties. Of moet dat in een apart topic?
Ik zoek een motel of cabin met douche in Ouray. Dat is 1 van de weinige plekken waar we niet willen kamperen. Iemand toevallig n tip? Zelfs de cabin met badkamer op de Koa daar is 270 dollar.
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1211
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Oproep om hotels & campings te beoordelen

Bericht door paulr »

Ouray is duur... Mag ik vragen waarom daar niet kamperen ? De Koa is inderdaad duur en volgens mij een minimum stay van 2 nachten... (zowel RV en tentplekken als cabins). Wij hebben 2 jaar geleden op Ridgway State Park gestaan (20 min.van Ouray): prachtige plek !! Tegen de bergen aan en wat lager (waardoor 's avonds aangename temperatuur), goeie douches, zeer ruime plekken en fraai uitzicht over de meren... Je hebt er ook Yurts die je kan huren. Zo te zien kosten die Usd 90,- !
https://www.reserveamerica.com/explore/ ... pdate=true
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9254
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: Accommodatie gezocht in Ouray, CO.

Bericht door markro »

Hierbij een paar beoordelingen van forumleden, ze zijn al wat gedateerd.

https://beoordelingen.allesamerika.com/ ... y&staat=CO

Een beoordeling van mij vind je uit 2018 van de Hot Springs Inn. Wij zaten daar naar tevredenheid.
Kijk ook altijd bij Tripadvisor.com voor recentere beoordelingen.

Ons reisverslag: https://www.pindat.com/pindata/user/men ... 2018-09-13
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42061
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Accommodatie gezocht in Ouray, CO.

Bericht door Martin & Marianne »

Is Silverton geen optie? Wij hadden daar een heel betaalbare overnachting. Maar dat was wel 2013 ....

Marianne
RuthdeLange
Amerikakenner
Berichten: 656
Lid geworden op: 08 apr 2017, 10:55
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Accommodatie gezocht in Ouray, CO.

Bericht door RuthdeLange »

Wij zitten de 2 nachten ervoor op een campground zonder douche maar ook zonder water. En de 5 nachten daarvoor op een camping zonder douche. Ook in de buurt geen douchegelegenheid dus na 7 nachten wel toe aan een beetje comfort voor 1 nacht. Bovendien is de dag dat we aankomen in Ouray een hele lange reisdag en de dag erop moeten we heel vroeg op voor een jeeptour vanuit Ouray vandaar dat ik het liefste geen tent wil opzetten en dicht bij ouray wil zitten. Na de jeeptour gaan we door naar silverton waar we ook weer 2 nachten op een boondocking camping (zo heet dat volgens mij) staan omdat daar verder geen campings zijn. We gaan daar een dagwandeling maken.
Maar ja net in Ouray niks betaalbaars dus dan misschien toch maar het anders indelen. Ik hoopte dat iemand misschien n tip voor n B&b of zo zou hebben. Je weer het nooit.
RuthdeLange
Amerikakenner
Berichten: 656
Lid geworden op: 08 apr 2017, 10:55
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Accommodatie gezocht in Ouray, CO.

Bericht door RuthdeLange »

Die yurt die Paul noemt zou wel een goed alternatief zijn. Ik wist niet dat ze die hadden. Had wel naar die camping gekeken. Dat is toch due camping die uit 3 delen bestaat aan dat meer?
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1211
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Accommodatie gezocht in Ouray, CO.

Bericht door paulr »

Ja, dat klopt. Wij stonden dus eerst bij de entree van het verkeerde deel, hahaha. Moesten we weer 5 minuten terug rijden. Wij stonden op het hoogste deel. Weet niet precies waar de Yurts staan, maar zal vast wel ergens op te zoeken zijn... Op de foto ziet het er wel aardig uit !
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer