Zion NP Lodge of verblijf in Springdale

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Reiziger14
Amerika-ontdekker
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 jun 2023, 22:42

Zion NP Lodge of verblijf in Springdale

Bericht door Reiziger14 »

Ik was nieuwsgierig of iemand van jullie In Zion NP Lodge heeft overnacht. Lijkt ons supermooi om daar ook te kunnen zijn op de rustigere tijdstippen (dus vroeg in morgen/late namiddag). Ik lees wisselende reviews, erg oud (vies) maar toch echt prachtig om daar te zitten maar ook helaas 'prachtige plek maar woog echter niet op tegen hoe de staat van het hotel is...

Mmm... ik vind het niet erg om wat basic te zitten als je daarvoor op heel mooie plek zit maar het moet ook niet te veel 'mopperpunten' zijn.

Wie heeft recentelijk ervaring voor Zion Lodge?

Anders toch uitwijken naar Springdale...

Het gaat om 2 nachten, deze zomer.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42140
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Zion NP Lodge of verblijf in Springdale

Bericht door Martin & Marianne »

Geen recente ervaring; wij waren er in 2017. Het is als in andere parken; redelijk oud, en aan de buitenkant wat somber. Maar wij hadden een prima kamer. Wil je wat meer luxe (en een zwembad) dan zit je in Springdale beter.
Groot voordeel van overnachten in het park is dat je niet op de park-shuttle hoeft te wachten; wachttijden kunnen soms oplopen tot 2 uur.
Hoe het zit met de wachttijden bij de Lodge weet ik niet, maar vanuit de Lodge kun je al veel doen. Hou er wel rekening mee dat de brug tegenover de lodge is afgesloten; voor bijvoorbeeld de wandeling naar de Emerald Pools moet je bij de Grotto beginnen.

Marianne
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9258
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: Zion NP Lodge of verblijf in Springdale

Bericht door markro »

De beoordelingen van de forumleden zijn van al even geleden, toch plaats ik ze hierbij, misschien heb jij er toch iets aan:
in het Zion NP: https://beoordelingen.allesamerika.com/ ... k&staat=UT
in Springdale: https://beoordelingen.allesamerika.com/ ... e&staat=UT

En kijk op de website Tripadvisor.com voor recentere beoordelingen: https://www.tripadvisor.com/
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Reiziger14
Amerika-ontdekker
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 jun 2023, 22:42

Re: Zion NP Lodge of verblijf in Springdale

Bericht door Reiziger14 »

Dank voor jullie reacties. Idd oude reviews. En helaas op TA dus de laatste paar reviews heel slecht voor Zion NP Lodge...

Maar het voordeel om in het park te zitten dat lijkt ons wel wat maar toen ik die heel slechte recensies las dacht ik wel even 'oef'
marieke van oorschot
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 10 mar 2014, 18:10
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Zion NP Lodge of verblijf in Springdale

Bericht door marieke van oorschot »

Ik heb er voor het laatst in oktober 2022 overnacht. En ga komende zomer weer. In het verleden vaker geweest. Zowel in een hotelkamer, als het huisje en de suite gelogeerd. Ik zou niets anders willen voor een bezoek aan Zion. Zeker als je er maar, zoals ik, voor 1 nacht bent. Dan heeft het echt grote voordelen. Zoals voor de drukte aan een wandeling beginnen. Kamers zijn, vooral in de cabin, misschien iets verouderd. Maar zeker niet vies.
Loves Vegas!
Gebruikersavatar
Bushmaster
Amerika-expert
Berichten: 2592
Lid geworden op: 29 jul 2004, 11:56

Re: Zion NP Lodge of verblijf in Springdale

Bericht door Bushmaster »

hier ook 2022 ervaring in zo'n "blokhut". Ja ze zijn oud maar niet vies. Lokatie is top back to basic, geen tv geen internet
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4838
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Zion NP Lodge of verblijf in Springdale

Bericht door Tipsy_1 »

al twee keer in de Zion lodge overnacht. Ik vind het top en eigenlijk een mooi hotel. Je kan er ook lekker (betalend) ontbijten na een ochtendwandeling. Heerlijk rustig 's avonds en 's morgens. Ik raad het 200% aan.
Wij sliepen al in een cabin en in de lodge zelf. Beide goed.
Reiziger14
Amerika-ontdekker
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 jun 2023, 22:42

Re: Zion NP Lodge of verblijf in Springdale

Bericht door Reiziger14 »

Bedankt voor de reacties.

Geen ervaringen dus dat het vies is. Top!
(Ik las laatste ervaringen op TA over kakkerlakken, niet schoongemaakt, vieze bedden....)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer