U2 in Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1197
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 14

U2 in Las Vegas

Bericht door paulr »

Zijn er nog meer gekken zoals ik op het forum die voor een U2 concert naar Las Vegas gaan ? :lol:
En hoe pakken jullie dat aan ? Alleen naar LV, paar dagen eraan plakken, hele rondreis er van maken ? Ben benieuwd….
Pascal
Amerikakenner
Berichten: 526
Lid geworden op: 17 dec 2003, 15:45
Aantal x V.S. bezocht: 20
Locatie: Vlaanderen

Re: U2 in Las Vegas

Bericht door Pascal »

Hier? Gebouw is nog niet af momenteel.
Kwam net te lezen dat zij de openingsavond doen eind september.
Bijlagen
IMG_7599.jpeg
IMG_7703.jpeg
IMG_7702.jpeg
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7930
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: U2 in Las Vegas

Bericht door Pete.Z »

Ja, wij.
Vrouw is groot U2 fan, en stom toevallig halen we 5 oktober camper op in Vegas, dus tickets en overnachtingen waren geen issue.

Rondreis was al geboekt dus, alleen hebben we nooit en vaste route of reserveringen, dus we hoeven ook niks te veranderen.
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1197
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: U2 in Las Vegas

Bericht door paulr »

Hi Pete, wat leuk ! Maarre, wij hadden als fanclublid voorrang voor kaartjes, maar in eerste instantie geen geluk. Uiteindelijk in de 2e ronde wel gelukt: vrijdag 27 oktober ! Wanneer jullie ? Ik denk dat wij een paar dagen eerder naar SFO vliegen en dan in een paar dagen via Yosemite en DV naar LV rijden. Terug direct zaterdag na concert. Dan toch nog beetje vakantie ook. In juni namelijk al naar Yellowstone, Teton, Glacier en in november naar Oeganda. Het wordt allemaal beetje veel anders :)
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7930
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: U2 in Las Vegas

Bericht door Pete.Z »

Ook wij geen geluk in pre-sale, maar gelukkig kaartjes “gekregen” via vriend in Dublin die wel 4 stuks kon kopen, 7 oktober.
Nu ook mailtje van U2.com gehad dat er nog een soort herkansing komt omdat we in 1ste instantie daar dus misgrepen, ben benieuwd.

Wij komen dus 5 oktober aan volgens oorspronkelijke plan, maar blijven nu de eerste dagen tot na concert in/bij Vegas, dat zullen vooral veel ontmoetingen met mede fans worden schat ik in.

Daarna richting San Diego naar familie, en dan zien we het wel, we gaan de 24ste weer terug.
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: U2 in Las Vegas

Bericht door HennyCox »

Helaas geen geluk gehad met kaartjes. Ik ben op 7 en 8 oktober in LV. Op 7 oktober al kaarten voor P!nk in Alegiant Stadium en zou mooi zijn om U2 te kunnen zien op 8 oktober, maar helaas. Heb U2 al zo'n 20x gezien, maar blijft fantastisch natuurlijk, zeker in The Sphere.
Ik ga trouwens 3x naar P!nk die trip: 5 okt in LA, 7 okt in LV en 9 okt in Phoenix.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5760
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: U2 in Las Vegas

Bericht door bedeve »

Even een berichtje voor de echte fans....
Als je altijd al eens de Joshua TRee fotoshoot plek wilt zien of nog eens wilt zien : stel het niet uit !
Ik ben er afgelopen week voor het eerst in 2 jaar geweest en denk dat het voor t laatst was.
Het slechte winter weer heeft veel kapot gemaakt .
Spullen zijn verdwenen en er is zowaar een echte wash ontstaan.
ubrons.jpg

36.33088, -117.74527

Als je precies daar stopt op de hoge kant van de berm zie je een pijl van stenen in de juiste richting wijzen.

u1.jpg
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: U2 in Las Vegas

Bericht door HennyCox »

@bedeve Been there, done that :thumbup: Heb zelfs een stukje van de echte boom hier thuis liggen...niemand zeggen he
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7930
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: U2 in Las Vegas

Bericht door Pete.Z »

Ja, daar stoppen wij bijna elk jaar, even kijken wat nieuw is, altijd leuk.
Vrienden van ons (wonen in Mojave) houden de plek een beetje bij af en toe, maar veel vandalisme jammer genoeg.
Gijsje
Amerika-ontdekker
Berichten: 27
Lid geworden op: 06 mar 2015, 21:45

Re: U2 in Las Vegas

Bericht door Gijsje »

Wij gaan ook met twee :)

We hebben ook kaarten voor de 7e oktober maar verder moeten we alles nog uitzoeken en wordt het onze eerste trip naar de westkust.
We denken aan een roadtrip van 2-3 weken icm LV-LA-SF. In willekeurige volgorde. Vliegtickets moeten we ook nog boeken.

Het maakt denk ik weinig verschil welke route je neemt, eventueel aankomst en vertrek vanaf verschillende luchthavens is ook een optie. We gaan ons hier eens goed inlezen op het forum, maar tips zijn altijd welkom :)
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7930
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: U2 in Las Vegas

Bericht door Pete.Z »

Nu ook kaarten voor 20 oktober, maar die zijn naar vrienden die mis hadden gegrepen in de voorverkoop, want anders moeten we wel heel erg onze vakantie aanpassen aan U2.
Tinus1955
Amerikafan
Berichten: 281
Lid geworden op: 18 okt 2017, 11:12
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: U2 in Las Vegas

Bericht door Tinus1955 »

Nieuwe data voor december zijn aangekondigd:
FRIDAY, DECEMBER 1
SATURDAY, DECEMBER 2
WEDNESDAY, DECEMBER 6
FRIDAY, DECEMBER 8
SATURDAY, DECEMBER 9
WEDNESDAY, DECEMBER 13
FRIDAY, DECEMBER 15
SATURDAY, DECEMBER 16
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7930
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: U2 in Las Vegas

Bericht door Pete.Z »

Beste kans dat mijn vrouw nog een keer gaat in December, maar ik pas. Ben wel benieuwd hoe lang ze uiteindelijk doorgaan, vraag genoeg.
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1197
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: U2 in Las Vegas

Bericht door paulr »

Oei, straks blijven we heen en weer vliegen als ze er nog lang blijven… :D
Ik denk dat we voor een volgende show toch maar wachten op de Arena of Ziggo….
Tinus1955
Amerikafan
Berichten: 281
Lid geworden op: 18 okt 2017, 11:12
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: U2 in Las Vegas

Bericht door Tinus1955 »

Spoiler alert!
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7930
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: U2 in Las Vegas

Bericht door Pete.Z »

Het ziet er supermooi uit,wij zijn er de 7de bij. 8)
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1197
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: U2 in Las Vegas

Bericht door paulr »

Had me voorgenomen niks te gaan bekijken... maar ja, dat blijkt toch lastig :) De beleving daar zal toch anders zijn... nog iets minder dan 3 weken en dan die kant op !
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: U2 in Las Vegas

Bericht door Almere vak V »

Hier groot U2 liefhebber. Maar heel eerlijk. Toch wel eentje van het eerste uur. Tot en met The Joshua Tree vreselijk genoten van U2. Talloze concerten bezocht in binnen- en buitenland. Zoals ik zeg, tot en met. Rattle and Hum was al een teken aan de wand. Gevolgd door een periode van bijna 12 jaar met volslagen doorgeslagen commerciële rommel. Met daarna nog af en toe een goed nummer.

Met daarbij het gegeven dat Bono al nooit een begenadigd zanger was. Dat dit steeds minder wordt. Dit kon verbloemen door zijn enorme charisma. Hij dit probeert te compenseren met allerlei gespreek. En dat we dan ook nog Achtung Baby moesten aanhoren. Dan zal je begrijpen dat ik afgelopen vrijdag de twee kaartjes die ik van MSG had gekregen voor de opening aan mijn vrouw en jongste dochter heb gegeven. Die eerlijk is eerlijk, volslagen lyrisch weer terugkwamen. Het lullige was alleen dat ik na 10 minuten lofzang moest vragen, maar hoe was U2 dan? Het ging alleen maar over de zaal, de visuele aspecten en ga zo maar door. Maar niet over U2. Stoer dat er een Nederlandse drummer zat. De stem van Bono was weer achteruit gegaan, het gepreek gebleven. Onder de streep oordeel van mijn vrouw, goed dat je niet gegaan bent. Je was hier alleen maar nog verdrietiger van geworden.

Dus...

Spektakel is enorm. Als je van Achtung Baby houdt zit je goed. En anders gewoon maar over je heen laten komen!
:wink:
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7930
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: U2 in Las Vegas

Bericht door Pete.Z »

De laatste concerten,2019 denk ik, waren juist ongelooflijk goed, al is zijn stem zeker niet meer wat het was.


Het zou ook iets met de leeftijd van jezelf te maken kunnen hebben natuurlijk…..😉
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1197
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: U2 in Las Vegas

Bericht door paulr »

Haha, je moet inderdaad een beetje geluk hebben met Bono. Heb zelfs meegemaakt dat ie op de zondagavond Ziggo niet best was, maar maandagavond top. Op de stukjes die ik gezien heb was het afgelopen vrijdag ook niet best (nou helpt het ook niet als de halve zaal vol zit met genodigden, die letterlijk in hun stoeltjes blijven zitten :-)), op de zaterdag was al beter... Ik snap je opmerkingen over de ''middenperiode'' van hun carrière echter wel, alhoewel daarna wel weer een aantal prima nummers kwamen. Maar goed, ik hoop een beetje op de sfeer die we hadden in Dublin tijdens de JT 30 tour (met over een paar weken steeds meer fans ipv genodigden in de zaal...)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer