Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

San Diego - Sea World

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
KatyHG
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

San Diego - Sea World

Bericht door KatyHG »

Hallo allemaal!
De laatste dagen van onze camperrondreis sluiten we af in een hotel + huurauto in San Diego.
Onze kinderen (14 en 11) willen graag naar Sea World, dat hadden ze liever dan Universal of Disney.

Ik heb een paar vragen over Sea World:
  • Als we 1 dag gaan, kan je dan op je gemak alles bekijken en alle attracties in? Of moet je je dan haasten?
  • Sea World biedt de 'Funcard' aan, deze kost 105 dollar, je kunt er zo vaak het park mee in als je wilt (exclusief parkeerkosten).
    Een gewoon kaartje voor 1 dag (met vaste datum - date specific) kost 55 dollar en een gewoon kaartje (Any day ticket) kost 110 dollar (= net zo duur als
    de 'Funcard'). Zo'n Funcard kan dus interessant zijn als 1 dag voor Sea World te kort is.
  • Heeft iemand ervaring met de service waarbij je iedere 90 minuten wat te eten + een drankje kan halen voor een meerprijs van 40 dollar?
    Ik denk niet dat wij iedere 90 minuten wat gaan eten/drinken, maar als ze er flinke prijzen vragen kan het toch wel handig zijn om dat meteen af te kopen.
  • En dan is er ook nog de mogelijkheid om een Go City pas aan te schaffen. Bij de "all inclusive" krijg je ook toegang op Sea World. Daarnaast op allerlei andere dingen. We zijn van 31/07 t/m 04/08 in San Diego en zouden dan bijvoorbeeld een pas van 01/08 t/m 03/08 (3 dagen) aan kunnen schaffen. Vraag me alleen af of we dat eruit zouden halen. We willen behalve Sea World naar het Marineschip, Bilbao Park, Old Town, Gaslight District en naar de verschillende stranden, dus volgens mij zitten we dan al redelijk 'vol' en valt alleen het Marineschip nog onder de Go City Pas. We hebben niet de behoefte om naar de Zoo te gaan
We zijn benieuwd naar jullie ervaringen! Alvast bedankt!
josea
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: San Diego - Sea World

Bericht door josea »

Onze mening over het eten in Seaworld vorig jaar: niet doen! Wij vonden het eenzijdig en niet lekker. Bewaar dat geld gewoon om ‘s avonds ergens iets te gaan eten en neem voor overdag wat eten mee voor de lunch en koop nog een ijsje….

Edit: dat was wel in Florida, ik weet niet of het aan de andere kant van het land hetzelfde is…
IngridZw
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door IngridZw »

Ik weet niet hoeveel zo'n City Pas kost maar je zegt het zelf al dat voor heel veel bezienswaardigheden in San Diego geen entree geldt zoals Balboa Park, Old Town SD, Seaport Village etc. Of zo'n pas dan meerwaarde heeft zou je tegen elkaar moeten afwegen.
Old Town SD hebben we 's avonds bezocht. Heel gezellig met o.a. een live Mexicaanse band en leuke winkeltjes.
Het schiereiland Coronado heeft ook hele mooie stranden en het historische hotel daar is een bezienswaardigheid op zich.
Met Seaworld hebben we geen ervaring.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Wat ook leuk is, met de pont naar Coronado, de pier naast de USS Midway kan je opstappen.
In mijn ogen is de Zoo leuker dan Seaworld trouwens, maar dat is met kinderen misschien anders.
KatyHG
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door KatyHG »

Dank voor jullie meningen en adviezen @josea @IngridZw en @Pete.Z
We zijn eruit: niet een kaartje inclusief eten in SeaWorld.
En genoeg te bezoeken zonder de CityPass.
sharon-vb
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door sharon-vb »

Wij zijn ook in seaworld San Diego geweest. Ik sluit me aan bij Josea. Eten is niet aan te raden, flauwe slappe hap. Voor $40,- pp eet en drink ik wel ergens anders.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer