Lee Vining - El Mono Motel

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
mmynghee
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 03 okt 2012, 14:04

Lee Vining - El Mono Motel

Bericht door mmynghee »

Beste,

In augustus willen we graag een verblijf boeken in El mono motel in Lee Vining, maar het lukt me op geen enkele manier om online te boeken of zelfs maar een mail te ontvangen van dit motel. Heeft iemand hier recent gelogeerd? Weet iemand hoe het komt dat dit niet lukt?

Het plan is om te vertrekken vanuit Yosemite view lodge en via de tioga pass naar Lee Vining te rijden. De dag nadien rijden we naar Lone Pine.
Als het echt niet lukt, graag dan misschien andere opties

Alvast bedankt
mvg
mm
Corv
Amerikakenner
Berichten: 658
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: Lee Vining - El mono motel

Bericht door Corv »

@mmynghee

Geen ervaring mee, maar misschien eens bellen? 760-647-6310
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Lee Vining - El mono motel

Bericht door mtl »

Ik heb begrepen dat iemand op dit forum dat geprobeerd heeft maar er werd niet opgenomen.
Resetovic
Amerikafan
Berichten: 336
Lid geworden op: 07 nov 2021, 13:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Lee Vining - El mono motel

Bericht door Resetovic »

Misschien gesloten vanwege de winterperiode??

Edit: zie hier https://www.leevining.com/el-mono-motel
tanteto
Amerikafan
Berichten: 244
Lid geworden op: 07 aug 2019, 20:51
Locatie: Bull City

Re: Lee Vining - El mono motel

Bericht door tanteto »

Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2019, 12:02
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Lee Vining - El mono motel

Bericht door TradeMarkNL83 »

Wat bedoel je precies? Er staat gewoon een book a room-knop op de website. Als er geen beschikbaarheid is, zitten ze vol.
Erniebert
Amerikafan
Berichten: 156
Lid geworden op: 13 sep 2014, 18:52
Aantal x V.S. bezocht: 18

Re: Lee Vining - El mono motel

Bericht door Erniebert »

Nee, er is wel een knop op de website om te reserveren, maar ze hebben die niet ‘aan’ gezet. Wat je ook selecteert, alles staat als niet beschikbaar. En zo populair is Lee Vining ook weer niet :lol:
Verwacht dat ze vanaf 1 april weer open gaan, en dan ook de mogelijkheid tot reserveren via de website weer mogelijk maken.
Zuidwest '12, New Orleans - Nashville '12, Noordoost '13, Florida '13, Noordwest + Canada, '14, Florida '15, Texas '16, Florida ‘19
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2019, 12:02
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Lee Vining - El Mono Motel

Bericht door TradeMarkNL83 »

Zou me niks verbazen als het vol zit. Het is niet alsof ze honderd kamers hebben hè.
Erniebert
Amerikafan
Berichten: 156
Lid geworden op: 13 sep 2014, 18:52
Aantal x V.S. bezocht: 18

Re: Lee Vining - El Mono Motel

Bericht door Erniebert »

Waar baseer je dat op?
Zuidwest '12, New Orleans - Nashville '12, Noordoost '13, Florida '13, Noordwest + Canada, '14, Florida '15, Texas '16, Florida ‘19
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2019, 12:02
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Lee Vining - El Mono Motel

Bericht door TradeMarkNL83 »

Op het lezen van de website :wink: “We are a small family-run motel and coffee house. Each of our eleven guest rooms is uniquely decorated and furnished.”

https://elmonomotel.com/rooms-rates
Resetovic
Amerikafan
Berichten: 336
Lid geworden op: 07 nov 2021, 13:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Lee Vining - El Mono Motel

Bericht door Resetovic »

Ik vond het best een enge kamer, een dikke spleet onder de voordeur waar van alles en nog wat naar binnen kon kruipen 🤣 en een badkamer raam met geen raamdecoratie waar iemand vrijwel simpel even mee kon kijken 🤣
Erniebert
Amerikafan
Berichten: 156
Lid geworden op: 13 sep 2014, 18:52
Aantal x V.S. bezocht: 18

Re: Lee Vining - El Mono Motel

Bericht door Erniebert »

Laten we elkaar op dit forum helpen met serieuze reacties. Als je geen idee hebt, hoef je niets te posten toch?
Zuidwest '12, New Orleans - Nashville '12, Noordoost '13, Florida '13, Noordwest + Canada, '14, Florida '15, Texas '16, Florida ‘19
mmynghee
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 03 okt 2012, 14:04

Re: Lee Vining - El Mono Motel

Bericht door mmynghee »

Bedankt voor de reacties.
Ik heb al meerdere malen gemaild en ook een familielid heeft vanuit de VS al proberen bellen, maar geen reactie.
Er is gewoon geen beweging in de website. Elke dag schuift de kalender op, maar geen enkele kamer kan online geboekt worden.
Er zijn daar in de buurt ook niet zo heel veel alternatieven.
Ik zal nog even wachten en hopen dat ze inderdaad alles activeren na de winter

mvg
mm
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Lee Vining - El Mono Motel

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou afwachten, het is zo te zien echt niet zo dat het vol is. Er zijn wel wat andere mogelijkheden in Lee Vining, of je kunt in Mammoth Lakes alvast iets boeken wat geannuleerd kan worden; dan heb je in elk geval iets. Bridgeport is ook een optie, kijk eens naar de Virginia Creek Settlement.
Ook leuk: een tent in Tuolumne Meadows; maar dan moet je wel geluk hebben dat er iets vrij komt, die zijn meestal volledig volgeboekt.

Marianne
mmynghee
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 03 okt 2012, 14:04

Re: Lee Vining - El Mono Motel

Bericht door mmynghee »

Bedankt Marianne voor de interessante tips. Ik ga ermee aan de slag
mvg
Marina
W&WnaarAmerika
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 sep 2022, 20:32
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Lee Vining - El Mono Motel

Bericht door W&WnaarAmerika »

Inmiddels boekbaar op de website zag ik zojuist!
Erniebert
Amerikafan
Berichten: 156
Lid geworden op: 13 sep 2014, 18:52
Aantal x V.S. bezocht: 18

Re: Lee Vining - El Mono Motel

Bericht door Erniebert »

En een plekkie in juni geboekt zojuist. Ze zijn wat eerder bereikbaar dan verwacht :thumbup:
Zuidwest '12, New Orleans - Nashville '12, Noordoost '13, Florida '13, Noordwest + Canada, '14, Florida '15, Texas '16, Florida ‘19
Erniebert
Amerikafan
Berichten: 156
Lid geworden op: 13 sep 2014, 18:52
Aantal x V.S. bezocht: 18

Re: Lee Vining - El Mono Motel

Bericht door Erniebert »

En weer geannuleerd. Ontving gisteravond een spontane annulering voor mijn reservering eind juni. Nergens om gevraagd. Geen reactie op mails en de telefoon nemen ze ook niet op. Op de reserveringpagina op de site staan alle data tot november geblokt. Zo populair zal het toch ook niet zijn. Iemand anders ook een annulering voor dit hotel ontvangen?
Zuidwest '12, New Orleans - Nashville '12, Noordoost '13, Florida '13, Noordwest + Canada, '14, Florida '15, Texas '16, Florida ‘19
Erniebert
Amerikafan
Berichten: 156
Lid geworden op: 13 sep 2014, 18:52
Aantal x V.S. bezocht: 18

Re: Lee Vining - El Mono Motel

Bericht door Erniebert »

Dear Erwin,

My sincere apologies. Our reservation system was to include an explanation of why we had to cancel. Unfortunately, it was not sent. The El Mono Motel experienced severe storm damage this winter and will not be open for an unknown amount of time. Again, we apologize.
Zuidwest '12, New Orleans - Nashville '12, Noordoost '13, Florida '13, Noordwest + Canada, '14, Florida '15, Texas '16, Florida ‘19
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Lee Vining - El Mono Motel

Bericht door Martin & Marianne »

Ik vermoedde al zoiets. De winter heeft daar ook flink huisgehouden. Ik vrees ook het ergste voor de Tioga Pass Resort. Dat ligt vlakbij de ingang van Yosemite en zij hebben in de winter van 2017 zoveel schade opgelopen dat ze nog steeds niet heropend zijn. Het zou me niet verbazen als ze nu helemaal niet meer open gaan. Zou erg jammer zijn, de ligging was geweldig en je kon er heerlijk eten.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer