Advies hotels Los Angeles en San Francisco.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Nikkie72
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 feb 2023, 14:01
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Advies hotels Los Angeles en San Francisco.

Bericht door Nikkie72 »

Arjennn schreef:
07 feb 2023, 22:33
Ik heb eigenlijk precies hetzelfde probleem, maar dan enkel in Los Angeles. We zijn er één volle dag. Twee nachten. Na de tweede nacht halen we de huurauto pas op. In LA willen we Venice, Santa Monica, Hollywood en eventueel Beverly Hills aandoen. Heeft iemand tips voor een accomodatie die hier centraal bij ligt (eventueel met OV bereikbaar)? Ik heb zelf al veel gezocht, maar misschien hebben jullie nog pareltjes!

Omdat we er 1 dag zijn had ik ook al als optie om 1 dag een Hop On Hop Off ticket te nemen en zo deze bezienswaardigheden te bezoeken.
Ik heb een AirBNB geboekt "Little Haven aan de rand van Beverly Hills", lijkt mij een goede uitvalsbasis als je inderdaad een auto hebt. Ook parkeerruimte. Maar mijn reis moet nog gaan plaats vinden, dus heb er nog geen ervaring mee.
Resetovic
Amerikafan
Berichten: 344
Lid geworden op: 07 nov 2021, 13:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Advies hotels Los Angeles en San Francisco.

Bericht door Resetovic »

In San Francisco zit ik nog steeds met 3 opties, reviews maken het zo lastig :roll: en ik snap uiteraard dat het budget hotels zijn.

Als voorbeeld, de ene geeft een 10 en dan weer een 1, dan is het weer schoon en dan zijn er kakkerlakken :lol:.


Wie o wie helpt mij de knoop doorhakken.


Optie 1 = https://shorturl.at/aAB56

Optie 2 = https://shorturl.at/hr456

Optie 3 = https://shorturl.at/ajL14
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14326
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Advies hotels Los Angeles en San Francisco.

Bericht door Coyote »

Soms moet je niet teveel naar de reviews kijken. Het zijn slechts moment opnames en zegt lang niet alles over zo'n motel.

Ik kijk nooit naar reviews maar kijk via Google Streetview vaak wel hoe de omgeving is.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Resetovic
Amerikafan
Berichten: 344
Lid geworden op: 07 nov 2021, 13:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Advies hotels Los Angeles en San Francisco.

Bericht door Resetovic »

Het loopt zoveel uiteen wat het ingewikkeld kan maken, Marina District qua locatie zeer goed bij optie 2 en 3 en optie 1 is in de Civic Center.
Neig dus zelf naar Marina District, maar zit dus vast om een keuze te maken.
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 881
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Advies hotels Los Angeles en San Francisco.

Bericht door Tantelotje »

Ik heb in 2018 overnacht in optie 3.
Vond het helemaal prima. Grote kamers, netjes schoon, goeie douche en een heerlijk bed. En natuurlijk gratis parkeren.
En dat zijn nu net de dingen die ik belangrijk vind voor een hotel in de stad.

Wij gaan deze zomer ook weer 1 nacht naar SF. Had daar ook best dit hotel willen boeken maar dat blijft voor onze datum 'duur'.
Nu hebben we de Coventry Motor Inn geboekt. Zelfde idee, zelfde buurt (ongeveer) en ook gratis parkeren.
Resetovic
Amerikafan
Berichten: 344
Lid geworden op: 07 nov 2021, 13:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Advies hotels Los Angeles en San Francisco.

Bericht door Resetovic »

Fijn om te horen @Tantelotje.

Al je genoemde punten zijn inderdaad ook voor mij belangrijk, qua bedrag ook best goed voor 3 man en zit op 370 dollar.
Resetovic
Amerikafan
Berichten: 344
Lid geworden op: 07 nov 2021, 13:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Advies hotels Los Angeles en San Francisco.

Bericht door Resetovic »

Toch een feedback van mijn zijnde.

Van alle hotels was Town House Motel toch echt de meest afschuwelijke.

Ik mopper niet snel, maar dit hotel was echt een teleurstelling en ben ook niet iemand die reviews achterlaat op Booking etc dus dacht deel het alleen met jullie.

Locatie is echt top en dit is ook enige positieve.

Parkeerplaats is alleen vooruit erin en je kan alleen achteruit de parkeerplaats verlaten, op zich was dit het probleem niet op 1 dag na dat er best veel kamers bezet waren en mijn suv dan echt 2 plekken moest innemen en als er dan nog 1 auto zou parkeren fan zou dit niet goed gaan.
Indien alles vol zit dan wil ik daar echt niet wezen met een auto 😂.

Komend op de kamer zelf.

Er was schoon gemaakt, maar het was gewoon niet schoon en volgens mij ook onmogelijk om het echt schoon te krijgen.
Kamer zelf is oud en alles is al afgedankt.

Bedden/kussens waren niet bepaald prettig en beddengoed idem, letterlijk 1 stopcontact aanwezig die er half af lag met één lamp erop aangesloten.
Switch moet wel altijd aan staan, want is er geen elektriciteit.

Tapijt, badkamer was ook niet bepaald schoon en handdoeken waren gewassen maar niet schoon en met lange haren hier en daar bij elke handdoek die je pakte.

Zoals aangegeven met goed schoonmaken zal het denk ik ook nooit 100% schoon worden omdat het gewoon echt oud is.

Het kan natuurlijk ook aan de kamer liggen en bij het inchecken geeft de eigenaar/beheerder al een vrij simpele indruk, hier de regels, sleutels, doei en val mij niet lastig mentaliteit 😂.

Voor mij dus nooit meer Town House Motel.
Trom
Amerikakenner
Berichten: 906
Lid geworden op: 11 jun 2018, 15:00
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Advies hotels Los Angeles en San Francisco.

Bericht door Trom »

Wij vonden Riu Plaza Fishermans Friends in SF echt top. Een fantastische ligging bij allerlei hoogtepunten. Vorig jaar geboekt voor 225 euro per nacht in juni. De prijs van dit hotel kan enorm variëren. Kamers kunnen zomaar de dubbele prijs zijn. Dus hebben we regelmatig gecheckt en overnieuw geboekt via Booking als de prijs beter was.
mikekiwi
Amerikafan
Berichten: 221
Lid geworden op: 05 jan 2019, 07:49
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Advies hotels Los Angeles en San Francisco.

Bericht door mikekiwi »

Onze ervaring bij Town House Motel vorige zomer was ongeveer gelijk aan Resetovic hierboven. Iets positiever over beheerder en geen klachten over de handdoeken (en onze auto was iets kleiner :geek2: ), maar daar houdt het dan ook wel mee op.

Pluspunten nog steeds prijs, locatie en gratis parkeren, maar de kamer was niet top. Een volgende keer (if ever) zouden wij een andere keuze maken
Bekijk ons reisverslag van ons bezoek aan het zuidwesten in 2022:
>> Kiwi's on tour<<
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer