BW Cartwright Hotel - Union Square (San Francisco).

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Miems88
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 aug 2022, 19:03
Aantal x V.S. bezocht: 1

BW Cartwright Hotel - Union Square (San Francisco).

Bericht door Miems88 »

Hi allemaal,

Al veel gelezen over hotels in SF, maar nog niet over het BW Cartwright Hotel. Heeft iemand hier ervaringen mee? Het ligt in Union Square.
We hebben geen auto op dat moment, dus wilden redelijk centraal zitten, maar lees wat negatieve Posts over de buurt.
We zijn erg benieuwd, veel dank!
JudKon
Amerika-ontdekker
Berichten: 40
Lid geworden op: 25 aug 2021, 20:34
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: BW Cartwright Hotel - Union Square

Bericht door JudKon »

Geen idee, dus geen antwoord je op je vraag ☺️

Wij zaten in Het hostel van HI downtown SF, op een privekamer met bad, en dat was voor ons gezin van 6 een hele centrale en betaalbare optie, en de prijs/kwaliteit verhouding meer dan prima.

Wat centraal betreft….achteraf had ik liever in de omgeving van Fishermans Wharf gezeten.
Volg mijn reis door het zuidwesten via Polarsteps: FamilieKonings
Gebruikersavatar
munez
Amerika-ontdekker
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 okt 2013, 19:31
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: BW Cartwright Hotel - Union Square

Bericht door munez »

Union Square was 's avonds een serieuze tegenvaller voor ons. We konden niet over straat lopen zonder lastig gevallen te worden... Onze eerste avond in SF eindigde dan ook niet zoals we gedacht hadden... Zelfs in een Thai's restaurant liepen de ongure types binnen en buiten. Ik wilde nog naar snel naar Fishermans Wharf om toch nog iets van de avond te maken, maar de vriendin had er de buik van vol en we lagen dus snel in bed. We zijn dan ook niet meer naar Union Square teruggekeerd... Mocht ik nu een slaapplek moeten zoeken doe ik dat in de buurt van Fishermans Wharf, zonder twijfel!!!
2005 New York
2006 New York
2014 Californië Classic Route
2017 Florida Classic Route
2019 New York
Miems88
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 aug 2022, 19:03
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: BW Cartwright Hotel - Union Square

Bericht door Miems88 »

Ah dat klinkt niet fijn. :( Wij hebben al geboekt en kunnen niet meer annuleren, helaas. Dan zullen wij ‘s avonds ook wel vroeg op bed liggen ;)
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1230
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: BW Cartwright Hotel - Union Square

Bericht door IngridUSA »

Heb je dit niet vooraf bekeken? Ik zie dat je ook in LA je bedenkingen hebt. Of is het een geboekte reis waarbij je zelf geen keuze hebt in accommodatie? Overigens zijn de reviews van je hotel in SF nou niet zo heel slecht hoor. Overdag zal het best heel prima zijn. En anders neem je ‘s avonds een taxi/Uber.
Gebruikersavatar
munez
Amerika-ontdekker
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 okt 2013, 19:31
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: BW Cartwright Hotel - Union Square (San Francisco).

Bericht door munez »

Inderdaad! Laat je s' avonds droppen door een uber vlak voor je hotel! Overdag zal het er over 't algemeen wel gezellig winkelen zijn...
2005 New York
2006 New York
2014 Californië Classic Route
2017 Florida Classic Route
2019 New York
NikitaMenno
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 jun 2022, 13:42
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: BW Cartwright Hotel - Union Square (San Francisco).

Bericht door NikitaMenno »

Goh; ik heb een totaal andere ervaring en slaap momenteel in Handlery Union Square. Nergens last van, zowel overdag als savondslaat. Voel me volledig veilig en kon ook gewoon savonds wandelen (van Fisherman’s wharf naar het hotel bv).
Terwijl we ook echt gezien hebben dat het verderop (vanaf onder Market st. ongeveer) echt echt anders is: intens veel vreemde mensen die ronddwalen inderdaad..
Ik zou me dus niet al teveel zorgen maken :) Maar goed, misschien ben ik minder snel in shock en/of had ik me wel al voorbereid op ‘gekkies’ dus valt het me mee..
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: BW Cartwright Hotel - Union Square (San Francisco).

Bericht door Harry »

Wij hebben zowel in The Orchard hotel gezeten als in het Intercontinental Mark Hopkins, beide op 1 of 2 blokken afstand van jouw hotel. Je zit op de rand van Nob Hill, dat is een prima buurt in San Francisco, de vlakbij gelegen wijk Tenderloin kun je in de avond beter mijden.
Miems88
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 aug 2022, 19:03
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: BW Cartwright Hotel - Union Square (San Francisco).

Bericht door Miems88 »

Super fijn om jullie ervaringen te horen, dank!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer