Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Las Vegas The Beatles Love tickets
Las Vegas The Beatles Love tickets
We overwegen om in juli naar The Beatles Love by Cirque Soleil te gaan. Is het beter om van tevoren tickets te kopen of ter plekke. We zijn er ruim 10 dagen en het maakt ons niet uit welke dag / tijd we gaan.
Iemand veder nog advies m.b.t. de verschillende rangen ($98.50 $104.00 $130.00 $155.00 $180.00 $230.00 waarbij $ 98.50 limited view hebben)? Zit je bij alle rangen goed of zijn er rangen die afgeraden worden.
Alvast erg bedankt.
Aaron
Iemand veder nog advies m.b.t. de verschillende rangen ($98.50 $104.00 $130.00 $155.00 $180.00 $230.00 waarbij $ 98.50 limited view hebben)? Zit je bij alle rangen goed of zijn er rangen die afgeraden worden.
Alvast erg bedankt.
Aaron
Re: Las Vegas The Beatles Love tickets
Hangt er van af of het een populaire show is. In dat geval zou ik van te voren kopen. Over het algemeen geldt hoe duurder de kaarten hoe beter de plek.
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik ben al 4x naar LOVE geweest en geen enkele keer was het uitverkocht.
Ik had mijn kaartjes altijd gratis via MyVegas. Ik zou altijd proberen om ze via https://www.tix4tonight.com/ te kopen.
Ik had mijn kaartjes altijd gratis via MyVegas. Ik zou altijd proberen om ze via https://www.tix4tonight.com/ te kopen.
- Allard
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Niet direct een antwoord op je vraag maar maar mogelijk interessant om even stil te staan bij het begrip inflatie. De echte Beatles kostten in 1964 "$2, $3, $4 and $5".
Waarschijnlijk voor jou overbodig maar voor liefhebbers bij las vegas.com nog wat meer info omtrent heden en verleden.
Off topic: Las vegas wordt constant gesloopt en opnieuw gebouwd. Gelukkig heb ik vanaf 1992 nogal wat herinneringen in foto's vastgelegd van kenmerken die inmiddels restloos zijn verdwenen. Hieronder het Sahara hotel in 2007. Dit was het enige hotel dat indertijd de potentie van de Beatles inzag. Nu ben ik al meer dan een decennium niet meer in Vegas geweest maar ik meen dat de karakteristieke koepel inmiddels ook verleden tijd is.
Als je er graag heen wilt, waarom dan wachten? Ik snap dat nooit zo, eerlijk gezegd.
Wij gaan er eind maart ook heen en hebben alvast kaarten besteld.
Natuurlijk is er misschien discount tickets zullen zijn, maar misschien ook niet.
Cirque shows zijn populair en er zijn er niet altijd (of heel beperkt) discount tickets beschikbaar.
Wij gaan er eind maart ook heen en hebben alvast kaarten besteld.
Natuurlijk is er misschien discount tickets zullen zijn, maar misschien ook niet.
Cirque shows zijn populair en er zijn er niet altijd (of heel beperkt) discount tickets beschikbaar.
Ik ben al eerder bij Love geweest en ik denk juist dat de goedkopere plekken (meer achterin) juist beter zijn. Bij Cirque shows gebeurt altijd heel veel en als je te dichtbij zit, is het lastiger om een beetje overzicht te houden. Verder is de limited view volgens mij een marketing truc, er zijn echt geen zitplaatsen met beperkt zicht, daar is het theater te klein voor.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Limited view zijn vaak de eerste stoelen van de eerste rij(en) van een vak. Dus de plekken vlak bij de trap en direct achter de railing.
Het is dus de railing die in het zicht kan liggen die bepaald dat dit goedkopere limited view plekken zijn. Dit voorbeeldplaatje is van internet en lijkt me echt al worst-case.
Zelf heb ik afgelopen week ook limited view tickets gekocht voor "O" . Wel in een goed -centraal- vak, direct naast stoelen die de helft duurder zijn. het prijsverschil voor 6 tickets was me toch te groot. We gaan het zien.
Het is dus de railing die in het zicht kan liggen die bepaald dat dit goedkopere limited view plekken zijn. Dit voorbeeldplaatje is van internet en lijkt me echt al worst-case.
Zelf heb ik afgelopen week ook limited view tickets gekocht voor "O" . Wel in een goed -centraal- vak, direct naast stoelen die de helft duurder zijn. het prijsverschil voor 6 tickets was me toch te groot. We gaan het zien.
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht