Fiery Furnace walk in Arches NP.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Fiery Furnace walk in Arches NP.

Bericht door Martin & Marianne »

jill1234 schreef:
17 mei 2022, 13:46
Ik was ook aan het kijken maar ik zie in mei volgend jaar pas weer beschikbaarheid....ik ging er van uit dat het al vol zat....
Jill, dat is toch vreemd? Het wordt pas 6 maanden van te voren vrijgegeven. Ik begrijp ook niet hoe jij beschikbaarheid kunt zien, heb je zelf een datum ingevoerd?
Ik zie bij de kalender alleen mei en juni staan (alles vanaf vandaag op grijs, dus not available?) en ik kan geen andere maanden zien.

Ik heb ook gemaild (ook met de vraag vanaf wanneer er gereserveerd kon worden) maar krijg dezelfde nietszeggende antwoorden als Astrid. Lezen doen ze niet daar.

Hello Marianne,

Thank you for contacting Recreation.gov.

We’ve reviewed your request and would like to provide the following information.

Advance reservations are available for morning Fiery Furnace loop tours beginning 6 months in advance and up to 4 days before arrival. Reservations for afternoon tours are not available through Recreation.gov, but you may obtain tickets in person up to seven days in advance at the Arches National Park Visitor Center. Arches National Park is open year-round. The park offers the Fiery Furnace loop tour several times per day from spring through the fall. Arches National Park has implemented a pilot timed entry reservation system, which requires reservations to enter the park from April 3 – October 3, 2022. If you have Fiery Furnace reservations during this time, you will NOT need to also make a timed entry reservation to enter the park.

We hope this helps address your request. Please refer to the Help & Support section below for further assistance if you need any additional information or support. You can also submit another email if you have any other questions not found in the Help section.


En na nog een herhaling en verdere verduidelijking van mijn vraag:

Hello Marianne,

Thank you for contacting Recreation.gov.

We’ve reviewed your request and would like to provide the following information.

I do apologize for any inconvenience. We are not able to verify availability via email. You will have to check this information by viewing the availability online at Recreation.gov or contacting us directly at 877-444-6777 for further assistance.

We hope this helps address your request. Please refer to the Help & Support section below for further assistance if you need any additional information or support. You can also submit another email if you have any other questions not found in the Help section.


In het verleden waren er wel eens problemen met de datumnotatie, maar dit lijkt mij een ander probleem. Hebben forumleden in de VS hier ook problemen mee?

Marianne
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Fiery Furnace walk in Arches NP.

Bericht door jill1234 »

Ja heel vreemd! Gister zag ik alleen mei en juni maar leek alles vol; vanmorgen keek ik en was er vanaf mei 2023 plek (elke datum blauw met een A van available). Ik kon toen dus gewoon doorklikken naar de volgende maanden steeds. Nu kijk ik en zie ik weer alleen mei en juni waar alles vol lijkt. Heel raar. Maar ik weet van toen ik campings wilde gaan boeken (om te oefenen) dat er toen ook rare dingen waren;misschien is er een storing op de site?
Jammer dat ik er geen screenshot van heb gemaakt van volgend jaar mei, dan kon je zien wat ik bedoelde.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
AstridenCo
Amerika-ontdekker
Berichten: 40
Lid geworden op: 28 feb 2020, 21:42
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Fiery Furnace walk in Arches NP.

Bericht door AstridenCo »

Ik zie wel de self guided tour open staan. Die kun je 1w van te voren boeken vanaf 4u Nl tijd. Maar het lijkt me juist zo leuk om met een ranger mee te gaan.
Ik houd de site nog even in de gaten maar anders ga ik er toch een telefoontje aan wagen.

@ Marianne: ze lezen inderdaad niet goed. De mails die jij ontving lijken ook wel verdacht veel op de reactie die ik ook kreeg... Dank voor je moeite in ieder geval.
Brigit
Amerikafan
Berichten: 306
Lid geworden op: 04 feb 2018, 08:43
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Fiery Furnace walk in Arches NP.

Bericht door Brigit »

Ik kreeg op mijn e-mail een antwoord met min of meer dezelfde strekking als hierboven terwijl dat de vraag helemaal niet was, dat heb ik ook maar terug geantwoord maar verwacht er vrij weinig van. Ik ga van het weekend proberen te bellen voor de guided tours, dank voor het nummer (dat is anders dan er op de site van Arches np zelf staat).
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
Eduardus
Amerika-ontdekker
Berichten: 38
Lid geworden op: 21 dec 2019, 14:50
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Fiery Furnace walk in Arches NP.

Bericht door Eduardus »

Goh, ik ging alweer twijfelen...
Ik dacht, “ik doe vast iets fout, begrijp er niets van”
Gelukkig ligt het dus niet aan mijn computer skills haha. :roll:
Ben ook heel benieuwd of het ons nog gaat lukken voor begin augustus.
Brigit
Amerikafan
Berichten: 306
Lid geworden op: 04 feb 2018, 08:43
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Fiery Furnace walk in Arches NP.

Bericht door Brigit »

Ik heb gebeld en kreeg vervolgende te horen: in de loop van juni wordt duidelijk of er voldoende personeel is om in juli en augustus gegidste tours door Fiery Furnace te doen en dan worden die slots open gezet (of niet). De man die ik sprak heeft me beloofd contact met me op te nemen over hoe en wat, mocht hij dit inderdaad doen dat laat ik dat tzt ook hier weten.
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
AstridenCo
Amerika-ontdekker
Berichten: 40
Lid geworden op: 28 feb 2020, 21:42
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Fiery Furnace walk in Arches NP.

Bericht door AstridenCo »

Dank voor het delen Brigit, we wachten maar even af dan.
Brigit
Amerikafan
Berichten: 306
Lid geworden op: 04 feb 2018, 08:43
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Fiery Furnace walk in Arches NP.

Bericht door Brigit »

Ik ontving net een e-mail dat er data geopend zijntussen 6 juni en 2 juli. Voor ons niet van toepassing omdat we pas eind juli in Arches zullen zijn maar misschien heeft iemand er hier iets aan:

“Arches National Park has added a 9am Fiery Furnace Ranger-Guided Loop Tour on 6/6-6/10 and 6/13-6/18. We have also released tours for dates 6/19 through 7/2.”
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
Gebruikersavatar
munez
Amerika-ontdekker
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 okt 2013, 19:31
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Fiery Furnace walk in Arches NP.

Bericht door munez »

Hallo, wij zouden net op 3-oktober aankomen in Moab. Is net de laatste dag waar een "Park Timed Entry" -reservatie voor nodig zou zijn... Op 4-okt hadden we wel deze wandeling met ranger willen maken. Enig idee of er op die dag, de 4e, ook nog wandelingen georganiseerd worden? Kan op de site recreation.gov ook niet echt duidelijke info vinden... En na het lezen van jullie berichtjes hier neem ik aan dat er natuurlijk, mocht de tour vanaf de 4e nog georganiseerd worden, nog geen reservatie kan gepland worden... :wink:
2005 New York
2006 New York
2014 Californië Classic Route
2017 Florida Classic Route
2019 New York
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer