Ervaringen gevraagd over Connections The Best of The West XL-trip.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gast

Re: Ervaringen gevraagd over Connections The Best of The West XL-trip.

Bericht door Gast »

Een groot deel van de voorpret begint imho altijd met het uitstippelen van de route, het (samen met de experts op dit forum) zoeken naar to-do dingen must-see plekjes en het zoeken van leuke hotels?

Als blauwdruk kun je altijd zo’n globaal schema aanhouden en dan kijken of je met zelf opzetten van de route beter/goedkoper uitkomt.

Overigens…die prijzen per persoon vertekenen natuurlijk enorm, als je met 4 personen reist krijg je niet ineens 4 auto’s en slaap je niet apart in elk een kamer (geen idee of je bij 4 personen 1 of 2 kamers krijgt).

Zelf reizen wij altijd op de bonnefooi in de US omdat we eigenlijk nooit weten hoe we van dag tot dag reizen. Het weer heb je nooit in de hand, ook kan er onverwachts iets gebeuren, zowel positief als negatief. Wij maken een globale route en boeken hooguit 1 a 2 dagen van tevoren een hotel, of soms zelfs op de parkeerplaats van het hotel (als ze niet de prijs geven die ik wil betalen).

Maar goed, die manier van reizen moet je ook liggen…wij vinden het heerlijk om zo te reizen.

Er zijn hier ook mensen die roadbooks inclusief (plas)pauzes en vertrektijden van de tourbus tot op de minuut uitschrijven (en alle kosten van een dag al tot op de cent hebben uitgewerkt) tot overmaat van “ramp” bloggen en vloggen ze elke dag ook nog een paar uur (bv. om te laten zien wat de achterblijvers wel niet allemaal gemist hebben, ja zelfs nemen sommigen de hele inventaris van de Walmart of andere store mee in hun foto’s en filmpjes om vooral te laten zien hoe goedkoop alles wel niet is (en niet kopen). Even later in de hotelkamer volgt dan de overzichtstentoonstelling van alle aangeschafte spulletjes :thumbup: ) Ik kan een boek schrijven over wat ik hier allemaal voorbij heb zien komen… hilarisch waar je allemaal aan blootgesteld kan worden….

…als je dat leuk vindt…vooral doen!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer