Boeking Caesars (melding: volgens de EU regels mag geen boeking gedaan worden).

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Bart80
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 okt 2020, 10:41
Aantal x V.S. bezocht: 6

Boeking Caesars (melding: volgens de EU regels mag geen boeking gedaan worden).

Bericht door Bart80 »

Ik probeer een hotel vast te leggen via Caesars in Las Vegas (ingelogd met Caesars Rewards) voor zomer 2021. Als ik dan wil bevestigen springt bij mijn gegevens het land automatisch van The Netherlands naar een ander land. Er staat dan dat er volgens de EU regels geen boeking gedaan mag worden. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Kan het een probleem opleveren bij het inchecken als er een ander land staat bij de boeking (in mijn Caesars account blijft wel gewoon The Netherlands staan)?
Laatst gewijzigd door markro op 25 okt 2020, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Voor de duidelijkheid de topictitel aangepast.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7732
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Boeking Caesars

Bericht door mtl »

Hoezo mag er van de EU geen boeking gemaakt worden? Verbiedt de EU je dan om iets te boeken in Las Vegas? En naar welk land springt hij dan zodra je de boeking maakt?
Bart80
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 okt 2020, 10:41
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Boeking Caesars (melding: volgens de EU regels mag geen boeking gedaan worden).

Bericht door Bart80 »

Het land wordt aangepast naar Nauru :?

Als ik het weer op Netherlands zet staat er:
We are sorry, EU regulations prohibit Netherlands residents from signing up to our Caesars Rewards program online. Please visit a Caesars Rewards desk on property to sign up to Caesars Rewards.

Vreemd, want ik ben al lid van Caesars rewards en in de gegevens staat er gewoon The Netherlands. Ik kan ook gewoon inloggen op de website.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7732
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Boeking Caesars (melding: volgens de EU regels mag geen boeking gedaan worden).

Bericht door mtl »

Vreemd. Ik vraag me af op welke grond de EU jou verbiedt om een hotel in Amerika te boeken. Of verbiedt het hotel reizigers uit de EU om te boeken? Kun je de boeking wel voltooien?
Bart80
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 okt 2020, 10:41
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Boeking Caesars (melding: volgens de EU regels mag geen boeking gedaan worden).

Bericht door Bart80 »

Als ik bij de boeking gegevens het land weer op The Netherlands zet in plaats van Nauru dan kan ik de boeking niet voltooien.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7732
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Boeking Caesars (melding: volgens de EU regels mag geen boeking gedaan worden).

Bericht door mtl »

Dan zou ik even contact zoeken met het hotel en vragen hoe dat zit.
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1811
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Boeking Caesars (melding: volgens de EU regels mag geen boeking gedaan worden).

Bericht door Timothy555 »

Ook gehad, maar enkel in de app of op de mobiele website.

Toen ik ging aanmelden op een desktop ging dat wel perfect om te boeken.
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1616
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Boeking Caesars (melding: volgens de EU regels mag geen boeking gedaan worden).

Bericht door BonnyR »

Soms lukt het niet om een boeking af te ronden door je gebruikte browser. Had het onlangs nog met een reservering in Nederland.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Bart80
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 okt 2020, 10:41
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Boeking Caesars (melding: volgens de EU regels mag geen boeking gedaan worden).

Bericht door Bart80 »

Ik ben er helaas nog steeds niet uit. Heb het met verschillende browsers geprobeerd en met de app maar zonder succes.

Contact opgenomen met Caesars en die zeggen het volgende:

Thank you for your email and choosing Ballys Las Vegas for your hotel destination. We really appreciate it. We cannot say for sure since we are not familiar with EU laws but it seems like it is possible they do not allow sign up for Caesars Rewards cards online. We do apologize and just to let you know there are some states that do not even allow it either. What we recommend is you book without a card and then sign up for one while here. Often it is not ever needed to get the best rates online when just signing up for one. Once you use your card when playing with us you can have the card evaluated at checkout and possibly get the rates lowered. Please let us know if there is anything else we can assist you with and thank you for choosing a Caesars Entertainment destination.

Lijkt me omslachtig om het zo te doen en niet met de zekerheid dat je uiteindelijk nog korting krijgt.
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Boeking Caesars (melding: volgens de EU regels mag geen boeking gedaan worden).

Bericht door georgesken »

Gewoon boeken met dat ander land. Dit heeft met de GDPR te maken. Is geen enkel probleem hoor. In slechtste geval passen ze het land aan als je incheckt.
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
martijn83
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 mar 2014, 06:06

Re: Boeking Caesars (melding: volgens de EU regels mag geen boeking gedaan worden).

Bericht door martijn83 »

Het heeft inderdaad te maken met GDPR (AVG) wetgeving te maken. Diverse sites willen daarom niet dat je er gebruik van maakt. Hun moeten zich dan aan een aantal regels houden. Hé. Je ook bij bijvoorbeeld dicks Sporting etc.

Je kan dit vrij makkelijk oplossen. Wanneer je gebruik maakt van VPN kan je verbinding maken met een land. Als je dan kiest voor Amerika heb je geen probleem meer. Je hebt gratis VPN of je kan een account aanmaken voor een paar euro per maand bij bijvoorbeeld nordvpn.

Daarnaast zou ie ook nog een andere truukje proberen. Je kan met je browser in een ingognito venster te browsen naar de site. Dit wil soms ook werken.
ONYX666
Amerikakenner
Berichten: 1298
Lid geworden op: 05 jan 2005, 10:26
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Boeking Caesars (melding: volgens de EU regels mag geen boeking gedaan worden).

Bericht door ONYX666 »

even een oud topic naar boven, ik heb dit probleem nu ook. Weet iemand hoe dit op te lossen ? Heb vpn en incognito mode al geprobeerd en ook de app en andere browsers werken niet
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1811
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Boeking Caesars (melding: volgens de EU regels mag geen boeking gedaan worden).

Bericht door Timothy555 »

Bij mij lukte het thans steeds perfect om te boeken via Safari op een iMac.
ONYX666
Amerikakenner
Berichten: 1298
Lid geworden op: 05 jan 2005, 10:26
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Boeking Caesars (melding: volgens de EU regels mag geen boeking gedaan worden).

Bericht door ONYX666 »

Hij loop helemaal door , credit card check gaat nog goed en dan geeft hij melding dat kamers niet voor dat tarief beschikbaar zijn. Ook niet als ik lasnd van nederland afhaal
Gebruikersavatar
Allard
Amerikafan
Berichten: 397
Lid geworden op: 08 jul 2012, 13:19
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: Boeking Caesars (melding: volgens de EU regels mag geen boeking gedaan worden).

Bericht door Allard »

ONYX666 schreef:
06 sep 2021, 17:32
credit card check gaat nog goed
Misschien heeft het daar wel mee te maken. Ik gebruik tegenwoordig ook VPN (met Santa Clara CA als ip dummy) om een aantal buitenlandse sites te kunnen/willen bezoeken. Mijn virtuele mastercard CC van Openbank werd in een enkel geval hierbij wel aan Spanje gelinkt. Banco Santander. Anders gezegd: Op basis van je CC registratie kan je aan een ander land gelinkt worden dan je wil doen voorkomen.
Mies2301
Amerikakenner
Berichten: 482
Lid geworden op: 21 aug 2012, 09:41
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Boeking Caesars (melding: volgens de EU regels mag geen boeking gedaan worden).

Bericht door Mies2301 »

Ik heb voor volgend jaar gewoon een reservering staan bij Ceasars. Land is inderdaad niet Nederland, maar dat passen ze maar aan de balie aan, mocht dat nodig zijn.
Ik geloof dat het land in mijn profiel standaard op Nederland staat en als ik boek, pak ik een land wat onder Nederland staat in die drop down.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer