Paardenranch route Las Vegas, Bryce, Zion, Grand Canyon, San Diego, Los Angeles, kustroute naar San Francisco, Yosemite.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
debbie.dennis
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 okt 2018, 23:48
Aantal x V.S. bezocht: 3

Paardenranch route Las Vegas, Bryce, Zion, Grand Canyon, San Diego, Los Angeles, kustroute naar San Francisco, Yosemite.

Bericht door debbie.dennis »

We zijn op zoek naar een werkende paardenranch waar we kunnen verblijven op de route/in de buurt van Las Vegas, Bryce, Zion, Grand Canyon North Rim, San Diego, Los Angeles, kustroute naar San Francisco. Het mag wel iets van de route afwijken. Het is voor ons vooral belangrijk dat we er niet de hoofdprijs voor betalen. Alleen onze dochter van 8 rijdt paard en we hebben ook nog een dochter van dan 3 bij ons. Leuk als ze wat met de paarden kunnen doen, maar er ook lekker kunnen spelen. Ook een tochtje is leuk. Het hoeft niet super luxe te zijn.
Eventuele tips op deze route zijn ook welkom. Vooral tips voor wat leuk is met de Kids.
biebyip
Amerikafan
Berichten: 254
Lid geworden op: 24 jul 2013, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: tilburg

Re: Paardenranch route Las Vegas, Bryce, Zion, Grand Canyon, San Diego, Los Angeles, kustroute naar San Francisco, Yosem

Bericht door biebyip »

Ik heb het hier al vaker gezegd; de rockin r ranch in antimony Utah. Als je door het tikje mormoons heen kunt kijken (grote gezinnen die na het avondeten bijbelstudie doen, bidden voor het eten) en er niet op zondag bent (want op de dag des heren geen activiteiten) is het zeker voor de kinderen een topplek. Veel paarden en activiteiten die met paarden en pony’s te maken hebben, in een echt Amerikaans platteland mini dorpje. Vlak bij Bryce. En zeker niet super de luxe
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Paardenranch route Las Vegas, Bryce, Zion, Grand Canyon, San Diego, Los Angeles, kustroute naar San Francisco, Yosem

Bericht door mtl »

Volgens mij nogal prijzig. Een persoon is $310, twee personen is $460, drie personen is $597 en vier personen is $712, allemaal per nacht.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Paardenranch route Las Vegas, Bryce, Zion, Grand Canyon, San Diego, Los Angeles, kustroute naar San Francisco, Yosem

Bericht door Martin & Marianne »

Volgens mij is het sowieso prijzig zoiets.
Als ik me niet vergis heb ik op het forum wel eens iets langs zien komen in Arizona. Misschien kun je wat vinden als je de zoekfunctie gebruikt.
En anders eens googelen.
Bij Zion heb je de Ponderosa ranch. Is niet echt wat je bedoelt denk ik, maar misschien wel leuk voor een paar nachten. Voor een bezoek aan Zion echter niet heel handig, ik zou dan nog wel een of twee nachten in Springdale doen.

Voor je andere vraag; is wel lastig zo te beantwoorden. Waar houden jullie van? Hoeveel tijd hebben jullie voor de reis en hoe lang blijven jullie overal? Reis je met een camper of auto? Waar eindigen jullie, in SF? Of ga je na Yosemite nog via de Tioga Pass richting Las Vegas?
Misschien niet gek om een topic aan te maken in het andere zuidwesten-subforum.

Marianne
debbie.dennis
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 okt 2018, 23:48
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Paardenranch route Las Vegas, Bryce, Zion, Grand Canyon, San Diego, Los Angeles, kustroute naar San Francisco, Yosem

Bericht door debbie.dennis »

Hoi, bedankt voor de berichtjes. 500 dollar per nacht voor ons 4 is voor mij echt het maximum. Anders dan blijft 't gewoon bij een keertje een losse tocht. Het is geen must, maar wel heel leuk 😊
We hebben nog niet de precieze route. Ik denk dat we via LA naar SF gaan en vanaf daar misschien nog naar Yosemite. We zijn zelf al een keer in deze hoek geweest, maar hebben hele goedkope tickets kunnen boeken die ook weer kosteloos om te boeken zijn 🙃 Ons leek deze hoek leuker voor de kinderen. We zijn niet zo kieskeurig. We houden van natuur, musea, pretparken, strand, bergen, dieren, etc. We zijn meer op zoek naar activiteiten waar je niet zo maar op zou komen of die jouw eigen kinderen als geweldig hebben ervaren. Zo vond onze oudste een circusvoorstelling in NYC geweldig.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Paardenranch route Las Vegas, Bryce, Zion, Grand Canyon, San Diego, Los Angeles, kustroute naar San Francisco, Yosem

Bericht door Martin & Marianne »

Onze dochters waren vooral erg enthousiast over Yosemite en Zion. Vooral de aanwezigheid van water was een pre in die parken. In Yosemite kun je raften als je er niet te laat in de zomer bent. En fietsen daar is ook leuk. Dat kun je ook in Zion doen. Wat ook leuk is, is het junior ranger programma dat je in de parken kunt doen. Misschien heb je iets aan ons 2002-verslag, toen waren onze dochters 7 en 9.
In plaats van Yosemite kun je ook denken aan Sequoia, zeker als je toch niet van plan bent om de Tioga Pass te rijden. Je zou dan van LA naar Sequoia kunnen gaan, en dan via Kings Canyon naar de kust zodat je het mooiste deel van de kustroute meeneemt.
De sequoiabomen zijn in Sequoia mooier en toegankelijker dan in Yosemite. En als je naar Kings Canyon gaat heb je met de rotsen en watervallen ook een beetje een Yosemite-gevoel.
Als jullie fietsen leuk vinden; je kunt dat ook doen in Monterey. Vorig jaar deden wij daar de 17 mile drive op de fiets. Je ziet veel dieren, en er zijn meerdere rosten/strandjes waar de kinderen zich kunnen vermaken.

Als je al weet wanneer je gaat kun je al accommodatie vastleggen. Wij vonden de cabins in Grant Grove leuk (Kings Canyon), maar die zijn wel snel vol. Net als betaalbare accommodatie in Yosemite.

Kiezen jullie bewust voor de North Rim? Ik denk dat dat voor kinderen niet zo interessant is. Maar de GC is sowieso wat minder kindvriendelijk vind ik.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer