Reserveren lodges Yellowstone

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
RuthdeLange
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Reserveren lodges Yellowstone

Bericht door RuthdeLange »

Ik kan nergens op de website van het NP vinden hoe laat ik 1 juni moet boeken voor zomer 2021.
Ik had verwacht dat dit net als Yosemite 's middags om 15:00 (NL tijd) zou zijn maar kan het niet vinden.
Weet iemand dit?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reserveren lodges Yellowstone

Bericht door Martin & Marianne »

Lastig te vinden inderdaad, maar met de zoekfunctie vond ik dit: https://www.yellowstonenationalparklodg ... ervations/

En daar staat onder meer:
We will be opening up 2021 room availability on June 1 at 2:00 a.m. Mountain time, but it will be available only through our online reservations system. We will not be able to accept calls for 2021 reservations beginning on June 1 (and lasting for approximately one week). Only calls regarding 2020 reservations will be accepted in the call center. We realize this will result in excessive traffic to the website, and there will be times when the site reaches capacity.
Dus 10 uur hier. Lijkt gunstig voor de Aziaten en Europeanen lijkt me, of zouden de Amerikanen er voor opblijven cq hun wekker zetten?
Maar de afgelopen week was he ook om 10 uur al heel erg druk, dus blijf proberen. En er zijn altijd heel veel annuleringen dus ooit gaat het lukken als het niet meteen lukt. :thumbup:

Marianne
RuthdeLange
Amerikakenner

Heel erg bedankt voor het zoeken Marianne. Dat waardeer ik enorm.
Dus veel vroeger dan ik dacht.
Ben benieuwd. We zullen zien.
RuthdeLange
Amerikakenner

Het is gelukt! Ook nog voor de alternatieve datum.
Ze maakten het extra spannend door 1 voor 10 uur nog de melding er op te hebben staan dat je niet online kon reserveren omdat de website 'in maintenance' was. Vervolgens zat alles een half uur vast en toen ineens lukte het.
Superfijn.
Hoop dat het anderen ook is gelukt.
Pleank
Amerikafan

Bericht door Pleank »

Top dat het gelukt is bij jou. Ik krijg steeds de foutmelding 'service unavailable'. Hopelijk is het straks opgelost en lukt het alsnog.
Laatst gewijzigd door Pleank op 01 jun 2020, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Marvin
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Marvin »

Lukt nog steeds niet! Twee keer kwam ik er door heen. Toen ik op continu reservation drukte klapte hij er uit.
RuthdeLange
Amerikakenner

Bij mij was het zelfs 1 keer dat ik de CC-gegevens al had ingetikt en toen klapte hij er weer uit. Ik ben het gewoon blijven proberen...
Pleank
Amerikafan

Bericht door Pleank »

Het is mij nu ook gelukt. Uit nieuwsgierigheid;

Welke hebben jullie geboekt? Ik twijfelde bij Old Faithful over welke accomodatie, heb uiteindelijk OF Snow Lodge Frontier Cabin 2 Doubles geboekt. Zal vast prima zijn!
RuthdeLange
Amerikakenner

Wij hebben de OF lodge zonder badkamer. We gaan ook vooral kamperen dus is prima voor ons. En vind dat al duur genoeg.
Marvin
Amerika-ontdekker

Bericht door Marvin »

Ik ga door met proberen. Op mijn mobiel is het gelukt om de snow Lodge western cabin met 2 Queens te reserven.

Deze was best duur. Ik ga door proberen als het niet lukt, dan is het maar zo.
Pleank
Amerikafan

Bericht door Pleank »

Wij gaan ook vooral kamperen :thumbup: vanaf volgende week zijn de campgrounds te boeken, dan gaan we voor 3 nachten Canyon Campground.

Ik moet zeggen dat de prijzen in Yellowstone me meevallen in vergelijking met Death Valley en Yosemite enz. Tuurlijk, 150 dollar voor een cabin is duur, maar hopelijk maakt de locatie dat goed :D
Marvin
Amerika-ontdekker

Bericht door Marvin »

Helemaal happy het is gelukt om 2 dagen Old faithful Te reserveren en 2 dagen roosevelt lodge.

Old faithfull is aan de prijzige kant maar probeer nog daar andere kamers te bemachtigen.
Angeline Kievits
Amerika-ontdekker

Bericht door Angeline Kievits »

Om 10.00 uur klaarzitten met laptop, mobiel en Ipad...om 10.29 eindelijk SUBMIT kunnen indrukken: 3 dagen Yellowstone zijn gereserveerd in juni 2021(OF Lodge Cabin). Samen met de reservering voor Moab (Rustic Inn), Monument Valley (Premier cabin), San Fransico, Idaho Falls en Vernal is er al een mooi begin gemaakt.

Voor Yosemite: wat is de beste tijd om te boeken? We willen in ieder geval een kamer/lodge met badkamer. Vind de prijzen daar schrikbarend hoog :(
Idem dito voor Page. Of zijn de meeste hotelkamers pas een jaar van te voren te boeken?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Marvin schreef:
01 jun 2020, 11:18
Op mijn mobiel is het gelukt om de snow Lodge western cabin met 2 Queens te reserven.
Pleank schreef:
01 jun 2020, 11:07
Ik twijfelde bij Old Faithful over welke accomodatie, heb uiteindelijk OF Snow Lodge Frontier Cabin 2 Doubles geboekt. Zal vast prima zijn!
De frontier cabin is een stuk goedkoper dan de western cabin. Wij zaten daar in 2015, was prima!

Marianne
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Angeline Kievits schreef:
01 jun 2020, 11:41
Voor Yosemite: wat is de beste tijd om te boeken? We willen in ieder geval een kamer/lodge met badkamer. Vind de prijzen daar schrikbarend hoog :(
Yosemite is inderdaad duur.
De goedkoopste opties in Yosemite zijn de cabins with bath bij Curry Village. Jammer dat je echt een badkamer wilt, de tenten bij Housekeeping Camp zijn leuk.
Volgens mij kun je een jaar van te voren boeken. Kun je eens gaan uitproberen natuurlijk. Zie www.travelyosemite.com voor meer informatie.

Marianne
Marvin
Amerika-ontdekker

Bericht door Marvin »

Ik heb het toch nog voor elkaar gekregen in Old Faithful.
Wel een kamer zonder badkamer, maar dat neem ik maar voor lief.
Dit scheelt me 330 dollar voor 2 dagen.

Angeline!
Bedankt voor de tip voor Moab ik heb daar ook gelijk 3 nachten vastgelegd in de Rustic Inn.
Angeline Kievits
Amerika-ontdekker

Bericht door Angeline Kievits »

Martin & Marianne schreef:
01 jun 2020, 11:52
Volgens mij kun je een jaar van te voren boeken. Kun je eens gaan uitproberen natuurlijk. Zie www.travelyosemite.com voor meer informatie.
Marianne
Dank je wel, Marianne, ik ga het proberen. En wat fijn trouwens, jullie reisverslagen: al heel veel tips uitgehaald! Super!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer