Camping vraag

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Pierrre
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 feb 2020, 15:01
Aantal x V.S. bezocht: 0

Camping vraag

Bericht door Pierrre »

Goedemorgen,

Ik dacht dat ik het reservatiesysteem voor de campings ondertussen begreep maar dat blijkt toch niet zo te zijn.
Op de website zie ik het volgende staan voor de lodgepole campground in SeKi.

During the above season(s), individual sites are released on a 6-month rolling basis:

Currently reservable availability is released through September 07, 2020.
On March 8, 2020 at 03:00 pm CET, availability will be released through September 08, 2020.


Ik zou dan denken dat ik deze middag om 15.00u. kan reserveren voor 8 september, maar deze kan ik nu al reserveren.
Weet iemand hoe dit zit?

Alvast bedankt.
WeernaardeVS
Amerikafan
Berichten: 283
Lid geworden op: 28 aug 2017, 13:38
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Camping vraag

Bericht door WeernaardeVS »

Het kan natuurlijk altijd zijn dat er (tijdelijk) een bug is, maar hoe weet jij dat je nu kunt reserveren? Heb je ook daadwerkelijk gereserveerd, ofwel helemaal doorgeklikt tot je bij het betalingsscherm komt?

Ik vermoed dat je wat campsites heb geselecteerd en het scherm met "book now" hebt gezien. Dat scherm is al enige uren voordat het bookingswindow opengaat zichtbaar. Als je er echter op klikt krijg je te zien dat de sites nog niet available zijn, omdat het nog te vroeg is.

Ik neem aan dat het tijdstip van 15.00 uur onze tijd klopt en dat je je pc hebt ingesteld op Amerikaanse tijd?
2019: rondom Las Vegas
2018: Noord-West USA (San Francisco - Seattle v.v.)
2017: Florida
2011: Yellowstone, Grand Teton en Rocky Mountains NP
2008: Hawaii
2007: Florida en Canada
2002: rondje Las Vegas
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer