Via welke site boeken jullie je hotels in Vegas?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
thestar
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 nov 2019, 07:32
Aantal x V.S. bezocht: 4

Via welke site boeken jullie je hotels in Vegas?

Bericht door thestar »

Van SF tot LA hebben wij nu alle hotels geboekt via Booking.com maar het stukje Las Vegas, Grand Canyon, Page/Zion en weer Las Vegas moeten we nog boeken.
Via de App Agoda kom ik af en toe hele leuke aanbiedingen tegen in Las Vegas. Welke sites gebruiken jullie? We willen ieder geval met annulerings mogelijkheden tot 2 / 3 dagen van te voren.

Alvast bedankt
Trails
Amerikakenner
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 apr 2011, 09:57
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Via welke site boeken jullie je hotels in Vegas?

Bericht door Trails »

Meestal rechtstreeks bij het hotel.
Ik vergelijk wel met andere sites maar de site van de meeste hotels zijn (voor ons) vaak toch het goedkoopst (of met gratis extra's).
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Via welke site boeken jullie je hotels in Vegas?

Bericht door PSVwally »

Als je alles via booking hebt gedaan moet je denk ik toch ook wel wat aanbiedingen voor Vegas krijgen onderhand. Zeker als je je voor het genius programma hebt aangemeld.

Ik kijk vaak op booking/trivago/eigen hotelsite en maak dan de afweging
lynn
Amerikafan
Berichten: 228
Lid geworden op: 06 mar 2011, 18:29
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Via welke site boeken jullie je hotels in Vegas?

Bericht door lynn »

Ik boek meestal bij booking.com. Overzichtelijke site en makkelijk met boeken en annuleren.
Gebruikersavatar
MattRob
Amerika-expert
Berichten: 3505
Lid geworden op: 23 aug 2005, 08:50
Aantal x V.S. bezocht: 65
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Re: Via welke site boeken jullie je hotels in Vegas?

Bericht door MattRob »

Ik check altijd even op smartervergas.com, daar staan nog wel eens wat leuke aanbiedingen. Ik boek dan vaak al een flexibel tarief, die je nog kan annuleren, op de website van het hotel zelf. Maar uiteindelijk toch heel vaak een fantastische deal kunnen maken via hotwire (ook afgelopen zomer). Dus tja, goed vergelijken !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Mies2301
Amerikakenner
Berichten: 482
Lid geworden op: 21 aug 2012, 09:41
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Via welke site boeken jullie je hotels in Vegas?

Bericht door Mies2301 »

Ik gebruik hotels.com (en maak veel gebruik van hun prijsmatch) of rechtstreeks bij het hotel.
Ik gebruik liever niet van die obscure hotel vergelijkingswebsites, waar je maar moet raden of je boeking bevestigd is.
thestar
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 nov 2019, 07:32
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Via welke site boeken jullie je hotels in Vegas?

Bericht door thestar »

als je via hotels.com boekt krijg je er dan niet nog een resort fee overheen?
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Via welke site boeken jullie je hotels in Vegas?

Bericht door stegeman »

Volgens mij heb je resortfee altijd bij de hotels aan de strip. Dat heeft niets te maken met waar je het boekt. Volgens mij zijn er manieren om onderuit te komen door Status matchen (zie apart topic) maar wij gebruiken dit ook niet.
Hotels buiten de strip hebben volgens mij niet die resort fees.
Wadu
Amerikafan
Berichten: 123
Lid geworden op: 26 nov 2017, 16:01
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Via welke site boeken jullie je hotels in Vegas?

Bericht door Wadu »

Vorig jaar alle overnachtingen geboekt (ook LV) via hotels.com.
Voor 2021 ook hotels.com of airbnb.

Uiteraard ben ik ook benieuwd naar andere oportuniteiten.
Rjkd
Amerikafan
Berichten: 102
Lid geworden op: 13 jan 2020, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Via welke site boeken jullie je hotels in Vegas?

Bericht door Rjkd »

Wij boeken altijd bijna alles via booking.com en ik ben onder tussen genius level 2 wat idd soms ook echt wel scheelt!
Wij hebben trouwens trump int. Geboekt in Lv en daar staat dat de resort fee incl. Is dit stond er niet toen we gingen boeken ( dat wisten we) dus we gaan het meemaken van de zomer of we nou wel of niet moeten betalen. :D
Anita74
Amerikafan
Berichten: 260
Lid geworden op: 05 okt 2013, 11:59

Re: Via welke site boeken jullie je hotels in Vegas?

Bericht door Anita74 »

Wij boeken meestal via Hotels.com (en sparen voor gratis overnachting), Booking.com of Agoda. Hotel Las Vegas geboekt via Vegas.com, daar soms leuke aanbiedingen. De resort fee komt er volgens mij altijd nog apart bij, ter plaatse te betalen. We boeken altijd alles met ‘gratis annuleren’ en checken de prijs regelmatig.
Florida 2014
Noordoosten en Florida 2015
Zuidoosten en Florida 2016
Las Vegas en LA 2019
NY en Philadelphia 2022
Westkust en Florida 2022
Boston/New England 2022
Gast

Re: Via welke site boeken jullie je hotels in Vegas?

Bericht door Gast »

Het voordeel van booking.com is dat de prijzen al incl tax zijn, je de totaalprijs gelijk in dollars kunt zien, terwijl als je via de hotel apps/website de prijzen vermeld worden excl. tax. Dit scheelt soms wel 10-12%.

Ik kijk voor een hotel meestal eerst op booking.com en daarna pak ik de prijs van het specifieke hotel (of google ik op het hotel voor die datum) en kijk dan op website/app van hotel(keten) voor de laagste prijs.

Soms is de prijs met een kortingsprogramma of AAA korting lager dan op booking.com, omdat je dat daar geen kortingscodes/special rates kunt zien.
Gebruikersavatar
richardbrand
Amerikafan
Berichten: 162
Lid geworden op: 18 jun 2011, 19:35
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Re: Via welke site boeken jullie je hotels in Vegas?

Bericht door richardbrand »

Hotels voor dit jaar in Las Vegas allemaal via de Caesars app zelf geboekt.
Voorheen boekte we alles via Expedia alleen de prijzen waren daar echt soms 3x zoveel als bij Caesars zelf( en door de statusmatch naar diamond geen resort fees en parking kosten)
http://richardbrand1981.wordpress.com/u ... obremrich/" onclick="window.open(this.href);return false;
2020 Las Vegas-Anaheim-San Diego-Las Vegas
Gebruikersavatar
Robbie&Irene
Amerikakenner
Berichten: 521
Lid geworden op: 12 jan 2015, 12:21
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Dordrecht

Re: Via welke site boeken jullie je hotels in Vegas?

Bericht door Robbie&Irene »

Vroeger alles via Booking.com, resort fees zitten overigens dan al in de prijs. Tegenwoordig kiezen we voor de grote ketens rechtstreeks met de diverse voordelen van het lidmaatschap en kortingcodes en toch nog steeds wel Booking.com. Blijf ook steeds prijzen vergelijken omdat ze ook bij booking.com het al reeds geboekte hotel voor vele dollars minder kunnen aanbieden op bepaalde tijdstippen!
Kath90
Amerikafan
Berichten: 274
Lid geworden op: 04 feb 2013, 23:18
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Via welke site boeken jullie je hotels in Vegas?

Bericht door Kath90 »

Ik kijk meestal via tripadvisor wat de goedkoopste aanbieder is, dit is bijna altijd expedia, agoda, booking of het hotel zelf.
09: NYC
13: Cross Country
15: Zuidwesten + NY
15: Music-cities
17: Westen
19: NY, New Orleans en Florida
22: Zuidwesten
Mijn blog en reisverslagen <2019http://kathregina.wordpress.com
=>2019https://www.polarsteps.com/KathleenvanSchepen
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1819
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Via welke site boeken jullie je hotels in Vegas?

Bericht door Timothy555 »

Uitsluitend via de sites van de hotels zelf, nooit third party. Als er echt een groot prijsverschil opzit, bel ik even.

Ik heb de indruk dat hotels je beter behandelen, zeker als er problemen of dergelijke zijn, wanneer je rechtstreeks boekt..
Gebruikersavatar
chippie777
Amerikakenner
Berichten: 1175
Lid geworden op: 11 feb 2013, 17:29
Aantal x V.S. bezocht: 21
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Via welke site boeken jullie je hotels in Vegas?

Bericht door chippie777 »

Ik kijk altijd via booking.com en via googlemaps. Daarna altijd de check of het op de site van het betreffende hotel niet voor minimaal dezelfde prijs kan. Bij gelijke prijs en voorwaarden en zeker bij een lagere prijs (en zelfde voorwaarden) boek ik bij het hotel zelf.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
RudydG
Amerika-ontdekker
Berichten: 48
Lid geworden op: 15 nov 2013, 11:42
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Via welke site boeken jullie je hotels in Vegas?

Bericht door RudydG »

Timothy555 schreef:
15 feb 2020, 08:41
Uitsluitend via de sites van de hotels zelf, nooit third party. Als er echt een groot prijsverschil opzit, bel ik even.

Ik heb de indruk dat hotels je beter behandelen, zeker als er problemen of dergelijke zijn, wanneer je rechtstreeks boekt..
Hetzelfde hier, booking (om er een als voorbeeld te nemen) is een tussenpersoon, moet er ook aan verdienen, en je hebt dikwijls niet dezelfde keuze dan bij het hotel zelf. En ja, ik heb de indruk dat je inderdaad een andere behandeling krijgt bij het rechtstreeks boeken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer