Cambria of San Simeon

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Jacobien
Amerika-ontdekker
Berichten: 96
Lid geworden op: 13 okt 2019, 18:04

Cambria of San Simeon

Bericht door Jacobien »

Welk plaatsje vinden jullie leuker voor twee overnachtingen, Cambria of San Simeon?

En hebben jullie nog tips voor een goed hotel met zwembad en uitzicht op zee voor een gezin van 5?

Ben benieuwd naar jullie adviezen.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Cambria of San Simeon

Bericht door Martin & Marianne »

Ik vond Cambria wel leuk. We hebben daar in 2017 overnacht, en er ook heerlijk gegeten. Zie ons verslag daarvoor.
Waarom 2 nachten daar? Wat zijn jullie plannen? Is dit jullie enige stop tussen LA en SF?

Marianne
Jacobien
Amerika-ontdekker
Berichten: 96
Lid geworden op: 13 okt 2019, 18:04

Re: Cambria of San Simeon

Bericht door Jacobien »

Dank voor je reactie.

Wij kiezen voor twee dagen omdat wij het fijn vinden om ergens even neer te strijken en sfeer te proeven. Dat is voor ons ook vakantie 😇
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Cambria of San Simeon

Bericht door Martin & Marianne »

Ja, dat is ook lekker. Maar het zou jammer zijn als het ten koste zou gaan van de tijd voor Hwy 1, vandaar dat ik me afvroeg waar je daarvoor en daarna zit.
Ik vind Monterey ook leuk om wat langer te zitten. Wij hebben daar vorig jaar fietsen gehuurd en hebben de 17-mile drive gefietst. Het aquarium daar is ook leuk om te bezoeken met kinderen.

Marianne
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6638
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Cambria of San Simeon

Bericht door Mrvanilla »

Hangt een beetje van je wensen af. San Simeon is gewoon een straat met enkele motels. Ligt wel aan de oceaan en er zijn enkele mooie stranden te vinden.

Cambria is een klein beetje groter en heeft iets meer een dorps gevoel.

Iets groter is Pismo Beach, met een groot strand en veel restaurantjes, winkels etc.
Groetjes,
Daniel
Jacobien
Amerika-ontdekker
Berichten: 96
Lid geworden op: 13 okt 2019, 18:04

Re: Cambria of San Simeon

Bericht door Jacobien »

Dank voor de adviezen.

We boeken een hotel in Cambria. Hebben we lekker alle tijd om bij de zee-olifanten te kijken, nit wit ridge te bekijken en een beetje te luieren.

Heerlijk!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer