Bookstore in Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Allard
Amerikafan
Berichten: 397
Lid geworden op: 08 jul 2012, 13:19
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bookstore in Las Vegas

Bericht door Allard »

Eigenlijk is er een apart topic over Las Vegas. Vroeger zeer informatief en lezenswaardig. Nu lijkt het alleen nog maar te gaan over de gescoorde kadobonnen.

Ik heb inmiddels een heel verlanglijstje aan USA specifieke kaarten en boeken. Bij online bestellingen bij de uitgever krijg je als snel "Sorry, we don't ship internationally"

Wat ik zoek is een zaak als deze. Zat vroeger in Henderson maar nu alleen nog maar in Orange (LA). Daar kom ik niet in de buurt. Wel meerdere dagen in LV. Wat ik eigenlijk zoek is het aanbod wat je in het Visitor Center van een een groter NP aan zou kunnen treffen. Tenminste, dat was tien jaar geleden nog zo. Misschien is het tegenwoordig wel anders, nu google alle info lijkt aan te leveren. Kent iemand nog een bookstore in Las Vegas waar je soortgelijke boeken kunt vinden? Want het is namelijk niet waarschijnlijk dat wij op onze voorgenomen reis nog een NP gaan bezoeken. Gezien de immense drukte.....

Iemand nog belangstelling voor een splinternieuw exemplaar van New Mexico? Gratis af te halen :) Gisteren hopeloos zitten klooien op Amazon. Die site is niet echt vriendelijk indien je 7 van dit soort boeken bij elkaar wilt zoeken. Of ik deed iets hopeloos verkeerd. Hoe dan ook krijg ik twee exemplaren van deze Atlas bezorgd. Zag ik pas toen ik al had geconformeerd en betaald.
Trails
Amerikakenner
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 apr 2011, 09:57
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Bookstore in Las Vegas

Bericht door Trails »

Misschien bij Barnes & Noble? Dat zijn toch echt hele grote zaken met ontzettend veel keuze aan boeken.

Voor online gebruiken wij altijd deze site:
https://www.bookdepository.com/
Gratis levering wereldwijd.
Wij lezen voornamelijk Britse en Amerikaanse schrijvers en dan ook nog in het Engels. Dus voor ons is het altijd bovenvermelde site.

:offtopic:
Ze verkopen zelfs het boek dat mijn nichtje afgelopen zomer in eigen beheer heeft uitgegeven:
:thumbup:
Laatst gewijzigd door Trails op 09 jan 2020, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
tomhster
Amerikakenner
Berichten: 919
Lid geworden op: 09 okt 2015, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Bookstore in Las Vegas

Bericht door tomhster »

De REI heeft waarschijnlijk ook het nodige dat je zoekt.
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1230
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Bookstore in Las Vegas

Bericht door IngridUSA »

Of misschien hier:

http://www.stanfords.co.uk
Gebruikersavatar
Allard
Amerikafan
Berichten: 397
Lid geworden op: 08 jul 2012, 13:19
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: Bookstore in Las Vegas

Bericht door Allard »

Barnes & Noble heeft twee vestigingen in LV. Ik was sowieso van plan daar eens binnen te lopen.

Alle online suggesties lijken na een quicktest bruikbaar te zijn. Ik ga er de komende week werk van maken met het checken van mijn verlanglijstje.

Mijn dank voor de suggesties!
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7755
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Bookstore in Las Vegas

Bericht door mtl »

Stanford heeft een winkel in Londen. Bij elk bezoek aan Londen kom ik er even. Wel jammer dat ze niet zo lang geleden hun grote pand hebben ingeruild voor een kleiner pand. Maar ze hebben nog steeds een grote keus aan reisgidsen en kaarten, met name de exemplaren die je niet in een gewone boekenzaak vindt.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Bookstore in Las Vegas

Bericht door Martin & Marianne »

Allard schreef:
09 jan 2020, 18:14
Iemand nog belangstelling voor een splinternieuw exemplaar van New Mexico?
We hebben geen plannen voor NM, maar die atlassen zijn wel juweeltjes! Wij hebben een paar jaar geleden die van Utah gekocht. Misschien in het verkoophoekje plaatsen?

Marianne
Gebruikersavatar
Allard
Amerikafan
Berichten: 397
Lid geworden op: 08 jul 2012, 13:19
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: Bookstore in Las Vegas

Bericht door Allard »

Marianne, jij hebt tenminste een kennersoog. ;) Kan ook niet anders na zoveel bijdragen :) Het zijn inderdaad juweeltjes. Maar misschien alleen zichtbaar voor ogen van voor het googlemaps tijdperk. haha.

Uit de periode 2007-2010 had ik er al vier. Nu 7 staten bijbesteld. Daar kan ik me nog vele weken mee gaan vermaken. Ook zonder er direct heen te reizen.
Trails
Amerikakenner
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 apr 2011, 09:57
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Bookstore in Las Vegas

Bericht door Trails »

Ook gaan bij ons de Benchmark atlassen mee en liggen standaard op schoot van de bijrijder. Al rijden we in de VS nu met gps, de atlassen gaan altijd mee. Er staat echt alles in!!!
Hoe vaak we dan ook niet tegen onze "Miep" zeggen: nee Miepje, dat gaan we niet doen... :wink:
Gebruikersavatar
Dude
Moderator
Berichten: 7215
Lid geworden op: 22 dec 2007, 13:13
Locatie: Tucson, Arizona

Re: Bookstore in Las Vegas

Bericht door Dude »

Trails schreef:
09 jan 2020, 19:21


:offtopic:
Ze verkopen zelfs het boek dat mijn nichtje afgelopen zomer in eigen beheer heeft uitgegeven:


Misschien aanbevelen in het boeken topic?
Is die ene 5* review van u ? :wink:
Lijkt me een interessant boek trouwens, mssn eens op men lijstje zetten.
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Trails
Amerikakenner
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 apr 2011, 09:57
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Bookstore in Las Vegas

Bericht door Trails »

Dude schreef:
12 jan 2020, 14:56
Misschien aanbevelen in het boeken topic?
:offtopic:
Ik wist niet eens dat er een boeken topic was.
Maar Bart, dit boek is zeker de moeite waard en dat zeg ik niet omdat onze Emma dit heeft geschreven. Ik heb het inmiddels al 5 keer gelezen.
Ik ben een beetje verslaafd geraakt aan de hoofdpersonen.
Mensen bij ons op de camping hebben het ook al gelezen en wachten ook al op deel 2.
Gebruikersavatar
Dude
Moderator
Berichten: 7215
Lid geworden op: 22 dec 2007, 13:13
Locatie: Tucson, Arizona

Re: Bookstore in Las Vegas

Bericht door Dude »

Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer