Monument Valley The View Valley Rim Cabin

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Jolanda68
Amerikafan
Berichten: 162
Lid geworden op: 03 aug 2009, 18:24
Aantal x V.S. bezocht: 4

Monument Valley The View Valley Rim Cabin

Bericht door Jolanda68 »

Ik overweeg om een overnachting bij Monument Valley in The View te boeken, een rib uit je lijf :wink:. Ik zie dat er een Valley Rim Cabin vrij is voor $209,00 ex tax. Is iemand al eens in zo’n cabin geweest? (Wij hebben eerder eens in Kayenta overnacht en we zijn een keer “langs” gereden). Het lijkt me toch wel mooi om eens vlakbij te overnachten met zons- op en ondergang en de sterrenhemel :thumbup:.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Monument Valley The View Valley Rim Cabin

Bericht door Martin & Marianne »

Ik ken de cabins zelf niet maar wij stonden er dit jaar met onze tent vlak naast en het is inderdaad prachtig met zonsondergang en -opkomst. Echt het extra geld waard. Voor ons was het trouwens de goedkoopste overnachting ($12) van de hele reis. Misschien ook iets voor jullie om een paar nachten te kamperen? De kosten heb je er met die ene nacht In MV al uit.
Voor het uitzicht zie ons 2019-verslag.

Marianne
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1229
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Monument Valley The View Valley Rim Cabin

Bericht door IngridUSA »

Ik heb er ook een geboekt voor volgend jaar. Lijkt me een prachtige ervaring. Ik denk dat ik uren op het balkon ga zitten... Maar dus helaas nog geen ervaring mee.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Monument Valley The View Valley Rim Cabin

Bericht door Martin & Marianne »

Hier een foto met de cabins links. Ze hebben niet allemaal een volledig vrij uitzicht.
cabins MV.JPG

En nog een.
cabins MV2.JPG
Marianne
mikekiwi
Amerikafan
Berichten: 221
Lid geworden op: 05 jan 2019, 07:49
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Monument Valley The View Valley Rim Cabin

Bericht door mikekiwi »

Wij hebben ook de keuze gemaakt om wat extra te investeren daar; in juli 2020 hebben wij een Premium Cabin geboekt bij The View. Als het goed is dus op de eerste rij met uitzicht.
En nu maar hopen dat ik niet door de zonsopkomst heen slaap... :shock: :mrgreen:
Bekijk ons reisverslag van ons bezoek aan het zuidwesten in 2022:
>> Kiwi's on tour<<
Goedele Deconinck
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 03 dec 2019, 11:09
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Monument Valley The View Valley Rim Cabin

Bericht door Goedele Deconinck »

Ik denk dat het bijna volboekt zal zijn :) . Wij hebben ook een kamer vastgelegd voor in augustus. Met starview voor de meteoren! Kijk er zo naar uit!
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Monument Valley The View Valley Rim Cabin

Bericht door josea »

Ja, wij zijn er geweest, in 2018 en 2019.
In 2018 in een premium cabin (eerste rij) en in 2019 in een hotelkamer. Uitzicht is bijna hetzelfde, alleen net een stukje verderop. Zie onze verslagen voor de foto’s.
Is inderdaad duur, maar ik vond het wel heel mooi om mee te maken. De cabin is prima, een beetje aan de kleine kant, maar goed te doen.

Je krijgt ook een voucher van §20 voor in het winkeltje van het hotel. Laat je niet foppen, het geldt alleen voor de dure Native art die er staat, niet voor alle “gewone” souvenirartikelen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer