Alternatief in Zion (voor Angels L en Observation point

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Flagstaff1230
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 jul 2015, 13:59
Aantal x V.S. bezocht: 1

Alternatief in Zion (voor Angels L en Observation point

Bericht door Flagstaff1230 »

In okt zijn wij in Zion. We hadden in eerste instantie het plan om Angels landing of Observation point te lopen.
Die laatste is dus gesloten. We weten niet zeker of we Angels landing wel "durven" te lopen. Daarom hadden we als alternatief Observation point.
Wat is een ander alternatief? Vooral de uitzichten die je bij OP hebt leken ons zo mooi.
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Alternatief in Zion (voor Angels L en Observation point

Bericht door Markstaal »

Als je angels landing niet zou durven kan je in ieder geval lopen tot Scouts Lookout. Erg mooi uitzicht en mooie wandeling, dan kan je daar bekijken of jullie het laatste stuk eventueel willen doen. Wel vroeg aan deze wandeling beginnen, je loopt het grootste gedeelte in de zon.

Een alternatief is Canyon Overlook, mooi uitzicht maar de wandeling is veel korter, dit is net voorbij de tunnel.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Alternatief in Zion (voor Angels L en Observation point

Bericht door Martin & Marianne »

Een paar topics hieronder kun je ook wat informatie vinden, zie viewtopic.php?f=7&t=74777
Kijk ook eens op de NPS site (https://www.nps.gov/zion/planyourvisit/ ... ptions.htm) voor een overzicht van mogelijke wandelingen. Of kijk eens op mijn wandelsite.

Marianne
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Alternatief in Zion (voor Angels L en Observation point

Bericht door moon29 »

Met wat je aangeeft zou ik gaan voor de wandeling naar Observation Point vanaf East Mesa Trailhead. Wij deden dat afgelopen juli, zie https://edmobama2014.wordpress.com/2019 ... pringdale/
Is een erg mooie wandeling, niet moeilijk en niet eng :)
Wij vonden deze veel mooier dan Canyon Overlook die we in 2014 deden.
Flagstaff1230
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 jul 2015, 13:59
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Alternatief in Zion (voor Angels L en Observation point

Bericht door Flagstaff1230 »

Bedankt voor de tips. We willen wel echt een wandeling/de bergen in. Canyon overlook gaan we wel naartoe maar dit is niet een vervanger.
@moon29 ik heb al eerder over de East Mesa Trailhead gelezen, maar we zijn met een RV. Ik weet dus niet of die zandeg mogelijk is.
@Martin & Marianne Ik ken de websites maar ik was ook vooral benieuwd naar ervaringen naar een ander mooi hoog uitzichtpunt.
Gebruikersavatar
lsl
Amerikakenner
Berichten: 1210
Lid geworden op: 03 aug 2008, 10:24
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: België

Re: Alternatief in Zion (voor Angels L en Observation point

Bericht door lsl »

Vanaf Scouts Lookout een stukje de West Rim trail volgen levert ook mooie vergezichten op.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
El_guti2
Amerika-ontdekker
Berichten: 97
Lid geworden op: 30 mei 2018, 14:02
Locatie: Alblasserwaard

Re: Alternatief in Zion (voor Angels L en Observation point

Bericht door El_guti2 »

Wij zaten met hetzelfde dilemma nadat we 2 jaar geleden al Angels Landing hebben gelopen. Nu hebben we een heel groot stuk van de west rim trail gelopen. Dat zou ook nog een optie kunnen zijn.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer