Universal Studio in september (skip the line/fasttrack).

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Rico
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 dec 2018, 11:55
Aantal x V.S. bezocht: 0

Universal Studio in september (skip the line/fasttrack).

Bericht door Rico »

Beste,

Mijn vriendin en ik gaan in september een rondje Zuidwest-Amerika doen. Nu hebben wij op maandag 16 september een dagje Universal Studio's in LA gereserveerd. Nu zijn wij in dubio, of wij rond dit tijdstip (september, na de vakanties) een skip-the-line/fasttrack ticket dienen aan te schaffen. Of dat een normaal ticket prima is voor deze tijd. We hebben geen zin in heel lange wachtrijen, maar ook niet om heel veel dollars extra uit te geven als het niet nodig is.

Hoor graag jullie bevindingen en tips.

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Rik-
Amerika-ontdekker
Berichten: 85
Lid geworden op: 07 jan 2018, 11:36
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Universal Studio in september (skip the line/fasttrack).

Bericht door Rik- »

Normaal lijkt me dit zeker doenbaar zonder skip the Line.
Ik ben er ondertussen tweemaal geweest. Een beetje plannen, bijvoorbeeld bij aankomst eerst naar lower lot gaan, hier is het dan rustig. En zo terug naar begin park lopen. (Het park is niet zó groot)
-> wij konden een uur eerder binnen bij Harry Potter omdat we tickets rechtstreeks hadden gekocht bij universal. Op deze manier hebben we deze attractie tweemaal kunnen doen met slechts 10 minuten wachten.
2013:New York
2014:San Francisco - Los Angeles: CA-NV-UT-AZ
2018:New York
2018:San Francisco - San Francisco: CA-NV-UT-AZ
2019:Denver - Denver: CO-WY-SD-ID-UT
2021:New York
Gebruikersavatar
SpaceAce
Amerika-expert
Berichten: 3604
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:15
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Universal Studio in september (skip the line/fasttrack).

Bericht door SpaceAce »

Ik verwacht eerlijk gezegd, maar pin me er niet op vast, dat het best rustig zal zijn. In de maanden september en oktober heb je ook de Halloween Horror Nights, maar die is net de zondag voor jullie gaan geweest en daarna pas donderdags weer. Ik verwacht dus dat men eerder die combi maken (het park en dan 's avonds HHN). Maar ik heb - helaas - geen glazen bol, dus is het inderdaad maar een vermoeden. Het werkt zo ook elk jaar bij de Efteling in de zomer. Vrijdags en zaterdags de zomeravonden. Super druk. En zondags kun je overal zo doorlopen.

Veel plezier in ieder geval. Wijzelf zijn er donderdags de 18e. Voor de HHN dus :D
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Rico
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 dec 2018, 11:55
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Universal Studio in september (skip the line/fasttrack).

Bericht door Rico »

Heel erg bedankt voor de reacties! Daan we het gokken zonder skip the line tickets.

SpaceAce, jullie ook veel plezier! :D
GideonW
Amerika-ontdekker
Berichten: 40
Lid geworden op: 22 sep 2017, 13:21
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Universal Studio in september (skip the line/fasttrack).

Bericht door GideonW »

Ik ben in November 2017 geweest (dus wel wat later in het jaar), maar we hebben geen problemen gehad om alle attracties een keer te doen zonder te haasten en zonder tot sluitingstijd aanwezig te zijn.

Het beste is om er rond openingstijd te zijn, of vlak daarna, want dan is het nog het rustigst. Dan ga je als eerste naar de Studio Tour. Dit is de populairste attractie en de wachtrij kan hier snel vollopen. Vervolgens loop je door naar het onderste gedeelte van het park. Op dat moment komen de grote groepen mensen binnen en zit je relatief ver van de ingang. Na het onderste gedeelte gedaan te hebben, doe je de attracties in de rest van het park.

Probeer het weekend te vermijden. Een dinsdag zal een stuk rustiger zijn dan een zaterdag.
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2153
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Universal Studio in september (skip the line/fasttrack).

Bericht door jojostravelusa »

Eens met voorgaande reacties. Wij zijn een paar jaar geleden in het hoogseizoen geweest en hebben toen getwijfeld aan de FoL-tickets. Die waren, t.o.v. eerder enorm duur geworden en de voorwaarden waren een stuk minder aantrekkelijk geworden. Wij zijn op gewone tickets gegaan. Wel vooraf online gekocht, en daardoor early admission. Was inderdaad geen probleem. Harry Potter was toen nog in aanbouw, dus daar zijn we toen niet geweest.Inderdaad eerst naar beneden. Studio Tour, alle populaire attracties achter elkaar, naar boven en daarna rustig rondkijken en zien waar je evt. nog een keer in wilt, afhankelijk van de wachttijden.
travelchecker
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 14 jul 2019, 14:29
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Universal Studio in september (skip the line/fasttrack).

Bericht door travelchecker »

Een goede tacktiek:
- ga vroeg, zorg dat je aan de poorten staat bij de opening
- ga direct naar de verste attracties, op een uurtje doe je al enkele toprides zonder wachtrij
- gebruik de single rider, in een attractie ga je toch geen gesprekje voeren met je partner
- vermijd lange wachtrijen bij de restaurants en eet voor 12 of na 14 uur, of ga gezellig in citywalk eten en kom in de namiddag terug het park in
Mijn USA verhalen lees je op https://www.travelchecker.be
Rico
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 dec 2018, 11:55
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Universal Studio in september (skip the line/fasttrack).

Bericht door Rico »

Bedankt voor alle tips, wordt zeer gewaardeerd! Zullen zorgen dat we er lekker op tijd zijn!
Joeyvdl
Amerikafan
Berichten: 131
Lid geworden op: 21 mar 2017, 13:22
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Universal Studio in september (skip the line/fasttrack).

Bericht door Joeyvdl »

Natuurlijk geen garantie tot succes... maar vorig jaar waren wij er eind september.

Begonnen met de studio tour en vervolgens de overige attracties.
Meerdere attracties 2 tot 3 keer kunnen doen :)

Wij waren er op woensdag.
Rico
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 dec 2018, 11:55
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Universal Studio in september (skip the line/fasttrack).

Bericht door Rico »

Dat is goed om te horen! Hopelijk hebben wij ook die mazzel :).
Laatst gewijzigd door markro op 01 aug 2019, 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Een direct bovenliggend bericht in zijn geheel quoten is niet nodig, quote verwijderd.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer