Ik ben blij weer bij mijn hondenmaatje te zijn en er weer te kunnen zijn voor mijn moeder die sinds kort weduwe is, maar verder zou ik het liefst meteen weer teruggaan

En daarom zijn we al aan het mijmeren over volgend jaar.
Wellicht gaat dochterlief met vriend een jaar reizen vanaf juni 2020 en daarom acht ik de kans groot dat we hen in het najaar ergens opzoeken, wat ze ook hopen dat we doen. Dat zal dan niet Amerika zijn, maar richting het oosten. Ook andere gewijzigde omstandigheden maken dat we nog niet weten hoe e.e.a. zal lopen.
Maar....ik hoop dat (ondanks dat het veel moeizamer gaat) ik met Wynn Slots app weer een aantal nachten kan verzamelen van 2 accounts. Als het zou lukken om ieder 3 nachten bij elkaar te sprokkelen kunnen we weer zomaar 6 nachten gratis in het Wynn in Las Vegas verblijven. Dat is ons vorige week zeer goed bevallen

En dan zou ik dat uitbreiden met nog 5 nachten ergens anders.
Dit alles zou ik dan in maart 2020 willen doen.
Tijdens de nachten in Vegas zou ik dan ook VAlley of Fire en Red Rock Canyon willen bezoeken voor wandelingen. De temperatuur is daar dan immers aangenaam.
En dan zit ik er aan te denken vervolgens een nacht in Death Valley te boeken en dan wellicht nog ergens onderweg een nacht en afsluiten met 3 nachten in San Diego, waar we nog nooit zijn geweest.
Zou dat iets zijn voor in maart? En wat zou een mooie overnachtingsplaats zijn tussen Death Valley en San Diego in deze tijd van het jaar?
Groetjes,
Monique