Las Vegas en... in maart 2020

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
moon29
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Las Vegas en... in maart 2020

Bericht door moon29 » 26 jul 2019, 09:28

We zijn nog maar net terug van een werkelijk schitterende rondreis van Salt Lake City naar Las Vegas.
Ik ben blij weer bij mijn hondenmaatje te zijn en er weer te kunnen zijn voor mijn moeder die sinds kort weduwe is, maar verder zou ik het liefst meteen weer teruggaan :D

En daarom zijn we al aan het mijmeren over volgend jaar.
Wellicht gaat dochterlief met vriend een jaar reizen vanaf juni 2020 en daarom acht ik de kans groot dat we hen in het najaar ergens opzoeken, wat ze ook hopen dat we doen. Dat zal dan niet Amerika zijn, maar richting het oosten. Ook andere gewijzigde omstandigheden maken dat we nog niet weten hoe e.e.a. zal lopen.
Maar....ik hoop dat (ondanks dat het veel moeizamer gaat) ik met Wynn Slots app weer een aantal nachten kan verzamelen van 2 accounts. Als het zou lukken om ieder 3 nachten bij elkaar te sprokkelen kunnen we weer zomaar 6 nachten gratis in het Wynn in Las Vegas verblijven. Dat is ons vorige week zeer goed bevallen :D
En dan zou ik dat uitbreiden met nog 5 nachten ergens anders.
Dit alles zou ik dan in maart 2020 willen doen.
Tijdens de nachten in Vegas zou ik dan ook VAlley of Fire en Red Rock Canyon willen bezoeken voor wandelingen. De temperatuur is daar dan immers aangenaam.
En dan zit ik er aan te denken vervolgens een nacht in Death Valley te boeken en dan wellicht nog ergens onderweg een nacht en afsluiten met 3 nachten in San Diego, waar we nog nooit zijn geweest.

Zou dat iets zijn voor in maart? En wat zou een mooie overnachtingsplaats zijn tussen Death Valley en San Diego in deze tijd van het jaar?

Groetjes,
Monique

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Las Vegas en... in maart 2020

Bericht door Martin & Marianne » 26 jul 2019, 09:58

Klinkt goed!
Tussen DV en San Diego is Twentynine Palms mooi zodat je Joshua Tree kunt meenemen. Wil je alleen een tussenstop en wat relaxen dan is Palm Springs niet gek denk ik. Je kunt daar natuurlijk in die tijd van het jaar ook wel mooi wandelen. Of rij rechtstreeks en doe een goedkope overnachting rond Riverside of zo. Of al iets eerder; je kunt in DV natuurlijk best veel doen in die tijd van het jaar. Stoppen in Lone Pine is dan niet gek, en dan nog even langs de Alabama Hills.
San Bernadino ken ik niet, maar daar zou je ook eens naar kunnen kijken.
Haha, wij gaan nog, maar het gaat bij mij ook al weer kriebelen.

Marianne

Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z » 27 jul 2019, 19:54

Tussen Death Valley en San Diego overnachten is niet noodzakelijk, je rijdt die route in een uur of 7, en als je door rijdt ook nog in 5 uur.
Je kan via de 190 DV uit en dan de 395 pakken, of net voor Panamint Springs Resort (overigens mijn favoriete overnachtingsplek in DV) de Panamint Valley road nemen richting Trona. Onderweg kan je dan even stoppen bij Ballarat, grappige “ghosttown” en best leuk om te zien. Of je rijdt als je bij de 395 uitkomt even een stukje terug en bezoekt Randsburg, een meer levende ghosttown.

Twentynine Palms vind ik persoonlijk wat uit de route, ik zou dan liever een extra dag San Diego pakken, genoeg te doen en zien daar.

moon29
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door moon29 » 28 jul 2019, 17:34

Thanks voor alle tips Marianne en Pete, ik ga er mee aan de slag! :thumbup:

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht