Glacier Point Tour niet beschikbaar op zondag 4 aug '19, alternatieven?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Silsur
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 okt 2018, 22:57
Aantal x V.S. bezocht: 0

Glacier Point Tour niet beschikbaar op zondag 4 aug '19, alternatieven?

Bericht door Silsur »

Hoi,

Wij hadden bedacht om met de Glacier Point Tour (one way) te doen op zondag 4aug en daarna via Panorama Trail naar beneden te lopen. We staan met de huurcamper op Upper Pines. Echter de tour is vol (of er rijdt geen Tour op zondag): "Glacier Point Tour is not available Sunday, August 4, 2019."

Weet iemand een alternatief om op Glacier Point te komen (behalve omhoog lopen)?

Alvast bedankt,
sander.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Glacier Point Tour niet beschikbaar op zondag 4 aug '19, alternatieven?

Bericht door Martin & Marianne »

Je kunt ter plekke bij de lodge kijken of er nog plaats is; er komen altijd mensen niet opdagen. Twee jaar geleden had een van onze dochters geen kaartje maar ze kon uiteindelijk nog mee, net als een stuk of 10 andere mensen. Zie hier ons verslag over hoe dat in zijn werk ging.
Het is dan wel een gok natuurlijk. Ik zou sowieso vanaf nu dagelijks op de site kijken of er misschien toch nog plaatsen vrij komen. En dan meteen vastleggen, ook al is het er maar 1.
Je kunt natuurlijk ook gaan informeren op de camping of waar dan ook of er mensen zijn die naar GP rijden en of je mee mag rijden.

Marianne
Gebruikersavatar
Nootje
Amerikafan
Berichten: 292
Lid geworden op: 21 aug 2011, 19:25
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Glacier Point Tour niet beschikbaar op zondag 4 aug '19, alternatieven?

Bericht door Nootje »

Wij hadden hetzelfde 3 weken terug, maar een aantal dagen voordat we gingen hadden er toch mensen afgezegd en kon ik alsnog reserveren. 's morgens stonden er denk ik 6 mensen op de reservelijst, waarvan er 3 mee konden met de bus.
Ik zou dus zeker iedere dag even kijken!
Silsur
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 okt 2018, 22:57
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Glacier Point Tour niet beschikbaar op zondag 4 aug '19, alternatieven?

Bericht door Silsur »

Thnx, dagelijks checken dus en anders om 8u daar staan :-)
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Glacier Point Tour niet beschikbaar op zondag 4 aug '19, alternatieven?

Bericht door Martin & Marianne »

Toen wij er om acht uur kwamen, stonden er al vijf mensen bij de balie te wachten. Dochter was nummer zes in de rij en kon weliswaar toch nog mee, maar misschien is het dus verstandig om wat eerder dan acht uur te komen.

Martin
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer