Pleank schreef: ↑09 jul 2019, 16:00
haha jouw bericht is wel heel negatief over Oakland Athletics wil ik nog wel erheen?
Als je geen keus hebt, heb je geen keus. Als je dan een sportwedstrijd wilt zien en dit is je enige optie dan is het gewoon gaan wat mij betreft. Dan zit er niks anders op!
Ik ben sowieso geen liefhebber van honkbal. Ik kijk liever naar traaggroeiend kunstgras dan naar een honkbalwedstrijd. Wij gaan er wel een paar keer per jaar naartoe maar dat is vooral omdat dit voor ons DE mogelijkheid is om met veel vrienden rondom Seattle in 1 keer af te spreken. Mariners is ook een baggerploeg maar spelen wel in een fantastisch stadion met erg goed eten. Dus met vrienden, eten en drinken vermaak ik me daar meer dan prima.
Ik kom beroepshalve minimaal 1 keer per jaar in het Oakland Coliseum. Gelukkig voor football maar zelfs dan is het echt het meest verschrikkelijke stadion waar ik ooit in Amerika geweest ben. Overigens op de voet gevolgd door FedEx Field in Washington. Google voor de gein worst stadium in Amerika en je zult een paar opvallende constante tegenkomen zullen we maar zeggen. En daar is dit er eentje van. Het is oud, het is slecht onderhouden, je zit ver van het veld, rioleringsproblemen, enz, enz. Het is een verpaupert geheel. En past alleen al daarom perfect in de omgeving. Dit alles straalt af op alles. De mensen die er werken. Het eten wat je er krijgt. Parkeer je auto alleen in de directe nabijheid van het stadion. En aan de voorkant. Achterkant is een stuk goedkoper. Maar daar zou ik zeker bij avondwedstrijden mn auto niet willen ophalen.
Zelfde geldt overigens voor de Oracle Arena die er tegenaan gebouwd is. Daar speelt dan de beste basketballploeg van Amerika. Maar ook dat is een gruwel. Warriors verhuizen naar een nieuwe hal in San Francisco. En de Raiders verhuizen naar Las Vegas. Heel benieuwd hoe lang de A's er nog gaan spelen.
Maareuh, desondanks, veel plezier...