Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips/ervaringen camperreis febr/mrt west amerika?
Tips/ervaringen camperreis febr/mrt west amerika?
Hoi,
Wij gaan 21 febr. richting Las Vegas, gezien onze trouwdag willen we daar beginnen evt. onze trouwbelofte opnieuw afleggen? Misschien ook iemand ervaring mee?
Maar waar het vooral omgaat, wij willen een rond reis maken en hebben een camper gehuurd ( Las Vegas) ingaande 23 febr. t/m 19 maart.
Heeft iemand ervaring gezien evt. weersomstandigheden in deze periode?
Aantal parken zullen gezien evt. sneeuw met camper niet te bezoeken zijn, heeft iemand nog tips wat evt. wel mogelijk is?
De westkust zal geen probleem zijn San fransico - Los Angeles maar willen niet op problemen stuiten tijdens evt. tocht richting Yosemite -
evt. Grand cayon of moeten wij deze gewoon maar schrappen en een
andere bestemming/route volgen.
Alle tips zijn welkom, bijvoorbaat dank.
Wij gaan 21 febr. richting Las Vegas, gezien onze trouwdag willen we daar beginnen evt. onze trouwbelofte opnieuw afleggen? Misschien ook iemand ervaring mee?
Maar waar het vooral omgaat, wij willen een rond reis maken en hebben een camper gehuurd ( Las Vegas) ingaande 23 febr. t/m 19 maart.
Heeft iemand ervaring gezien evt. weersomstandigheden in deze periode?
Aantal parken zullen gezien evt. sneeuw met camper niet te bezoeken zijn, heeft iemand nog tips wat evt. wel mogelijk is?
De westkust zal geen probleem zijn San fransico - Los Angeles maar willen niet op problemen stuiten tijdens evt. tocht richting Yosemite -
evt. Grand cayon of moeten wij deze gewoon maar schrappen en een
andere bestemming/route volgen.
Alle tips zijn welkom, bijvoorbaat dank.
-
Manonneke
Hoi Ropa,
Ik zou als ik jou was een goede auto huren en lekker van motel naar motel reizen. Dan ben je veel minder afhankelijk van de weersomstandigheden.
Wij gaan 9 februari weer naar Amerika en zijn vorig jaar ook in deze periode geweest. Wij hebben zowel in de zon als in de sneeuw gelegen, vooral rond Lake Tahoe was het behoorlijk koud. Ik persoonlijk zou er dan niet aan moeten denken om in een camper te zitten...Voor Yosemite zijn trouwens sneeuwkettingen verplicht in deze periode, dat zegt genoeg natuurlijk!
Ik hoop dat er mensen op het forum zijn die meer over deze periode in een camper kunnen vertellen...
Groetjes,
Manonneke
Ik zou als ik jou was een goede auto huren en lekker van motel naar motel reizen. Dan ben je veel minder afhankelijk van de weersomstandigheden.
Wij gaan 9 februari weer naar Amerika en zijn vorig jaar ook in deze periode geweest. Wij hebben zowel in de zon als in de sneeuw gelegen, vooral rond Lake Tahoe was het behoorlijk koud. Ik persoonlijk zou er dan niet aan moeten denken om in een camper te zitten...Voor Yosemite zijn trouwens sneeuwkettingen verplicht in deze periode, dat zegt genoeg natuurlijk!
Ik hoop dat er mensen op het forum zijn die meer over deze periode in een camper kunnen vertellen...
Groetjes,
Manonneke
camper februari/maart
Hoi Manonneke,
Bedankt voor je reactie, inderdaad zijn er voor- en nadelen bij
onze camper keuze gezien periode, maar tijdens onze vakantie's
is gebleken dat wij toch deze vrijheid verkiezen boven motels/hotels.
Vandaar dus die keuze voor een camper.
Gezien ons 25 jarig huwelijk beginnen we dus in Las Vegas en gaan
vandaar uit 20 dagen met de camper op stap.
Huur camper 23/2 t/m 14/3.
Gezien evt. weersomstandigheden zullen we onze route dus
moeten aanpassen, dit wisten we van te voren en daar moeten
we het dus mee doen.
Neem aan dat er nog genoeg te zien is buiten een aantal parken
die we dan niet kunnen bezoeken.
Misschien hebben andere leden nog ervaringen tijdens deze periode?
Alle tips zijn welkom.
Groetjes Paula
Bedankt voor je reactie, inderdaad zijn er voor- en nadelen bij
onze camper keuze gezien periode, maar tijdens onze vakantie's
is gebleken dat wij toch deze vrijheid verkiezen boven motels/hotels.
Vandaar dus die keuze voor een camper.
Gezien ons 25 jarig huwelijk beginnen we dus in Las Vegas en gaan
vandaar uit 20 dagen met de camper op stap.
Huur camper 23/2 t/m 14/3.
Gezien evt. weersomstandigheden zullen we onze route dus
moeten aanpassen, dit wisten we van te voren en daar moeten
we het dus mee doen.
Neem aan dat er nog genoeg te zien is buiten een aantal parken
die we dan niet kunnen bezoeken.
Misschien hebben andere leden nog ervaringen tijdens deze periode?
Alle tips zijn welkom.
Groetjes Paula
Ik heb vorig jaar een rondreis gemaakt in het zuidwesten van half maart tot half april. Toen hebben we een mooi rondje kunnen maken. Er lag toen nog sneeuw in Bryce en Grand Canyon (wel goed bereikbaar), en Sequoia en Yosemite (beiden erg slecht bereikbaar). Maar dit kan dus per jaar erg verschillen.
Heb nog steeds geen foto's en reisverslag online van maart/april '06 *schaam*
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2640 Weergaves
-
Laatste bericht door Klinki
-