Vergeten Antelope te reserveren.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
westveld
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 17 nov 2018, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 1

Vergeten Antelope te reserveren.

Bericht door westveld »

Ik had niet gedacht dat we er zo vroeg bij moesten zijn. We gaan over 6 weken aan onze reis beginnen.
De dagen dat wij Page aan doen, zie ik dat Antelope bijna compleet volgeboekt is.
Alleen de Lower 6.45 of 16.00 is nog vrij bij Dixie's, Ken tour is helemaal uitverkocht.
Welke tijd zou de voorkeur hebben?
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: vergeten Antelope te reserveren.

Bericht door Martin & Marianne »

Het kan allebei. Ik zou de vroege tour doen, dan heb je de rest van de dag vrij te besteden. Met de tour van 4 uur zit je toch een deel van de dag op de tijd te letten.
De vroege tour is wellicht ook rustiger, ik neem aan dat het de eerste tour van de dag is.

Marianne
westveld
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 17 nov 2018, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: vergeten Antelope te reserveren.

Bericht door westveld »

Bedankt Marianne voor je supersnelle reactie.
De eerste tour 6.45 uur.
Ik vind het wel erg duur geworden, het is nu 40 dollar, inclusief alle toeslagen op ruim 51 dollar p.p ( keer 5 :roll: )
maar hopelijk is het de moeite waard op dit tijdstip
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: vergeten Antelope te reserveren.

Bericht door Markstaal »

Het is zeker de moeite waard als je er nog nooit bent geweest. Wel bizar hoe snel de prijzen omhoog zijn gegaan, wij betaalde 2 jaar geleden rond de 65-70$ voor 2 personen. Het is de laatste jaren helaas zo populair geworden dat ze deze prijzen gewoon kunnen vragen.
Gebruikersavatar
Rik-
Amerika-ontdekker
Berichten: 85
Lid geworden op: 07 jan 2018, 11:36
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: vergeten Antelope te reserveren.

Bericht door Rik- »

Ik blijf X-canyon een mooi alternatief vinden. Vaak rustiger en ze nemen meer tijd voor je. (Ligt vlakbij upper/Lower)
Ik weet de huidige prijzen niet, maar weet dat ze vorige zomer ook zijn opgeslagen.
2013:New York
2014:San Francisco - Los Angeles: CA-NV-UT-AZ
2018:New York
2018:San Francisco - San Francisco: CA-NV-UT-AZ
2019:Denver - Denver: CO-WY-SD-ID-UT
2021:New York
westveld
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 17 nov 2018, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: vergeten Antelope te reserveren.

Bericht door westveld »

Ik ben de x canyon aan het bekijken, ook prachtige foto's inderdaad. Alle tijdstippen nog boekbaar, prijs exact als de lower canyon. Klinkt tot zover goed.
JimmyWendy1
Amerika-ontdekker
Berichten: 65
Lid geworden op: 05 mar 2018, 04:36
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: vergeten Antelope te reserveren.

Bericht door JimmyWendy1 »

Dan zou ik zeker voor de Canyon X gaan! :thumbup:

Liefst die van 10:20 of de 2 direct erna i.v.m. de lichtinval.
2018 - New York City
2019 - Zuidwest USA
2020 - Florida + cruise Caraïbisch gebied
2020 - Californië (september) Covid-19 annulering
westveld
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 17 nov 2018, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: vergeten Antelope te reserveren.

Bericht door westveld »

We hebben vanmorgen de tickets gekocht voor 9.50 uur :wink: met het idee, dat we naderhand nog de andere bezienswaardigheden kunnen bezoeken. Bedankt allen voor de tip
nadiaU
Amerikafan
Berichten: 220
Lid geworden op: 28 feb 2008, 11:31
Locatie: Enschede

Re: Vergeten Antelope te reserveren.

Bericht door nadiaU »

Dan hebben wij echt mazzel :o
Gisteren een tour geboekt voor Morgen middag om 1200 uur. De rest vd dag was ook nog gewoon beschikbaar..
Wij gaan met Kens Tour.

Fijn dat het in elk geval nog wel gelukt is om kaartjes te kopen!
WeernaardeVS
Amerikafan
Berichten: 283
Lid geworden op: 28 aug 2017, 13:38
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Vergeten Antelope te reserveren.

Bericht door WeernaardeVS »

Wij zijn eergisteren met kens Tours in Loert Antilope geweest. Wij hadden de Tour van 7.00 uur. Wel van te voren geboekt, maar deze was niet vol. De Tour ervoor ook niet.

Onze gids was geweldig en we hadden ruim de tijd om foto s te nemen. Ook het licht was goed. Tegen acht uur viel er al wat meer licht in de canyon, waardoor het soms al wat lastiger werd foto s te nemen met een DSLR. De telefooncamera s bleken minder moeite te hebben met de contrasten.

Advies van de gids was of vroeg in de ochtend te komen of laat in de middag. Volgens haar waren de Tours in de ochtend ook vaak rustiger.
2019: rondom Las Vegas
2018: Noord-West USA (San Francisco - Seattle v.v.)
2017: Florida
2011: Yellowstone, Grand Teton en Rocky Mountains NP
2008: Hawaii
2007: Florida en Canada
2002: rondje Las Vegas
westveld
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 17 nov 2018, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Vergeten Antelope te reserveren.

Bericht door westveld »

:thumbup: fOh, fijn. Bedankt voor deze informatie. Door de enorme drukte, kan ik mij voorstellen dat andere lezers ook met dit tijdstip te maken krijgt. Wij hebben nu voor de X canyon geboekt. Zou evt geannuleerd kunnen worden, maar denk het wel zo te laten.
jgvliet
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 mei 2017, 23:07
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Vergeten Antelope te reserveren.

Bericht door jgvliet »

Gisteren 10 juni geweest zonder te reserveren, was nog volop keuze in vertrektijden.
Gebruikersavatar
Bushmaster
Amerika-expert
Berichten: 2590
Lid geworden op: 29 jul 2004, 11:56

Re: vergeten Antelope te reserveren.

Bericht door Bushmaster »

westveld schreef:
29 mei 2019, 19:24
Ik vind het wel erg duur geworden, het is nu 40 dollar, inclusief alle toeslagen op ruim 51 dollar p.p ( keer 5 :roll: )
Vonden wij ook de laatste keer, lijkt er op dat ze flex tarieven hanteren als je de tickets koopt bij de canyon zelf.
Wij waren op het "verkeerde" moment en toen was het zelfs $60,00 PP. Resultaat, alle Jeeps stonden werkloos geparkeerd.
westveld
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 17 nov 2018, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Vergeten Antelope te reserveren.

Bericht door westveld »

jgvliet schreef:
12 jun 2019, 07:01
Gisteren 10 juni geweest zonder te reserveren, was nog volop keuze in vertrektijden.
ja, maar wij zijn echt top-hoogseizoen eind juli :? ik denk dat dit het verschil is. Ik heb ook niet bij andere data gekeken.
Gebruikersavatar
kaauw
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 jun 2013, 15:33

Re: Vergeten Antelope te reserveren.

Bericht door kaauw »

Volgens mij kan je nog steeds boeken via Ken's Tours, wij hebben geboekt voor 23 Juli.
https://lowerantelope.com/deluxe-tour/
Joeyvdl
Amerikafan
Berichten: 131
Lid geworden op: 21 mar 2017, 13:22
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Vergeten Antelope te reserveren.

Bericht door Joeyvdl »

Wij hebben ook Canyon X tour gedaan. Erg leuk!

Er wordt tijd genomen om door de canyons te gaan en er wordt leuke uitleg bij gegeven.
Verder is er voldoende drinkwater aanwezig.

Een groot pluspunt is ook dat de groep niet erg groot is en je dus op je gemakje door de Canyons heen kan.
Gebruikersavatar
JaapjeInAmerika
Amerika-ontdekker
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 jan 2015, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Vergeten Antelope te reserveren.

Bericht door JaapjeInAmerika »

Zelf ben ik twee jaar geleden gewoon langsgeweest en kon je ok zonder reservering mee de Lower Canyon in met Kenny.

Zelf vind ik de Antelope Canyons enigzins overrated. Qua prijs en qua schoonheid. De foto's zijn prachtig, maar dat heeft voor een deel te maken met het feit dat je fototoestel er iets mooier van maakt dan het werkelijk is (als de witbalans op automatisch staat, is alles in d canyon veel feller dan in het echt). Daarnaast is het loeidruk. De prijzen zijn zoals eerder genoemd ook erg hoog.Als je met 4 personen gaat, betaal je voor 1 tripje ongeveer 2x zoveel als voor de annual pass waarmee je de gehele vakantie met z'n vieren alle nationale parken en monumenten kunt bezoeken, waar je in wilt.

Er zijn ook verschillende aardige alternatieven zoals de slot canyons in Vermillion Cliffs NM zoals Buckskin Gulch en slot canyons in GSENM.
Gebruikersavatar
JaapjeInAmerika
Amerika-ontdekker
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 jan 2015, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Vergeten Antelope te reserveren.

Bericht door JaapjeInAmerika »

Ik ben er terecht op gewezen dat het wat lastiger is mijn genoemde alternatieven te bereiken. Zeker met een camper.
westveld
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 17 nov 2018, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Vergeten Antelope te reserveren.

Bericht door westveld »

Nou, vanmorgen de X canyon bezocht. Wow..wat prachtig en wat een unieke en rustige beleving. De begleiders waren uiterst vriendelijk en je had tijd genoeg om foto's te maken. De x canyon bestaat uit 2 delen, naast elkaar en in beide delen maakte de gids verschillende familie foto's van ons gezin. Onze groep bestond uit 12 personen en er was nog 1 andere groep., zelfde grootte ongeveer. Maar door de opsplitsing vd groep kwam je deze niet tegen. Je kwam gewoon tot rust en wat een geweldig natuurschoon. Ik heb natuurlijk geen vergelijk met upper en lower, maar het was prachtig :thumbup: heel erg bedankt voor jullie tip, zelf hadden we dit niet gevonden.
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2019, 12:02
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Vergeten Antelope te reserveren.

Bericht door TradeMarkNL83 »

Zijn er hier mensen in de winter (ik ga in januari) in de populaire slot canyon's geweest? Ik zou nl graag naar de Upper of Lower Antelope gaan maar heb weinig zin in die horrordrukte. Dus mijn vraag is: is het in de winter beter te doen?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer