Overnachten in Podunk Guard station, Jones Corral Guard Station: ervaringen gevraagd.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
petrapelle
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Overnachten in Podunk Guard station, Jones Corral Guard Station: ervaringen gevraagd.

Bericht door petrapelle » 17 mei 2019, 17:08

Hallo allemaal,

Heeft iemand van jullie ooit overnacht in Podunk Guard Station, Jones Corral Guard Station (beiden in de buurt van Panguitch) of een andere "cabin" die niet op een campsite staat, maar wat meer afgelegen ligt? Je kunt ze boeken via Recretational.gov

Het lijkt mij helemaal geweldig voor een nachtje (geen voorzieningen of soms zelfs stromend water) maar ik ben bang dat ze te afgelegen liggen.

Van Bryce naar Podunk Guard Station is het 20 mile. Volgens google maps doe je hier 1 uur en 20 minuten over ...

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groet, Petra.

petrapelle
Amerika-ontdekker

Re: Overnachten in Podunk Guard station, Jones Corral Guard Station: ervaringen gevraagd.

Bericht door petrapelle » 19 mei 2019, 10:17

Ik kwam ook nog Hull Cabin tegen, bij de Grand Canyon. Iemand daar misschien geweest?

Aricon
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Overnachten in Podunk Guard station, Jones Corral Guard Station: ervaringen gevraagd.

Bericht door Aricon » 20 mei 2019, 10:52

Het zijn vast prachtige lokaties om te overnachten. Hou er wel rekening mee dat je er over onverharde wegen naar toe moet. En dat je zelf beddengoed bij je moet hebben.
Dat gezegd hebbende, ik zou er zo een paar dagen willen zitten, als afwisseling van het kamperen in de tent. :thumbup:

petrapelle
Amerika-ontdekker

Bericht door petrapelle » 20 mei 2019, 20:46

@Aricon

Bedankt voor je reactie. Het lijkt mij ook geweldig. Maar te lang gewacht met boeken, data waarop wij konden is niet meer beschikbaar. De weg ernaar toe is waarschijnlijk erg slecht. Je doet 1 uur en 20 minuten over 20 mile.

groet,
Petra

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer