Universal Studios dagindeling.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Universal Studios dagindeling.

Bericht door jill1234 »

Donderdag 8 augustus zullen wij in Universal Studios zijn. Tickets zijn 129 dollar. Voor Express (skip the line) tickets betaal je het dubbele, 258 dollar dus. Dat vinden we echt te gortig.
Om half 8 kun je het park in als je online tickets besteld. Is het dan verstandig eerst richting Studio Tour te lopen en die als eerste te doen?
Wat is daarna een logische volgorde? En iemand ervaring op een donderdag begin augustus? rijen van een uur? 2 uur?

Het liefst kocht ik Express tickets, maar ik vind ruim 1000 dollar voor een dagje uit echt te gortig en bovendien niet in verhouding staan tot de kosten van de rest van de reis. ;-)
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42023
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: universal studios dagindeling

Bericht door Martin & Marianne »

Het lijkt me niet gek om met de studiotour te beginnen. Wat je daarna gaat doen zou ik laten afhangen van wat je graag wilt doen. Ik zou een lijstje maken met jullie wensen.
Je bestelt iets, niet besteld. :thumbup:

Marianne
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: universal studios dagindeling

Bericht door jill1234 »

haha dank je, zat in mijn hoofd met ' als je online tickets hebt besteld. Ik geef de kinderen gewoon de schuld die me zaten af te leiden ;-)
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Universal Studios dagindeling.

Bericht door stegeman »

Hoe we het in Nederland altijd doen zal vast daar ook wel werken.... na die tour helemaal naar achterin in het park. Iedereen begint vooraan :lol: Werkte bij ons altijd prima.
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Universal Studios dagindeling.

Bericht door jill1234 »

zoiets had ik inderdaad ook bedacht; na de studiotour naar achteren. Ga de plattegrond eens bekijken.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1624
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Universal Studios dagindeling.

Bericht door BonnyR »

https://www.undercovertourist.com/blog/ ... top-rides/

De top 8, dus hier wordt het dringen. Dus of heel vroeg of juist heel laat plannen.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Gebruikersavatar
Duklo
Amerika-ontdekker
Berichten: 79
Lid geworden op: 05 jul 2015, 11:31
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Universal Studios dagindeling.

Bericht door Duklo »

Wij zijn in 2017 naar de Studios geweest (27/7) en hebben erg veel gehad aan de early admission. In de ochtend ontzettend veel kunnen doen en zien in een relatieve rust. Wij zijn ‘s middags de drukte ontvlucht en naar ons hotel gegaan. Aan het eind van de middag zijn we terug gegaan voor het avondgedeelte. Dit werkte goed voor ons.

Linkje naar ons blog over die mooie dag in de Studios; https://dukloinallestaten.wordpress.com ... universal/
Joeyvdl
Amerikafan
Berichten: 131
Lid geworden op: 21 mar 2017, 13:22
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Universal Studios dagindeling.

Bericht door Joeyvdl »

Hi :)

Wij zijn in September geweest op een woensdag. We zijn begonnen met de studiotour en hebben de overige attracties allemaal kunnen doen + sommige dubbel. Dit alles zonder een Fast pass o.i.d.

Augustus is natuurlijk wel hoogseizoen, dus het kan zijn dat het dan drukker is.
https://www.isitpacked.com/crowd-calend ... hollywood/
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Universal Studios dagindeling.

Bericht door jill1234 »

We gaan in elk geval beginnen met de studio tour. Verder ga ik kijken welke attracties we zeker willen doen en dan een logische route maken. Volgens mij zijn er niet zoveel attracties, veel minder dan de efteling.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Universal Studios dagindeling.

Bericht door Njit »

Valt je stiekem toch tegen denk ik. Maar het is wel redelijk compact. De Efteling wandel je veel meer..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2153
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Universal Studios dagindeling.

Bericht door jojostravelusa »

Wij zijn in het hoogseizoen ook met de Studio Tour begonnen. Vervolgens de Lower Lot met alle attracties en dan naar boven. Op dat moment was Harry Potter nog in aanbouw, dus die telde niet mee in het rondje. We hebben alles zonder veel problemen kunnen doen. Wij vonden de FoL-tickets ook veel te duur geworden en bovendien hebben ze de voorwaarden behoorlijk aangepast, waardoor je eigenlijk minder waar voor je geld krijgt dan vroeger. Toen was het een prima oplossing en vonden we het het geld wel waard.
https://jojostravelusa2014.blogspot.com ... tpwww.html

Vorig jaar waren we met z'n tweeën in het voorjaar. Toen hebben we eigenlijk dezelfde route aangehouden, alleen zijn we toen wel met Harry Potter begonnen. Dat was nl. de enige attractie die open was in de early admission.
https://usa-chicago-lasvegas-losangeles ... april.html
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer