Yosemite Village campgrounds

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Easy
Amerika-ontdekker
Berichten: 46
Lid geworden op: 21 aug 2018, 21:02
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Yosemite Village campgrounds

Bericht door Easy »

Ik heb het ook over enkele dagen, niet over een volledige maand later boeken :wink: Zion is nu te reserveren tot en met 18 juli dus het feit dat er in juni nog plekken beschikbaar zijn geeft wel aan dat stressen niet nodig is. Overigens raad ik iedereen aan gewoon te boeken van zodra het kan.
AnitaV
Amerikafan
Berichten: 230
Lid geworden op: 09 apr 2016, 15:04
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Yosemite Village campgrounds

Bericht door AnitaV »

Ik heb voor iedere campground in mijn agenda een signaal gezet en ben om vier uur gaan boeken.
Vorige maand geoefend voor Yosemite en afgelopen dinsdag met de wereldklok ernaast om vijf seconden voor vier uur op book now gaan klikken. We hadden twee plekken in ons mandje, daarna verder gaan met de boeking voor één plek kregen we steeds een foutmelding met het telefoonnummer. Ik had daarvoor al vier camping gereserveerd zonder problemen. We hebben alle opties met het nummer doorlopen zonder 00, met 00, zonder 06, zonder 31 niets werkt. De tijd begon te dringen en uiteindelijk maar een telefoonnummer gekopieerd van een eerder geboekte camping en pffff dat lukte.

Als ik het goed heb, komen er straks nog plaatsen vrij op North Pines. Dat zijn plaatsen naast de rivier. Zodra ze weten dat het mogelijk is, komen die plaatsen vrij. Dus regelmatig kijken is een optie.

https://www.recreation.gov/camping/campsites/627

Jill1234 Even uit mijn hoofd, volgens mij is het in maart om 15.00 uur boeken ivm winter/zomertijd. Anders vis je achter het net om 16.00 uur.
Wat ik heb gedaan voor Yosemite is opgeschreven welke plekken voor mijn camper geschikt waren (wel even uitzoekwerk). Wij hebben een kleine camper dus ik heb de nummers genoteerd van de kleine plekken. Een tip bij de handleiding is zet Crane Flat een beetje achteraan, dan heb je waarschijnlijk daar een plek.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer