Camping reserveren Moab (devils garden) en Page (lone rock beach).

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
famfrans
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 dec 2018, 16:46
Aantal x V.S. bezocht: 0

Camping reserveren Moab (devils garden) en Page (lone rock beach).

Bericht door famfrans »

Hoi!
Even een vraag over het reserveren van campings.
We willen graag in Moab op the devils garden campground kamperen, en deze heeft ook een reserveringswindow van 6 maanden. Nou wil het ongelukkige toeval dat wij precies op de dag waarop wij zouden moeten reserveren de hele dag en avond weg zijn en ook door omstandigheden niet de mogelijkheid hebben ergens anders met een computer in de aanslag te zitten.
Is het echt ook zo'n toestand voor deze camping om een plekje te krijgen als bijvoorbeeld bij Yosemite? Of zouden we ook een dagje later nog een plekje kunnen krijgen? Wat is jullie ervaring? We verblijven 2 a 3 nachten daar dus we zouden wel graag een leuke mooie camping aandoen. Overigens zijn we met een tent.
En wat zou eventueel een goed alternatief zijn?

Verder voel ik in Page wel wat voor Lone rock Beach campground. Niet te reserveren. Wie weet of dat een hele grote gok is of wel te doen in juli om spontaan aan te komen?

Hoor graag!
amboly
Amerikafan
Berichten: 267
Lid geworden op: 25 mar 2015, 20:36

Re: Camping reserveren Moab (devils garden) en Page (lone rock beach).

Bericht door amboly »

Lone Rock beach is een heel groot strand zonder afgezette plekken. Daar kan je altijd je tent kwijt! Mijn vriendin en ik hebben daar met de tent gekampeerd en het was een fantastische ervaring!!!!
Erik88
Amerikafan
Berichten: 176
Lid geworden op: 25 sep 2014, 12:17
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Camping reserveren Moab (devils garden) en Page (lone rock beach).

Bericht door Erik88 »

De mooiste plekken in de lus van Devils Garden Campground zijn na een paar minuten weg. Deze plekken zijn ook werkelijk waar schitterend, middenin de rode rotsen. De rest van de plekken valt volgens mij wel mee. Of je nu in het hoogseizoen nog plek hebt na een dag, is natuurlijk moeilijk in te schatten. Mijn gevoel zegt dat je echt wel de eerste uren na de window een plekje moet hebben bemachtigd.

Leg het anders een vriend/familielid/buur uit en laat hen een reservering maken?
2019 Grand Tour Noordwest-Amerika CA MT NV OR UT WA WY
2018 Zuidwest-Canada AL BC
2015 Grand Tour West-Amerika AZ CA CO ID NV UT WY
2012 Chicago IL
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1616
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Camping reserveren Moab (devils garden) en Page (lone rock beach).

Bericht door BonnyR »

Je kan ook via je mobiel proberen. Wel zorgen dat je een account hebt en thuis even uittesten. Wij moesten opeens weer een nieuw wachtwoord aanvragen, waardoor we de reservering misliepen. ooh ja, en wel je Credit card bij je hebben natuurlijk.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Camping reserveren Moab (devils garden) en Page (lone rock beach).

Bericht door Martin & Marianne »

Je kunt die eerste nacht(en) ook in Moab iets zoeken, en dan alleen de laatste nacht(en) kiezen voor Devils Garden.

Marianne
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1616
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Camping reserveren Moab (devils garden) en Page (lone rock beach).

Bericht door BonnyR »

famfrans schreef:Hoi!
Even een vraag over het reserveren van campings.
We willen graag in Moab op the devils garden campground kamperen, en deze heeft ook een reserveringswindow van 6 maanden. Nou wil het ongelukkige toeval dat wij precies op de dag waarop wij zouden moeten reserveren de hele dag en avond weg zijn en ook door omstandigheden niet de mogelijkheid hebben ergens anders met een computer in de aanslag te zitten.
Is het echt ook zo'n toestand voor deze camping om een plekje te krijgen als bijvoorbeeld bij Yosemite? Of zouden we ook een dagje later nog een plekje kunnen krijgen? Wat is jullie ervaring? We verblijven 2 a 3 nachten daar dus we zouden wel graag een leuke mooie camping aandoen. Overigens zijn we met een tent.
En wat zou eventueel een goed alternatief zijn?

Verder voel ik in Page wel wat voor Lone rock Beach campground. Niet te reserveren. Wie weet of dat een hele grote gok is of wel te doen in juli om spontaan aan te komen?

Hoor graag!
Je kan nu al t/m half juli reserveren. Weet niet wanneer jullie gaan?
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
famfrans
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 dec 2018, 16:46
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Camping reserveren Moab (devils garden) en Page (lone rock beach).

Bericht door famfrans »

Dank weer allemaal voor het meedenken! En fijn om te horen dat Lone Rock zo goed is bevallen en makkelijk gaat, dan gaan we daar vanuit!

Wat betreft Devils Garden. Ik kan denk ik niet eerder reserveren dan precies 6 maanden vooruit dus zal toch moeten wachten en misschien iemand vragen het voor mij te doen. Stel dat we inderdaad 1 nacht moeten uitwijken; wat is dan een goed alternatief in Moab? Is dan Canyonlands RV resort leuk? Of Kayenta? ( is misschien weer te ver weg.)

En ik vraag me ook af:

1 Kan ik niet 1 dag van te voren boeken en dan later de boeking wijzigen naar een andere datum (en dan dus een dag later), of kan dat niet?

2 Vanaf hoe laat (nederlandse tijd) kan ik de reservering maken? !!

2 Erik 88: wat zijn dan de mooiste plekken? De lus? Is dat achteraan in de camping? De plattegrond doet het nl niet
amboly
Amerikafan
Berichten: 267
Lid geworden op: 25 mar 2015, 20:36

Re: Camping reserveren Moab (devils garden) en Page (lone rock beach).

Bericht door amboly »

Op devil's garden stonden wij op plek 50, een erg mooie plek. Dat is inderdaad aan de buitenkant van de loop. Die plekken zijn verreweg het mooist, zeker met een tent. Daar heb je namelijk redelijk wat beschutting tegen de zon en van je buren door de rotsen.
Erik88
Amerikafan
Berichten: 176
Lid geworden op: 25 sep 2014, 12:17
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Camping reserveren Moab (devils garden) en Page (lone rock beach).

Bericht door Erik88 »

Wat Amboly zegt. De lus ligt achterin, rondom plekken 48-52 zo uit m'n hoofd. Succes!
2019 Grand Tour Noordwest-Amerika CA MT NV OR UT WA WY
2018 Zuidwest-Canada AL BC
2015 Grand Tour West-Amerika AZ CA CO ID NV UT WY
2012 Chicago IL
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Camping reserveren Moab (devils garden) en Page (lone rock beach).

Bericht door Martin & Marianne »

famfrans schreef:Stel dat we inderdaad 1 nacht moeten uitwijken; wat is dan een goed alternatief in Moab? Is dan Canyonlands RV resort leuk? Of Kayenta? ( is misschien weer te ver weg.)
Geen Kayenta. Canyonlands RV park ligt mooi midden in moab. Of kijk naar Dead Horse Point SP.
famfrans schreef: Kan ik niet 1 dag van te voren boeken en dan later de boeking wijzigen naar een andere datum (en dan dus een dag later), of kan dat niet?
Ja. Slim plan. Er zijn wel kosten aan verbonden maar dat zal misschien 10 of 15 dollar zijn. Zie daarvoor de voorwaarden op de recreation.gov site.
famfrans schreef: Vanaf hoe laat (nederlandse tijd) kan ik de reservering maken? !!
Vanaf 16.00 uur.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer