Observation Point Trail in de middag (Zion NP).

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Observation point in de middag

Bericht door Martin & Marianne » 10 jan 2019, 23:01

Misschien goed om de route eens te plaatsen? Waarom Cedar City? Dat ligt toch voor geen enkel park goed?
In Zion is de Emerald Pools Trail in combinatie met de Kayenta Trail ook leuk.

Marianne

Bennie de Bakvis
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Bennie de Bakvis » 10 jan 2019, 23:09

We zitten met geen super ruim budget, het idee was dat cedar city relatief dichtbij lag maar ver genoeg om de prijs wat te kunnen drukken.
Maar mocht je goede andere opties hebben tussen zion en bryce dan hoor ik het graag. Alle hotels zijn nog kostenloos te annuleren dus alles kan nog
Bijlagen
Route USA Sanne en Roy.pdf
(117.64 KiB) 57 keer gedownload

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne » 10 jan 2019, 23:22

Tussen Zion en Bryce is de route door Zion het mooiste. Je komt dan niet langs Cedar City. Springdale is niet goedkoop maar misschien is de Zion Park Motel iets. Of ga kamperen. Dan zit je voor nog geen 30 dollar midden in de parken.
Voor Bryce zou je naar iets in Tropic kunnen kijken.

Marianne

Bennie de Bakvis
Amerika-ontdekker

Bericht door Bennie de Bakvis » 10 jan 2019, 23:29

Oke, we gaan er naar kijken.
Iedereen bedankt voor de reacties, het doel van mijn vraag is bereikt en we kiezen ervoor om wat kortere trails te lopen.
Ik denk dat de vakantie al druk genoeg is en we moeten niet te hard van stapel lopen haha.

Fijn dat iedereen zo actief meedenkt.

Groetjes Roy

Markstaal
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Observation Point Trail in de middag (Zion NP).

Bericht door Markstaal » 11 jan 2019, 08:39

Misschien handig om je planning in het zuidwesten (reisschema's en routeplanning) te plaatsen en schrijf eens per dag uit. Heb even naar jullie route gekeken en denk dat daar nog wel wat aan te sleutelen valt. Met de tips van het forum hier kan je vast nog het een en ander verbeteren/aanpassen :wink:

Wat betreft budget, het is prima mogelijk de prijzen wat lager te houden. Zoals eerder werd gezegd, denk er over na om af en toe te kamperen. Ook een cabin huren is leuk voor de afwisseling en kan zeker geld schelen. Probeer ook verder te kijken dan alleen Booking.com, er is zoveel meer, en met een beetje goed zoeken kan je soms hele leuke deals vinden.
2012: Florida
2014: Zuidwesten
2016: Texas
2017: Zuidwesten
2018: Zuidwesten Video
2019: Noordwesten Video
2019: Zuidwesten
2020: Deep South

sunshine state
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door sunshine state » 11 jan 2019, 08:59

Een mooie wandeling in Zion is de Watchman Trail, deze kun je aanvangen vanaf de parkeerplaats!
Wij hebben diezelfde dag nog Angels Landing gedaan van een uur 12:30u

Voor een indruk naar Observation Point kijk je even hier: https://www.oldersom.nl/blog/dag-21-zio ... ion-point/

En voor de Watchman Trail en Angels Landing kijk je hier. https://www.oldersom.nl/blog/dag-22-zio ... s-landing/

Wat een andere aanrader is .. gewoon lekker wandelen in Zion Valley, genieten bij Court of the Patriarchs, een stuk langs de Zion River..
Zie deze dag, dit vonden wij ook heerlijk!! https://www.oldersom.nl/blog/dag-21-zion/

De wandelingen op zich zijn heel goed te doen, voldoende water etc is een must!
Laatst gewijzigd door sunshine state op 11 jan 2019, 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Florida Vaction Mei 2020 http://www.oldersom.nl

Afbeelding

Bennie de Bakvis
Amerika-ontdekker

Bericht door Bennie de Bakvis » 11 jan 2019, 15:25

Aan de route zelf willen we niet veel meer aanpassen.
We hebben de hotels overigens geboekt via D-reizen (heb gewoon gezegd wil hotels in die omgeving) en niet via booking of wat dan ook.
We zijn nu met name nog aan het kijken wat de mogelijkheden zijn binnen de tijd die we hebben. Zodoende uiteraard ook mijn vraag hier over zion

Aurora
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Aurora » 11 jan 2019, 16:20

Ohhh ik vermoedde al zoiets. Jullie route lijkt wel een sprint zeg, maar de verklaring dat het via D-reizen is geboekt verklaart al een hoop. Mijn advies is om deze sprint aan te passen naar een marathon als je begrijpt wat ik bedoel. Neem de tijd om dingen te bekijken.

Wat is het doel van jullie reis? Zoveel mogelijk zien op afstand of wil je ook dingen in detail zien. Ik zie namelijk een hele gehaaste reis en ik zie bijna geen tijd om dingen echt te bekijken. Misschien kun je eens kijken waar je tijd kunt besparen door andere keuzes te maken. Bijv. hoe laat kom je aan in Las Vegas? Misschien kun je de auto gelijk ophalen en richting Zion rijden. Aangezien je terugvliegt vanaf LAs Vegas kun je de laatste dag en avond ook gebruiken voor het bezoeken van de stad.
Reisverslagen 2017, 2018 & 2019 https://lovetocookhealthy.nl/reizen/

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne » 13 jan 2019, 08:09

Ik zou zeker die nacht in Cedar City aanpassen. Kijk voor Springdale eens naar de Zion Park Motel. Of neem eventueel iets in Hurricane.
Op weg naar Bryce rijdt je dan langs de Canyon Overlook Trail. Die is leuk om te doen.

Marianne

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer