Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Welk hotel in LA?
Re: Welk hotel in LA?
Hotels in LA zijn tegenwoordig behoorlijk prijzig. En Travelodges zijn zeker geen afwerkhotels.
Haha, ik ook niet.Tja, ik weet niet hoe een "afwerk"hotel eruit ziet; ik heb daar geen ervaring mee....

Eens hoor, heb ik hem ook gezegd.Martin & Marianne schreef: Als hij kritisch is moet hij ook bereid zijn wat meer te betalen natuurlijk.![]()
Een Motel6 is dan ook niet goed? Heb je daar al eens naar gekeken?
Bedenk wel dat je er alleen maar slaapt; als de buurt niet slecht is, is alles toch goed?
Wij zaten vorig jaar in de Travelode in Santa Monica. Dat was een prima hotel. Niet heel goedkoop, maar een mooie ruime kamer met eethoek.
Marianne

Eindelijk de knoop doorgehakt wat hotel in LA betreft: gekozen voor Holiday inn Burbank. 15 minuten van Universal. 140 euro per nacht voor 4 persoonskamer (2 queensize bedden) en 16 dollar parkeren per nacht. Zwembad en wifi, dus we zijn tevreden.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ik heb dit hotel geboekt voor de eerste 3 nachten (2volw en 4kinderen tussen 16 en 20). we zouden graag 1 dag de hop on hop off bus nemen, en een andere dag naar Hollywood blvd, sign, walk of fame enz, ...Frasi schreef:Wellicht is het Travelodge in Hollywood (Vermont/Sunset) een optie. Ze hebben double queen rooms (dus voor 4 personen).
Ik ben hier 2 jaar geleden geweest. Het hotel zelf is niets bijzonders, maar netjes, schoon én gratis parkeren. Grootste voordeel (voor mij toen) is de metrohalte op 100m: van hier ben je voor een paar dollar in een paar stops in Universal.
https://goo.gl/maps/P6jFT7RYupm
Ligt dit hotel redelijk goed qua afstanden/bereikbaarheid. Wat ivm parking, we rijden met een van , zo'n busje voor 12 personen.
Alvast bedankt
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
-
Vraag: welk hotel in Las Vegas?
door remmie74 » 23 aug 2020, 10:48 » in Zuidwesten (algemene vragen) - 26 Reacties
- 4936 Weergaves
-
Laatste bericht door Lrj15
11 dec 2020, 12:48
-
-
- 132 Reacties
- 16465 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
29 sep 2020, 15:56
-