Canyonlands RV resort & campground

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Pleank
Amerikafan

Canyonlands RV resort & campground

Bericht door Pleank » 27 nov 2018, 17:09

Nav diverse positieve commentaren hier op het forum en online wil ik graag een reservering maken voor Canyonlands RV Resort & Campground in Moab. Via hun website https://www.sunrvresorts.com/resorts/we ... ampground/ leek er geen plek beschikbaar voor onze data, dus ik heb een mail gestuurd naar CANYONLANDS@suncommunities.com

So far, so good. Wat heen en weer gemaild over type plek die ik kan reserveren etc, en het lijkt me wel wat! :)

Alleen nu wordt er gevraagd om mijn gegevens per mail te versturen, en dus ook mijn CC gegevens incl de 3 cijferige veiligheidscode. Iemand ervaring met deze campground en het reserveren ervan? Ik ben een beetje huiverig alles per mail te versturen.

Galapogos
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Canyonlands RV resort & campground

Bericht door Galapogos » 27 nov 2018, 19:28

Je kunt je creditcardgegevens vast ook wel telefonisch doorgeven. Op die manier voorkom je in ieder geval dat je e-mail met creditcardgegevens in een potentieel slecht beveiligde mailbox rond blijft zweven. In Amerika leeft men nou eenmaal af en toe nog in het vorige millennium als het aankomt op veilig betalingsverkeer.

Maar bedenk maar zo: als je creditcardgegevens in verkeerde handen terecht komen en er wordt misbruik gemaakt, dan zul je in de meeste gevallen wel schadeloos gesteld worden door de creditcardmaatschappij.

Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Marenko » 27 nov 2018, 20:16

Wij hebben daar verschillende keren gestaan. en met reserveren gebeld, credit care gegevens mailen doen we niet aan. Prima camping, niet heel bijzonder, maar wel in Moab, zodat je ‘s avonds ook nog een keer uit eten kunt gaan zonder dat je de camper hoeft te gebruiken.

Pleank
Amerikafan

Bericht door Pleank » 27 nov 2018, 20:18

bedankt voor jullie reacties! Ik heb ze inderdaad maar even gebeld. Kwam betrouwbaar over, en reserveren is gelukt :thumbup:

Ach, ze heeft ze nu daar genoteerd en als ze dat briefje kwijtraakt kan er ook van alles misgaan, maar voelt toch net iets veiliger dan het emailen.

Marenko, het leek ons inderdaad fijn om midden in moab te zitten en lekker uit eten te kunnen. En wat kleren te kunnen wassen etc. Dat de camping niet heel speciaal is, is niet erg. Daar hebben we campings als Fruita en The View voor.

Frank1967
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Frank1967 » 03 dec 2018, 21:26

Vorig jaar in september 3 dagen op deze camping gestaan. Prima camping, goede voorzieningen, centraal gelegen in Moab. Ligt wel langs een drukke weg dus als het kan probeer dan plek achterin te krijgen.
Staten bezocht: CA, NE, UT, AR, CO, WY, ID

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer