Arizona in december

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
flex123
Amerikafan
Berichten: 395
Lid geworden op: 27 mei 2013, 14:56
Aantal x V.S. bezocht: 3

Arizona in december

Bericht door flex123 »

Hoi,

was van plan het zelf te doen, maar heb toch jullie hulp nodig want kom er niet helemaal uit.

Ik vlieg 21dec op san diego en 6januari weer terug.

30 en 31 december ga ik naar een nye festival in Chandler( vlakbij Phoenix). Dus ik heb 21dec tm 29december de tijd om voornamelijk natuur te bezichtigen in Arizona. Yoshua tree, grand canyon en Monument valley ben ik al geweest in eerdere reizen. Ik zat zelf te denken aan Anzo borrego desert sp ( misschien toch niet zo'n goed plan omdat ik alleen ga en veel onverharde wegen zijn?), paar dagen tucson en omgeving, en paar dagen Sedona en omgeving ( misschien te koel in december? ) Na het festival ga ik terug naar san diego om daar de laatste dagen te spenderen. Iemand suggesties voor een route?
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Arizona in december

Bericht door PSVwally »

Rond Anza Borego/Palm Springs en dergelijk kan je dan prima vertoeven hoor, je hoeft niet persé onverharde wegen te nemen :wink: In de bergen kan natuurlijk wel sneeuw vallen.

Hou er in ‘noordelijk’ Arizona, zeg maar de lijn ten noorden van Phoenix, rekening mee dat het hoog ligt en dat er daar sneeuw kan vallen. Zeker rond Flagstaff, daar kan je nu al skiën. Ook in de omgeving Prescott/Sedona/Jerome kan sneeuw vallen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer