Zion/Springdale parkeren

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Henrytje
Amerikafan

Re: Zion/Springdale parkeren

Bericht door Henrytje » 31 okt 2018, 17:07

Bedoelen jullie dat het betaald parkeren is geworden bij het visitor center? Ik kan daar niets over vinden? Heeft iemand een linkje? Van de zomer was er nog parkeerplek genoeg op elk tijdstip van de dag. Wel helemaal achteraan maar een plekje is een plekje :clap: moet ik wel zeggen dat Angels Landing toen nog gesloten was. Dat zal er wrsch wel mee te maken hebben.
Is het trouwens nog veranderd of is het pad weer in oude glorie hersteld?

markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro » 31 okt 2018, 17:30

Het parkeren bij het Visitor Center van het Zion NP, dus binnen de parkgrenzen, is gratis.
Marco.

Onze Amerikareisverslagen: klik hier.

Markstaal
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Markstaal » 05 nov 2018, 08:26

Opzich snap ik het wel dat het betaald parkeren is geworden. Vorig jaar was ik verbaasd dat het niet zo was, toen in Springdale geparkeerd. Dit jaar was het overal in Springdale betaald parkeren (wist ik ook niet van te voren). Wel een plekje in het park kunnen vinden om te parkeren. Gewoon optijd komen dan is er niks aan de hand.
2012: Florida
2014: Zuidwesten
2016: Texas
2017: Zuidwesten
2018: Zuidwesten Video
2019: Noordwesten Video
2019: Zuidwesten
2020: Deep South

stegeman
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door stegeman » 05 nov 2018, 09:31

Hopelijk bij hotels als je daar gast bent nog gratis idd. Wij hebben de red rock inn geboekt.
Wat tips etc betreft.
Als ik iets plaats doe ik dat vanwege de verschillende tips en ideeen. Rekening houdende met dat iedereen dingen anders ervaart. Voor mij was het best even slikken toen ik het gevoel kreeg dat bijna iedereen me zowat voor gek verklaarde een reisbureau te hebben gebruikt. Maar ik besef dus wel dat iedereen met de beste bedoelingen reageert. Zo heeft dit mij in zoverre over de streep gehaald daar waar ze duurder waren het toch zelf te boeken. En ben ik nu zover de volgende reis helemaal zelf te doen. Ieder is vrij om wel of niet iets met reacties of tips te doen.
Zo ben ik ook geen vroege vogel. Maar in Yellowstone zagen we vroeg de mooiste dingen dus zal straks in september met de nu geboekte reis ook zeker geregeld vroeg opstaan. Daar waar een ander het misschien niet doet. Ieder persoon is anders. Dat wilde ik maar even meegeven.
Wat Marianne betreft. Ik ken haar niet, maar constateer dat zij hier op dit forum ontzettend veel mensen heeft geholpen. Respect daarvoor. En sjah soms kan dat net iets zijn wat iemand juist niet wil. Prima, maar ze doet enorm haar best en steekt hier zo te lezen veel energie en tijd in. Men zou ook kunnen reageren met dankjewel voor de tip, maar dit past niet bij mij. Dat klinkt toch heel anders.
Dankjewel voor de vaak nuttige tips, zo ook alle anderen!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer