Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

San Remo san franCisco

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
stegeman
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

San Remo san franCisco

Bericht door stegeman »

San remo hotel in san fransisco. Heeft iemand hier ervaringen mee???? Lees tegenstrijdige berichten. de gastenscores zijn best hoog, maar op zoover dus niet. We overwegen dit hotel te boeken omdat we daarmee al snel €400 uitsparen in 4 nachten omdat je er alleen maar slaapt. Maar ja, als iets echt slecht is zitten we ook niet op te wachten natuurlijk. Dus reacties van mensen die er echt onlangs zijn geweest zijn zeer welkom
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: San Remo hotel San Francisco

Bericht door Martin & Marianne »

Heb je de zoekfunctie al geprobeerd? Of naar de beoordelingen op de AA site gekeken? Zie daarvoor hierboven bij hotels & campings.
Let ook even op de spelling als je de zoekfunctie gebruikt.

Misschien is 4 nachten ook wel wat veel. Ik zou het op 3 houden.

Marianne
stegeman
Amerikakenner

Re: San Remo san fransisco

Bericht door stegeman »

Oeps Tikfoutje. We slapen er 3!
Sofie87
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: San Remo san fransisco

Bericht door Sofie87 »

Wij hebben een paar jaar geleden gelogeerd in San Remo. En we waren er heel enthousiast over! De locatie is top, je bent zo bij Fisherman wharf. De kamers zijn wel klein, maar wij kwamen daar toch puur voor het slapen. En je moet een meerprijs betalen voor een wasbak enzo.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: San Remo san franCisco

Bericht door PSVwally »

Let ook even op de spelling als je de zoekfunctie gebruikt.
Ik heb het in de titel van het topic even aangepast. Is een veelgemaakte spelfout voor deze stad.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Volgens mij moet het niet met een hoofdletter in het midden. :lol: :wink:

Note mod: :mrgreen: voor deze ene keer kan het
Groet,

Old Faithful
stegeman
Amerikakenner

Bericht door stegeman »

Spelfout niet eens gezien. Haha. Maar we hebben het san remo hotel (San Francisco) geboekt! Spannend hoe dat zal uitpakken. We zijn niet van de gedeelde badkamer, maar het scheelde €300 totaal en die hebben we over andere hotels weer verspreid en luxer uitgepakt.
Bright angel lodge, bryce view lodge en Zion bij ingang gelukt. Nu Yosemite nog. Denk 1 nacht valley lodge en 1 tenaya. We hebben er zin in en vetrouwen gekregen de volgende keer compleet alles zelf te doen. We hebben nu toch ook al groot deel zelf geboekt alsnog. Ja volgende keer durf ik het helemaal aan! Ik voel dat velen hier er niets van snappen dat we bij een reisbureau zijn, maar het is onze eigen onzekerheid en onervarenheid. Als de zelf geboekte dingen goed uitpakken. Ja volgende keer ALLES. Thanx
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

We gaan wat off topic, maar goed.
Die Tenaya Lodge begrijp ik niet, waarom niet twee nachten in de vallei? Zo is het wel erg onrustig. Hou er rekening mee dat het in september al vroeg donker is, dus als je buiten het park overnacht blijft er weinig tijd voor het park over.

Marianne
stegeman
Amerikakenner

Bericht door stegeman »

Marianne, heb 2 nachten in het park Valleylodge geboekt nu :clap:
San Remo zeer benieuwd naar. We wachten af
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves