Yeahhhhhh tickets. Heerlijke rechtstreekse vlucht op SF KLM voor een goede prijs geboekt en auto ook gunstig uitgepakt (kleinste SUV, fors escape was ons in Canada supergoed bevallen) door de data naar september te schuiven. (SF kan prima zonder auto). Hier wrord ik vrolijk van. Waar ik niet blij van word zijn de prijzen van overnachtingen in september. Oef. Zion red rock inn Springdale geboekt en bryce view lodge ook. De rest moet nog. Maar Yosemite is dus een dingetje. We zoeken 2 nachten. Mammoth Lakes/ June Lake en 3 nachten Yosemite. Nu zit ik het hele internet en forum af te zoeken voor wat nu beste is te overnachten Yosemite. The village is zo extreem duur. We zoeken een plek dan eigenlijk in een mooie natuur/omgeving.
Bossen, wandelen en vooral ook kans op beren.
Als ik enigszins een kansje op beren zou willen waar dan beste overnachten? (Geen tent)
Yosemite village?
West Yosemite?
Bij de mariposa grove in de buurt?
Bij Buck Meadows?
Niet te ver van de valley.
Had er zo de pest in dat we in de rockies en in Yellowstone er geen een gezien hebben! Hier ook geen garantie, ik weet het
Tips voor een rustig gelegen BB, cabin of lodge? Uit de drukte van the village en toch dichtbij? Ben trouwens niet van plan bedragen als €800 en meer voor 3 nachten neer te tellen