Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1819
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Timothy555 »

In dat geval val je terug naar level 0, en heb je 90 dagen om vanaf 0 2.500 punten te halen om naar level 1 te gaan.

Als je van plan bent om in de komende 3-4 maanden een boeking te doen kan het interessant zijn naar het einde van je 30-dagen grace-period een uitgave te doen in de app die je nét boven die 2.500 punten brengt.
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Division »

Dan klopt dit toch?
Na die 30 dagen die nu lopen val je een level terug dus komt op hetzelfde neer. Als ik over 24 dagen dus geen 2500 VIP-punten heb, val ik een level terug. Als ik over 24 dagen wel 2500 VIP-punten heb, behoud ik level 1.
Afbeelding
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1819
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Timothy555 »

Division schreef:
17 sep 2019, 20:23
Dan klopt dit toch?
Na die 30 dagen die nu lopen val je een level terug dus komt op hetzelfde neer. Als ik over 24 dagen dus geen 2500 VIP-punten heb, val ik een level terug. Als ik over 24 dagen wel 2500 VIP-punten heb, behoud ik level 1.
Klopt. Zal het fout gezien hebben dan.
lax-lax
Amerika-ontdekker
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 apr 2011, 21:21
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door lax-lax »

Hoe belachelijk lang duurt het voor de buffeten bij de rewards staan.
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door georgesken »

Dit zal pas na die 30 dagen zijn. Als je level 1 hebt kunnen behouden zal je een buffet kunnen redeemen, indien niet zal je pech hebben en moet je nadien terug level 1 proberen halen. (Wat in principe makkelijker zal zijn opdat je dan 90 dagen zal hebben om van level 0 naar level 1 te gaan)
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
JVDP78
Amerikafan
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 jun 2019, 12:48
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door JVDP78 »

Level 1 behouden is wel te doen maar zonder aankoop naar level 2 is wel echt een uitdaging :D
Ik heb gisteren dan ook maar 2 pakketten gekocht om level 2 te halen en meteen mijn 4 nachten voor juli 2020 geboekt.
Al met al vind ik het nog steeds een koopje.

Ik betrapte mezelf er op dat ik het spelletje een beetje te leuk begon te vinden (verslavend) dus dacht vanochtend de munten die ik nog had maar op te spelen op steeds de hoogst mogelijke inleg bij HBHB. Nog nooit zo'n winning streak gehad, speelde uiteindelijk zelfs paar keer met 6.5 biljoen inzet haha. Op meer dan 10 biljoen gestaan en uiteindelijk weer onder de 100 miljoen geëindigd maar wel met 3500 nieuwe gems. Wellicht dus nog een paar buffetjes ook, zou lekker zijn 8)
2018 Florida
2022 California + Hawaii
ina
Amerika-expert
Berichten: 3781
Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door ina »

Wat is hbhb??
Gebruikersavatar
Hinko
Amerika-expert
Berichten: 4906
Lid geworden op: 01 aug 2011, 21:12
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Hinko »

Hong Bao Hyper Bonus
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Division »

JVDP78 schreef:
25 sep 2019, 13:11
Level 1 behouden is wel te doen maar zonder aankoop naar level 2 is wel echt een uitdaging :D
Ik heb gisteren dan ook maar 2 pakketten gekocht om level 2 te halen en meteen mijn 4 nachten voor juli 2020 geboekt.
Al met al vind ik het nog steeds een koopje.

Ik betrapte mezelf er op dat ik het spelletje een beetje te leuk begon te vinden (verslavend) dus dacht vanochtend de munten die ik nog had maar op te spelen op steeds de hoogst mogelijke inleg bij HBHB. Nog nooit zo'n winning streak gehad, speelde uiteindelijk zelfs paar keer met 6.5 biljoen inzet haha. Op meer dan 10 biljoen gestaan en uiteindelijk weer onder de 100 miljoen geëindigd maar wel met 3500 nieuwe gems. Wellicht dus nog een paar buffetjes ook, zou lekker zijn 8)
Biljoen nog wel! Dan moet je de eerste speler zijn die meer dan 1000 miljard heeft gehaald in het spel.
Afbeelding
JVDP78
Amerikafan
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 jun 2019, 12:48
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door JVDP78 »

Billion dan, jij je zin..
2018 Florida
2022 California + Hawaii
Kelly_S
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 aug 2019, 21:48

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Kelly_S »

Kun je inmiddels al kamers boeken voor Augustus 2020 en zo ja, zou iemand een printscreen van de gem prijzen kunnen posten?
Wij willen in Augustus 2 nachten verblijven als we de camper hebben ingeleverd, maar weet niet hoeveel gems ik nodig heb. :)
Gebruikersavatar
Shadow$
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 05 jun 2007, 22:03
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Budel (NB)
Contacteer:

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Shadow$ »

Ik heb inmiddels level 1 gehaald maar ik heb nog maar 8 dagen om level 2 te halen. In die 8 dagen ga ik niet het aantal gems bij elkaar spelen om 4 nachten te boeken.
Nu vraag ik me af, dat als ik volgende week weer op level 0 zit en als ik over een paar weken genoeg gems bij elkaar gespaard heb, of ik dan met een aankoop van 109,95 euro (9,999 vip points) meteen in level 2 terecht kom? Weet iemand dit?
Gebruikersavatar
SemJes
Amerika-expert
Berichten: 1677
Lid geworden op: 13 jun 2006, 18:04
Locatie: Sarasota, FL

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door SemJes »

@Kelly_S Kan het niet voor je checken want ben level 1, maar ik geloof dat Augustus 2020 nog niet beschikbaar is.

@Shadow$ We zitten nu nog in de "grace period" (begon met 30 dagen, nu dus nog zo'n 8). De speculaties zijn dat we na die 8 dagen onze VIP punten behouden, en dat we vanaf dat moment 90 dagen krijgen om een nieuw level te halen. Dit dan alleen omdat we nu dus in die grace period zitten, normaal zou je de VIP punten kwijt zijn en behou je alleen je level (als je genoeg VIP punten hebt gehaald om in je huidige level te blijven). Het is allemaal nog erg vaag en we zullen volgende week wel zien wat er gaat gebeuren.

Ik geloof dat je inderdaad gelijk in level 2 zou komen als je 9,999 VIP punten "koopt".

Ben benieuwd of er volgende week ook meer nieuws komt over de bufetten. Heb nu 9300 gems, 5 miljard coins en zo'n 2200 VIP punten. Als het inderdaad zo gaat als ik hierboven beschreef dan zou ik alleen met de dagelijkse scratchers en het wiel etc. genoeg VIP punten bij elkaar sparen om over 90 dagen level 2 te behalen. Mochten de punten toch reset worden dan wordt het wat moeilijker.

Misschien een tip; installeer de Google Opinion Rewards app. Met het geld dat je hiermee spaart (door af en toe een hele korte enquete in te vullen) kun je in de Wynn game coins kopen en dus VIP punten sparen. Ik heb er bijna $150 op staan (al lang geleden mee begonnen). Meer dan genoeg, mocht het nodig zijn. Zo blijft alles dus toch nog gratis :D
Gebruikersavatar
Shadow$
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 05 jun 2007, 22:03
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Budel (NB)
Contacteer:

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Shadow$ »

Dank je voor de info en voor de tip van de Google opinion rewards app, SemJes :thumbup:
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1230
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door IngridUSA »

Weet iemand (die al level 2 is :thumbup:) of de tarieven van een kamer met two doubles al te raadplegen zijn voor juli en augustus 2020? Zou die een afbeelding willen plaatsen? Dan weet ik of het de moeite nog is. Alvast dank!!
JVDP78
Amerikafan
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 jun 2019, 12:48
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door JVDP78 »

Juli wel, augustus volgens mij nog niet. Ik heb een reservering staan dus kan geen screenshot maken voor je. Ik zou lid worden van de Facebook pagina, daar staan wel kalender verzoeken
2018 Florida
2022 California + Hawaii
Gebruikersavatar
Shadow$
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 05 jun 2007, 22:03
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Budel (NB)
Contacteer:

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Shadow$ »

Voor juli wel, voor Augustus nog niet.
5E124318-2541-4B47-9044-D7446C3140BF.jpeg
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1230
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door IngridUSA »

Bedankt! Ik doe alles nog gewoon zonder FB... :D
Gebruikersavatar
Shadow$
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 05 jun 2007, 22:03
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Budel (NB)
Contacteer:

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Shadow$ »

Ik moet nog 290 gems bij elkaar spelen en dan ga ik mijn overnachtingen vastleggen. Dus als iemand in die tussentijd nog een screenshot wil hebben dan laat maar weten.
Wimpie!
Amerika-ontdekker
Berichten: 32
Lid geworden op: 22 okt 2019, 08:53
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Wimpie! »

Shadow$ schreef:
21 okt 2019, 20:02
Ik moet nog 290 gems bij elkaar spelen en dan ga ik mijn overnachtingen vastleggen. Dus als iemand in die tussentijd nog een screenshot wil hebben dan laat maar weten.
Zou je a.u.b. December 2019 kunnen posten? Dan weet ik of het de moeite waard is om level 2 te worden d.m.v. aankoop muntjes...
5 gratis nachten in Planet Hollywood zijn al binnen als Caesars Diamond :D , maar we hebben nog 7 andere te boeken... Thanks!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer