Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1811
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Timothy555 »

Ik heb ‘m 1 keer gebroken, als hij vol was. Was niet blut maar het is een zeer goede deal + nadien ‘vult’ hij zich weer.
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door moon29 »

Wij hebben afgelopen 3 nachten in Wynn verbleven. Dat is ons super bevallen! Wij vonden het de mooiste kamer die we ooit hadden op de Strip. We verbleven eerder in Aria, Mandalay Bay en MGM Grand.
We hadden 2 King Panoramic View kamers op de 29e verdieping.
Heerlijke bedden, service is uitstekend, mooie kamer, mooi uitzicht, heerlijke badkamer en bad en douche, Alexa is grappig, tablet bediening voor gordijnen/lampen etc....
We hebben niets hoeven betalen, dus ook geen resort fee. We hadden zelf een USA sim, dus resort fee was niet nodig. Verder heb je in de hotels eigenlijk overal gewoon gratis WIFI (alleen niet op de kamer).

Wij gaan sparen voor een volgend reisje. Ik hoop nog 4 nachten op mijn account en dat van mijn man te kunnen sparen en zo 8 nachten gratis naar Vegas te kunnen. Even afwachten of dat gaat lukken....
Peenk
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 26 jan 2019, 13:39
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Peenk »

Eergisteren een gratis nachtje in de wynn gehad. Prachtige kamer op de 35e verdieping met uitzicht op de strip.
Ook geen resort fee hoeven te betalen.
lax-lax
Amerika-ontdekker
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 apr 2011, 21:21
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door lax-lax »

Vandaag iets interessants gemerkt bij de poging om een golden scratcher binnen te halen. De scratcher zou ik krijgen bij een hit van 3M. Ik zet bijgevolg 2.7M in op Joker Weel 7's en onmiddellijk kreeg ik de melding dat mijn scratcher was behaald. Uiteindelijk had ik 3x bonus (dus draaien aan het rad). De melding kwam reeds binnen voordat ik het rad had laten draaien (en dus wist dat ik 21M had gewonnen). Het heeft m.i. dan ook geen enkele zin om u af te vragen waarom toch niet het andere vakje van de scratcher werd gekrabt. Dit ligt toch allemaal vast en het 'scratchen' heeft geen enkele impact.
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1811
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Timothy555 »

Na de meest recente update heb ik dit ook al meermaals gezien.

Ook zo wanneer ik nog bvb. 4 orbs moet halen in Dragon Power, de spin begint nog maar en ik weet al dat ik een respin ga hebben omdat er opkomt dat ik de scratcher gehaald heb.

Idem met win x miljoen in één spin, ...

Alles lijkt dus echt 'voorbestemd', het is niet compleet random...
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door georgesken »

Dit is heel normaal. Bij echte slots is dit net hetzelfde. Op het moment dat dat knop of hendel wordt ingedrukt is de uitkomst al bepaald. Welk bonusspel of niet er ook zou komen.
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
lax-lax
Amerika-ontdekker
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 apr 2011, 21:21
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door lax-lax »

Gisteren eindelijk nog wat succes behaald met ruby hunter hyper bonus, en de platium scratcher. Ik was juist moedeloos aan het worden van dagenlange tegenslagen
GenC
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 mar 2019, 08:52
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door GenC »

Ik heb inmiddels een kleine 4500 gems gespaard maar totaal nog geen plannen. Ben voornemens om ermee te stoppen. Kan ik iemand blij maken met 1 of meerdere boekingen? Of zou dat niet gaan?
tomhster
Amerikakenner
Berichten: 919
Lid geworden op: 09 okt 2015, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door tomhster »

Klinkt sympathiek, maar ik betwijfel of dat gaat. Het voucher van de boeking staat op een naam en ik denk dat die overeen moet komen met degene die incheckt. Dat is natuurlijk ook het idee: Lok de online-speler naar je hotel om daar te laten gokken/andere dingen te laten consumeren.
Esmeevdh89
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2019, 12:12
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Esmeevdh89 »

Wij zijn ook druk aan het spelen in de wynn app.
Bijna genoeg gems voor 1 nacht.
Heeft iemand ervaring met boeken? Als ik nu naar de boekingsoptie ga kun je per dag selecteren.
Maar als je dan een nacht wil blijven moet je dan twee dagen selecteren? Bijvoorbeeld je wil op 1 september blijven slapen moet je dan gems inleveren voor 1 én 2 september?
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 946
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door HennyCox »

Esmeevdh89 schreef:
27 jul 2019, 12:15
moet je dan gems inleveren voor 1 én 2 september?
Dat mag wel....tevens mag je dan ook 2 september gratis overnachten :wink:
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door georgesken »

GenC schreef:
26 jul 2019, 16:42
Ik heb inmiddels een kleine 4500 gems gespaard maar totaal nog geen plannen. Ben voornemens om ermee te stoppen. Kan ik iemand blij maken met 1 of meerdere boekingen? Of zou dat niet gaan?
Zolang je zelf nog geen boeking gemaakt hebt op je account, Kan je een boeking maken op een andere naam. Nadien is die naam wel voorgoed verbonden aan die account. Dus ja, het kan.
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
Gebruikersavatar
SemJes
Amerika-expert
Berichten: 1677
Lid geworden op: 13 jun 2006, 18:04
Locatie: Sarasota, FL

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door SemJes »

Dankzij het forum ook maar eens het spel geinstalleerd (op de pc, via bluestacks om de batterij op m'n telefoon te besparen :)). Heb in 8 dagen tijd 1457 gems en bijna 600 miljoen coins!

Heb eerst alle blz van dit topic doorgelezen en dat heeft goed geholpen om het spel wat te snappen. Aangemeld voor de Wynn Slots Tips & Tricks Facebook groep en daar ook veel tips op kunnen doen.

Mijn "techniek" (+ wat geluk): eerste 2 dagen coins verzameld en de makkelijke events gedaan (500 spins, win x free games etc.). Heb niet veel tijd/zin om actief bij de spellen te zitten, dus zette gewoon telkens 500 spins aan op Joker Wheel 7. Een keer de jackpot gewonnnen en toen had ik 100 miljoen om mee te spelen. Vanaf dat moment voelde ik me comfortabel genoeg om mee te doen met de events voor de Platinum scratcher en de snelste manier om genoeg coins te verdienen was voor mij het kopen van de Hyperbonus. Eerst de 3 miljoen bij Hong Bao, waar je gemiddeld gezien redelijk vaak rond de 3 terug krijgt (maar natuurlijk hard in gems omhoog gaat, en zo ook de scratchers snel bij elkaar krijgt). Nu doe ik vaak de 16 of 30 miljoen. Soms krijg je met een inleg van 30 miljoen maar 10 terug, andere keren 50. Aangezien de Platinum scratacher minstens 12 miljoen waard is vind ik het prima om een beetje coins te verliezen in het spel.
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Markstaal »

Ben ook nog bezig voor een overnachting in de Wynn. Maar het lukt me niet om snel gems te verzamelen, zit nu op 430.
SemJes schreef:
06 aug 2019, 01:54
Mijn "techniek" (+ wat geluk): eerste 2 dagen coins verzameld en de makkelijke events gedaan (500 spins, win x free games etc.).
Waar kan ik deze events vinden en ik lees aldoor over Platinum scratchers, wat houdt dit in en hoe kan ik dit krijgen?

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Division »

Onderin het scherm staat 'next event' met een klok erbij.
Afbeelding
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1859
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door asv60 »

Zijn die platinum scratchers niet alleen 's avonds laat(NL tijd) te winnen?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Gebruikersavatar
SemJes
Amerika-expert
Berichten: 1677
Lid geworden op: 13 jun 2006, 18:04
Locatie: Sarasota, FL

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door SemJes »

Ja dat klopt, om 10 uur NLse tijd. Wij wonen in de VS dus voor ons is het een meer schappelijke tijd.

@Markstaal Zoals Division zegt, onderin in het midden van het hoofdscherm staan de events. Die zijn er alleen niet de hele dag door. Vaak krijg je als je alle dingen in die "event" gedaan hebt een extra kraskaart. Op sommige momenten is dat een platinum kraskaart tussen de 12 en 40 miljoen.
lax-lax
Amerika-ontdekker
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 apr 2011, 21:21
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door lax-lax »

Knappe start Semjes! Gisteren eindelijk nog eens wat meeval en 500 stenen op een avond binnengehaald. Ik sta nu op 4086.
lk-hrmns
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 aug 2019, 16:04
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door lk-hrmns »

Hallo :).
Ik weet het, 1e post. Maar ik lees het forum al geruime tijd, nu besloten maar eens te gaan posten.

Sinds gisteren ook begonnen met 2 accounts in dit spel, hopelijk lukt het me om 4000gems te sparen :shock: .
Gebruikersavatar
GinnyUSA
Amerikafan
Berichten: 390
Lid geworden op: 21 okt 2015, 18:19
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door GinnyUSA »

Hoe veel tijd heb je voor het sparen van 4000 gems?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer