Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1811
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Timothy555 »

Dat is nog steeds VIP1.

Er ZOUDEN, uit reacties van het gameteam kan je dat verstaan, mogelijks nieuwe rewards toegevoegd worden (wat kan nog allemaal... drankenpakket bij het buffet, Le Reve-tickets, Spa-dagpassen,... beetje de MyVEGAS-toer op).

Dit zijn uiteraard pure geruchten.
mikekiwi
Amerikafan
Berichten: 221
Lid geworden op: 05 jan 2019, 07:49
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door mikekiwi »

Timothy555 schreef:
22 feb 2020, 11:39
Dat is nog steeds VIP1.

Er ZOUDEN, uit reacties van het gameteam kan je dat verstaan, mogelijks nieuwe rewards toegevoegd worden (wat kan nog allemaal... drankenpakket bij het buffet, Le Reve-tickets, Spa-dagpassen,... beetje de MyVEGAS-toer op).

Dit zijn uiteraard pure geruchten.
Dank voor de bevestiging! Ben benieuwd naar de extraatjes, wie weet....
Bekijk ons reisverslag van ons bezoek aan het zuidwesten in 2022:
>> Kiwi's on tour<<
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1811
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Timothy555 »

Graag gedaan!
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1859
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door asv60 »

Vandaag 23 Vip punten gehaald. Normaal haal ik er rond de 200 op een dag.
Denk dat ik ermee ga stoppen tot ik zeker weet wanneer we naar Vegas gaan.
Dit heeft zo geen nut.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1811
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Timothy555 »

Klopt, als je de gems hebt en je gaat niet snel boeken, gewoon stoppen en betalen eens je zeker weet dat je meteen erna kan boeken - en dan liefst 4 nachten en het maximale aantal buffetten.
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Division »

23 VIP-punten in de pocket vandaag. :lol: :lol: :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1859
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door asv60 »

Gaat er nog iemand door met spelen?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 946
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door HennyCox »

asv60 schreef:
23 feb 2020, 08:35
Gaat er nog iemand door met spelen?
Nee, hier de app al verwijderd.
Ik snap dat ze geen kamers zo goedkoop weg kunnen blijven geven, maar vlak voor de 90 dagen deze wijziging aan brengen vind ik respectloos naar de mensen toe die veel tijd erin steken om een level hoger te halen om te kunnen boeken,vooral dit heeft mij besloten om te stoppen, dan nog liever de volle mep betalen bij een andere keten.
Zelfs het buffet kan me gestolen worden, zo kom ik ook niet in de verleiding om ook maar 1 dollar in de slots te gooien in Wynn....
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1811
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Timothy555 »

Klinkt me een beetje ‘red mist’.

Ik blijf er een grote waarde in zien. Ik speel nu al twee dagen puur voor de fun, probeer m’n bankroll te vergooien maar stijgt alleen maar, 130 miljard nu... level 201 in game en sta in de top 90 qua ‘winnings’.

27,400 gems, kamers geboekt. Afwachten op het buffet en eventuele andere toekomstige rewards.
CJ81
Amerika-ontdekker
Berichten: 39
Lid geworden op: 16 jan 2019, 15:00
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door CJ81 »

Nope, ik speel niet meer, maar blijf wel nog even de ontwikkelingen volgen.
Om 2 accounts op level 3 te krijgen (voor 2 kamers aangezien we met zijn vieren zijn) zou ik meer dan 300 euro moeten uitgeven. Bovenop de euros die ik eerder al uitgegeven had om 1 account op level 2 te krijgen.
Ook al zit ik dan in een top-star hotel.....dit gaat mij net te ver, zeker aangezien ik ook een naar gevoel heb overgehouden aan de laatste wijzigingen.
Wel snel mijn buffetten geboekt, die zijn in ieder geval binnen.

Aangezien ik ook al Diamond was bij Ceasar heb ik nu een 2 queens kamer geboekt bij het Paris hotel.
Opvallend dat via Wyndham mijn roomrate vele malen goedkoper was dan via de Ceasar app.
Geboekt, maar nu heb ik nog wel de resortfee erbij staan. Ik was van plan hier nog even met ze over te mailen.
Maar tot mijn verassing is de boeking inmiddels ook in de Ceasar app te zien! Helaas zonder specificatie van de rekening, maar dit maakt het wel makkelijker communiceren met ze per mail. Wordt vervolgd of ik hier idd de resortfee voor moet betalen, anders kan ik hem altijd nog annuleren en op zoek naar iets anders. Voordeel van Paris Hotel is dat we wel veel centraler op de strip zitten en dus makkelijker overal heen kunnen. Het zwemmen bij andere zwembaden (Flamingo bv met glijbanen) spreekt de kids ook wel aan dus we bekijken het allemaal maar van de zonnige kant ;-)
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Division »

De app is alleen nog interessant voor spelers die 3 of 4 nachten tegelijk boeken. Voor de incidentele 1 of 2 nacht-boeker is het een erg duur spel. Je krijgt nooit meer dan $25 aan VIP-punten via het spel in 90 dagen.
Afbeelding
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1811
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Timothy555 »

Klopt wat je zegt Division. Ik hoor nu van enkelen ‘dan boek ik wel iets anders’. Ja, Vegas heeft veel hotels die voor minder dan 300 Euro 3-4 nachten te boeken vallen, maar dan zit je toch in een ander soort hotel dan Wynn hoor...

Niet dat dat iets mis mee zou zijn. Integendeel.

Alleen vind ik, zeg maar, €300 betalen voor Wynn prijs kwaliteit beter dan €50 betalen om bvb. in Paris te slapen om het nu extreem te stellen.

Niet dat ik niet naar Paris zou willen gaan, versta me niet verkeerd.

Ik heb de vorige reis voor 9 nachten dik €2000 (nog geen comps, Aria en Delano) uitgegeven voor de hotels en dan lijkt nu max €200 uitgeven voor 4 nachten een hele goede deal.
royke
Amerikafan
Berichten: 106
Lid geworden op: 21 mei 2012, 00:25
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door royke »

Ik heb voor de laatste 'update' nog twee nachten kunnen boeken in een 'Two double room' voor volgende maand. Nu willen ze hier met zijn 3en slapen, wat makkelijk moet lukken qua bedden. Alleen zag ik hier in het topic dat dit officieel niet is toegestaan? En het dus beter is dat we met 1 of twee personen ons aanmelden?
CJ81
Amerika-ontdekker
Berichten: 39
Lid geworden op: 16 jan 2019, 15:00
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door CJ81 »

Wat ik heb begrepen, mede op de fb pagina van wynn slots, is dat de kamer die je nu geboekt hebt idd voor 2 personen is.
Elke extra persoon (ook kinderen) zou je per nacht 50 USD pp kunnen kosten.....of ze je dat ook werkelijk rekenen is aan de persoon die je incheckt. Alternatief is idd zelf inchecken voor 2 personen en dan gewoon met zijn 3 naar de kamer gaan.
royke
Amerikafan
Berichten: 106
Lid geworden op: 21 mei 2012, 00:25
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door royke »

Thanks! dan ga ik gewoon met twee personen inchecken, beter zekere voor het onzekere nemen :)
Gebruikersavatar
richardbrand
Amerikafan
Berichten: 162
Lid geworden op: 18 jun 2011, 19:35
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door richardbrand »

Is het mogelijk om vip punten te kopen in dollars ipv euro’s? Ik lees op de Facebook pagina van wynn slots en tricks dat ze daar voor 9999 vip punten $100 betalen maar in euro’s is dat 109€.
Dus als ik in dollars zou kunnen betalen zou dat toch weer een paar tientjes schelen.
Ik speel het op een iPhone en wil het liefst betalen met een giftcard van iTunes. Ik heb een Nederlands en Amerikaans account dus zou giftcards in dollars kunnen kopen.
http://richardbrand1981.wordpress.com/u ... obremrich/" onclick="window.open(this.href);return false;
2020 Las Vegas-Anaheim-San Diego-Las Vegas
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Division »

royke schreef:
24 feb 2020, 12:27
Ik heb voor de laatste 'update' nog twee nachten kunnen boeken in een 'Two double room' voor volgende maand. Nu willen ze hier met zijn 3en slapen, wat makkelijk moet lukken qua bedden. Alleen zag ik hier in het topic dat dit officieel niet is toegestaan? En het dus beter is dat we met 1 of twee personen ons aanmelden?
Deze vraag is onlangs nog gesteld in dit topic.
Afbeelding
Gast

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Gast »

richardbrand schreef:
24 feb 2020, 13:46
Is het mogelijk om vip punten te kopen in dollars ipv euro’s? Ik lees op de Facebook pagina van wynn slots en tricks dat ze daar voor 9999 vip punten $100 betalen maar in euro’s is dat 109€.
Dus als ik in dollars zou kunnen betalen zou dat toch weer een paar tientjes schelen.
Ik speel het op een iPhone en wil het liefst betalen met een giftcard van iTunes. Ik heb een Nederlands en Amerikaans account dus zou giftcards in dollars kunnen kopen.
Heb je het al geprobeerd? Als je je cc koppelt aan een US AppStore account reken je af in USD.
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Division »

Doordat in Amerika de daylight savings ingegaan is, zijn de tijden van de scratcher events ook een uur vervroegd. Nieuwe tijden:

04.30 - 07.30
08.00 - 10.45
11.00 - 13.45
14.00 - 17.00
17.30 - 20.30
21.00 - 04.00
Afbeelding
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1811
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Timothy555 »

Is maar voor een weekje of twee hè (3?), tot we hier ook de klok een uurtje verzetten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer