Ik zou langer op de laagste inzet blijven inzetten, pas bij >50 miljoen een stapje hoger. Alleen maar spelen om die 500 spins te halen bij de events en zo wat extra bij te kunnen "krassen".Karin13 schreef: ↑09 jan 2020, 14:46Ik ben sinds iets meer dan een week aan het spelen en heb 850 punten en maar 86 VIP punten. Het lukt mij helaas niet om alles te halen in de events. En bij de tournaments kom ik meestal niet verder dan plaats 600. Hoe kan ik dan ooit binnen 90 dagen die 2500 VIP punten halen om het eerste level te halen!!!Wie heeft tips?
Ik schommel steeds tussen de 2 en de 12 miljoen coins. Als ik laag zit met coins dan speel ik met de laagste inzet. Vanaf 6 miljoen een stapje hoger en vanaf 10 miljoen nog een stapje hoger. Wat doe ik fout![]()
Verder altijd alle bonussen aanklikken om meer VIP-punten te halen. Alleen daarmee moet je al tussen de 20 en 30 VIP-punten per dag kunnen halen. Als je dat maar genoeg doet, zit je ook snel op de 3x mulitplier bij de bonussen en dat levert ook wat extra pecunia op.
Alles halen in events is m.i. pas echt mogelijk als je (een stuk) boven de 100 miljoen zit, dan heb je genoeg reserve om met wat hogere inzet idd de hierboven gesuggereerde LKHB te spelen. Of natuurlijk met hogere inzet die 500 spins in te zetten.
De laatste tijd zijn de winkansen in de app volgens mij behoorlijk gedaald; het komt echt niet zomaar aanvliegen, je moet er goed je best voor doen. Die 2500 is te halen in 90 dagen; als je een level hoger wilt dan zul je altijd nog bij moeten betalen, zeker als je nog niet zoveel events haalt.