Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door georgesken » 24 aug 2019, 16:02

Er kan altijd een rollaway bed worden bijgeplaatst in een king kamer. Deze is ruim genoeg hiervoor.
mijn usa-reizen
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas

Inyaro
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Inyaro » 24 aug 2019, 17:53

JVDP78 schreef:
24 aug 2019, 15:32
Ok dat klinkt als nog best een gok dus. Stel ze hebben geen kamer met 2 queen bedden beschikbaar dan heb je met 3 personen dus pech? Nog maar eens goed over nadenken dan... :?
Neem deze draad eens van in het begin door, ofwel het spelreglement, en je komt alles te weten.

En met een beetje geluk is het zelfs nog beter dan dat :thumbup:
viewtopic.php?f=7&t=72529&start=260#p1217670

JVDP78
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door JVDP78 » 24 aug 2019, 18:16

Thanks, had ik idd ff gemist, heb het topic al paar keer gelezen maar meer voor uitleg en tips over hoe het spel te spelen, stukken over de kamers vluchtig gelezen ;)
Duidelijk nu, il ga nog even door voor een derde nacht :)

mikekiwi
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door mikekiwi » 26 aug 2019, 17:47

Ben ook even inde wondere wereld van deze app gedoken. Voor iemand die eigenlijk niet zo'n fan van gokken is , maar toch genoeg Nederlander is om een gratis nachtje in Vegas te willen bietsen, een wondere wereld.

Gaat best redelijk tot zover met alle tips die ik her en der kan vinden. Heb nog even om te sparen, maar heb dat ook wel nodig. We gaan in Jul/Aug '20 1x1 nacht en 1x 2 nachten naar Vegas, ben benieuwd. We gaan met zijn drietjes, dus ben al druk aan het lezen of we dat wel/niet gaan aandurven (anders stop ik met de app, beetje zonde tijd).

Maar ik kom hier eigenlijk met een simpel vraagje: wat is de functie van het knopje met het flitsertje bij de Play/Stop knop? Ik kan het verschil niet zien met knopje aan/uit...

moon29
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door moon29 » 26 aug 2019, 19:28

Dat knopje is om de spins sneller te laten verlopen, zodat je 500 spins voor een scratcher bijvoorbeeld sneller hebt gehaald dan wanneer het niet aan staat. Bij mij staat het standaard aan.
Als je met zijn drieën gaat heb je denk ik 2 opties:
of voor 3 nachten sparen en vragen voor een upgrade naar 2 Queen of bijplaatsen rollaway bed, mogelijk moet je dan wat bijbetalen, maar nog steeds een schijntje voor wat je krijgt
of met 2 accounts spelen en sparen voor 2 x 3 nachten.
Dat moet zeker te doen zijn als je pas volgend jaar gaat! Ik spaarde in een paar maanden 6 nachten bij elkaar.

Succes!

mikekiwi
Amerika-ontdekker

Bericht door mikekiwi » 26 aug 2019, 19:31

Aha, knopje staat bij mij ook standaard aan, ik zal het dus lekker aanlaten :thumbup:

Er zijn idd diverse opties, denk dat 2e optie het gaat worden, mijn vrouw durft de gok niet aan om aan de desk te staan en dat er dan toch geen extra bed bijgeplaatst kan worden...(en idd, beetje bijbetalen is geen probleem in verhouding tot de besparing)

JVDP78
Amerika-ontdekker

Bericht door JVDP78 » 26 aug 2019, 19:42

Ik heb alvast 2x1 nacht gereserveerd voor 29 en 30 juli 2020. Dit om een eventuele ‘prijsverhoging’ voor te zijn. Ik probeer nog wel door te sparen maar het begint ook wel beetje te vervelen al. Ik ben ook blij met 2 nachten dus als de derde niet lukt ook prima, mijn nachten kosten momenteel op normale manier 750 euro dus dik tevreden! Hartelijk aan topicstarter en iedereen met alle tips en trucs :clap: :thumbup:

carl
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door carl » 27 aug 2019, 13:28

Weet er iemand hoe je kan zien hoeveel gems je het "betaald" voor je reservatie? Ik heb ondertussen nog wat doorgespeeld en zou graag mijn bestaande reservatie annuleren om er een nieuwe te maken voor 2 nachten. Ik vermoed dat bij annulatie je het initieel aantal gems terug krijgt en niet het huidig aantal voor een bepaalde nacht?

Timothy555
Amerikakenner

Bericht door Timothy555 » 27 aug 2019, 15:55

Klopt - je krijgt terug wat je betaald hebt.

lax-lax
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door lax-lax » 27 aug 2019, 21:49

Ik ben er sinds gisteren geraakt. Genoeg gespaard voor mijn 3 nachten in November :D

Uiteindelijk een kleine twee maanden gespeeld, wat het voor mij waard was.

Mijn tips (voor wat ze waard zijn):

- nooit bankroet gaan
- coins kopen hoeft echt niet
- volg de facebook groep
- vanaf 100M coins aan L2
- vanaf 600M coins aan L3
- probeer per dag zoveel mogelijk events mee te spelen voor de scratchers
- hyperbonus vooral op de Lion Kill game (37M of 107M). Deze gaf voor mij veeeel meer jackpot dan Hong Bao
- geen te zware bedragen in de highrollerroom inzetten (eens 3 miljard ingezet om amper 300 miljoen terug te krijgen)
- probeer een vaste pot van 600 miljoen te hebben, vanaf hier opbouwen en wat zwaarder spelen (grote inzetten op Lion Kill Hyperbonus). Het maakt niet uit dat het fluctueert tussen 600 miljoen - 1, of 3 miljard. Het gaat om de gems, niet de coins.
- tot 600 miljoen speelde ik conservatief, vanaf daar was het losgaan

Succes!

sandervw
Amerika-newbie

Bericht door sandervw » 31 aug 2019, 12:08

Ik heb mij bij deze maar even geregistreerd om iedereen te bedanken voor de tips!
Ter voorbereiding op een Zuidwest rondreis in Oktober kwam ik drie weekjes terug dit topic tegen.... Gratis overnachten in een vijfsterren hotel door ff een spelletje te spelen leek mij ook wel wat. Helaas ben in Vegas op twee bellachelijk dure nachten (in totaal 13000 gems nodig........)
Een aardige 'uitdaging' dus...

Na dit topic doorgespit te hebben (en lid te worden van de Facebook groep) heb ik binnen drie weken 5000 gems bij elkaar gespeeld. Mn eerste nacht zojuist geboekt, heel gaaf!

Ik speel nu ook op een tweede acount via Bluestacks (Android emulator) Ik heb daar een autoclicker op geinstaleerd. Binnen een week had ik hier ook al 2500 gems op. Aanrader! Toch lijkt het wel of de 'trucs' zoals de Hong Bao bonus niet meer echt werken, dus ik ben aan het kijken wat nu een goede tactiek is.

tomhster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door tomhster » 31 aug 2019, 17:11

En zo verkloot je het voor de normale gebruiker. Wees er maar trots op.

HennyCox
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door HennyCox » 01 sep 2019, 11:01

tomhster schreef:
31 aug 2019, 17:11
En zo verkloot je het voor de normale gebruiker. Wees er maar trots op.
Wat verkloot hij ?
Volgens mij doet ie niks wat niet mag volgens de regels, dat hij het op een andere manier zijn spins doet, namelijk automatisch wil nog niet zeggen dat ie niet volgens de regels speelt. Het feit dat hij er niet veel moeite voor hoeft te doen, kan jou misschien irriteren, maar dat is meestal meer afgunst en daar hebben veel mensen last van. Beter met jezelf bezig zijn of nog sterker, en daar is dit forum voor, doe er je voordeel mee. :wink:

tomhster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door tomhster » 01 sep 2019, 16:55

Het systeem is niet ontwikkeld om middels kunstige listgrepen zonder inspanningen onbeperkt gratis overnachtingen te genereren. Nu kan Wynn financieel vast wel wat hebben, maar dit soort truuks leiden natuurlijk op een gegeven moment geheid tot verdere beperkingen waar de normale gebruiker dan weer last van krijgt. Maar jij bent van de pakken wat je pakken kan-mentaliteit, dat was al duidelijk.

HennyCox
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door HennyCox » 01 sep 2019, 19:28

tomhster schreef:
01 sep 2019, 16:55
Het systeem is niet ontwikkeld om middels kunstige listgrepen zonder inspanningen onbeperkt gratis overnachtingen te genereren. Nu kan Wynn financieel vast wel wat hebben, maar dit soort truuks leiden natuurlijk op een gegeven moment geheid tot verdere beperkingen waar de normale gebruiker dan weer last van krijgt. Maar jij bent van de pakken wat je pakken kan-mentaliteit, dat was al duidelijk.
Ja klopt, zoals vele hier hier...als je je daaraan stoort is dat meer jouw probleem hoor, ik ga er mee door totdat het niet meer gaat, ik doe nergens ook iets illegaals...vraag me werkelijk af waar jouw afgunst vandaan komt. Afgunst is een slechte eigenschap , misschien eens in therapie gaan :thumbup:

Timothy555
Amerikakenner

Bericht door Timothy555 » 02 sep 2019, 01:26

tomhster schreef:
01 sep 2019, 16:55
Idem hier. Ik speel Wynn op account van mij en mijn vrouw, ben Caesars Diamond door het matchen (x2), heb extreem veel rewards op MyVEGAS (x2) en heb gratis rewards via de Binions-app.

Grijpen wat loshangt. Alles meenemen. Zoveel mogelijk.

Dat een ander daardoor mogelijks binnen 6 maanden aankijkt tegen mogelijke restricties, sorry, maar daar lig ik niet wakker van...

ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina » 02 sep 2019, 18:00

Ik ben ook begonnen :wink: inmiddels 1230 gems, keek een paar weken terug en zag 1 nacht voor 1500 gems nu is de laagste 2000, ik denk dat het net al bij Myvegas steeds moeilijker gaat worden maar nog heen plannen dus we spelen vrolijk verder :thumbup:

georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door georgesken » 06 sep 2019, 08:28

Er zijn grote veranderingen op til. Nieuwe rewards, maar ook vip levels,... wat dit gaat inhouden is nog een vraagteken, maar persoonlijk zou ik nu al nachten boeken voor er veranderingen zijn. Je kan ze altijd weer annuleren indien de veranderingen beter zouden uitdraaien, maar de kans dat dat het geval zou zijn schat ik zeer laag in.
mijn usa-reizen
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas

mikekiwi
Amerika-ontdekker

Bericht door mikekiwi » 06 sep 2019, 08:33

inderdaad, het lijkt mij ook een aanpassing die er op duidt dat de app aan zijn succes ten onder gaat en men het tij wil keren. Ik denk dat ik net te laat ga zijn....(of nog vaker moet spelen met de app om ook echt 1 nachtje te kunnen gaan boeken)

IngridUSA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door IngridUSA » 11 sep 2019, 19:32

Naar aanleiding van dit topic ben ik een kleine 2 maanden geleden ook begonnen met spelen en ik zit nu op ruim 5000 gems. Ik wil juli/augustus 2020 met ons gezin van 4 personen 1 of 2 nachten naar het Wynn. Ik heb ze gemaild over de mogelijkheden voor een double queen (of desnoods 2 roll-away bedden) en kreeg onderstaande antwoorden terug:

The Wynn Slot App offers the Resort King Room only. You may check availability with the Front Desk at check-in regarding accommodations for two beds. If you have further questions or need more assistance, please contact us directly at (888) 320-9966 or (702) 770-7100.

You can book a room with 2 beds through us either online or by calling us at 702-770-7100 our hours are 7am-11pm PST. Also we would not be able to use your gems using this method and it would not be complimentary. Unfortunately the Wynn slot app has no way to guarantee a 2 bed option.

Ik heb geen zin om straks in het hoogseizoen daar aan de desk te staan en dan te horen dat we geen andere kamer dan een King kunnen krijgen. Dus ik zat al te denken om dan maar 2 King Rooms voor 1 nacht te boeken, maar volgens mij kan dat niet in de reserveringspagina, weet iemand dat? Het is uiteindelijk natuurlijk maar een luxe-probleem, maar toch...
1994 Zuidwest - 1995 Florida - 2018 Zuidwest

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer