Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Inyaro
Amerikafan
Berichten: 179
Lid geworden op: 03 okt 2008, 16:24
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: België, provincie Antwerpen

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Inyaro »

Inderdaad, naast de resort fee.

Ik weet niet of je een double queen room kan vragen zoals in Mandalay Bay bij myVegas (waarbij je niets zegt over je meegebrachte kinderen).
(Dat is helaas wel iets dat tegen de regels is)

Ook kan je die dag geen gebruik maken van bvb een gratis buffet bij Aria (via myVegas) omdat dan een nacht in een MGM resort vereist is.
(enkel buy 1 get 1 is dan toegelaten)
Emootje
Amerikafan
Berichten: 223
Lid geworden op: 02 aug 2014, 17:58
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Emootje »

moon29 schreef:Tja idd maar het is nou eenmaal onze eindbestemming en ik dacht er goed aan te doen die doordeweeks te plannen. Dit kon ik toen ik de vliegtickets boekte niet weten denk ik. Dat is al weer maanden geleden
Even voor jou... Ik speel nu echt max een week dit spel en heb nu 563 gems. Stel dat je een kamer in de dure periode hebt dan ben je maximaal 3700 gems kwijt. Volgens mij heb je nog wel even tijd om wat bij elkaar te spelen. Proberen kan altijd, toch?
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door moon29 »

Ja ik ga het zeker proberen maar de eerste week ging het bij mij ook zo hard. Vanaf 800 gems schiet het niet echt meer op
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door georgesken »

Ben ook beginnen spelen met een 2e account op nam van mijn vrouw. No op beide accounts samen 5500 gems, bijna genoeg voor de 3 nachten die we willen (totaal 6600 gems ong).
Sinds de komst van de de scratchcards gaat het een stuk vlotter ook. Niet meer blut geweest en altijd schommelen tussen 20 M en 150 M chips om mee te spelen. De scratchcards maken steeds een groot stuk van het eventuele verlies goed.

Ps moeten we van deze topic ook geen sticky maken zoals de myvegas thread? Voordeel bij deze app is dat er quasi geen black-out nachten zijn, ook niet in de weekends. Dit is bij myvegas al lang niet meer het geval.
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door moon29 »

Dat doe je goed! Bij mij schiet het niet op, blijf al lang rond de 900 gems, dus ik doe vast iets fout. Wat bedoel je met de scratchcards, georgesken?
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door georgesken »

Dat zijn de krasloten die je kan verdienen door bepaalde opdrachten op bepaalde tijdstippen uit te voeren. Midden onderaan in het beginscherm.
Je kan bronzen, zilveren, gouden en platinum scratchcards verdienen.

Probeer eerst minstens 10M chips te sparen zodat je op 50000 chips per keer kan spinnen zo DDR dat je meteen blut gaat. Dan is het noet meer zo moeilijk om ong 50 gems per dag te verdienen.
En als je merkt dat je een dag hebt waarop je alleen maar wint, verhoog dan langzaam je inzet.
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door moon29 »

dank voor de uitleg! Ik ga het eens proberen :thumbup:
Gebruikersavatar
Nootje
Amerikafan
Berichten: 292
Lid geworden op: 21 aug 2011, 19:25
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Nootje »

Heeft iemand van hier ook al overnacht via Wynn slots? Ik ben ook aan het spelen, maar zie het niet zo zitten om daar ter plekke alsnog te moeten betalen :wink:

Dit staat namelijk in de voorwaarden:
You are expressly prohibited from using the Site and App if you:
● Are under 21 years of age;
Reside outside the United States;
● Reside in a jurisdiction in which use of the Services is prohibited; or
● Are otherwise prohibited from using the Services by any law, regulation, or rule.
If you are prohibited from using the Site or App, you must navigate away or cease use of the Site and App immediately.
Emootje
Amerikafan
Berichten: 223
Lid geworden op: 02 aug 2014, 17:58
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Emootje »

Goede vraag wel. Ik lees op andere sites dat het wel mogelijk moet zijn, zie ook hier: https://www.onetime.nl/forum/topic/4892 ... ds/?page=3
Ik heb toch maar even een mail gestuurd naar ze, ben benieuwd.
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door asv60 »

Ben ook benieuwd naar het antwoord.

Zie ook in dat forum dat je geen resortfee hoeft te betalen!
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Inyaro
Amerikafan
Berichten: 179
Lid geworden op: 03 okt 2008, 16:24
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: België, provincie Antwerpen

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Inyaro »

Ik zou het raar vinden als een medewerker van Wynn gaat verklaren dat je gerust mag meespelen als je buiten de VS woont terwijl in de terms duidelijk staat dat het NIET toegelaten is.

Wat evenwel niet wil zeggen dat ze je ter plaatse gaan weigeren !

Op onetime.nl lees je dat Cashcow, een nederlandstalig lid, al een (gratis) nacht in Wynn heeft verbleven.
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door georgesken »

Als je verder gaat in het menu om een kamer te boeken , kan je ook zonder problemen belgie of Nederland uit de dropdown bij country kiezen als je je adres moet ingeven. Zou me hier niet te veel zorgen om maken.
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
Gebruikersavatar
Nootje
Amerikafan
Berichten: 292
Lid geworden op: 21 aug 2011, 19:25
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Nootje »

Emootje schreef:
10 feb 2019, 13:56
Goede vraag wel. Ik lees op andere sites dat het wel mogelijk moet zijn, zie ook hier: https://www.onetime.nl/forum/topic/4892 ... ds/?page=3
Ik heb toch maar even een mail gestuurd naar ze, ben benieuwd.
Zag later vandaag ook dit forum. En denk inderdaad dat het geen probleem zal zijn aangezien Cashcow van dat forum al heeft overnacht via de app.
Ben benieuwd naar het antwoord op je mailtje!
Emootje
Amerikafan
Berichten: 223
Lid geworden op: 02 aug 2014, 17:58
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Emootje »

Het antwoord, wat mij betreft meer dan volledig!

Dear Raymond,

Thanks for reaching out. Local or International - Everyone is eligible to redeem for the free room as long as they are over 21 years old. We will coordinate with the Wynn Legal department to update our ToS soon. So, with every spin, the purple meter grows and when It's full you earn a gem.
Using the gems you can make room bookings.

Currently, we offer users to redeem for rooms at Wynn Las Vegas; We do not have any offer for Wynn Palace, Macau.
The room users are able to redeem through our Game is WYNN DELUXE RESORT KING.
We only allow one reservation at a time. You may reserve up to 4 consecutive nights in one reservation. You may cancel the reservation anytime if you want to and you will get a full refund of Gems. Please note that the room price for the same date may change if you cancel the original reservation.
Please tap on the "Earn a Stay at the Wynn!" tile to proceed with room bookings.

Moreover, you will need to check with Wynn Las Vegas to see the max allowed guests in one room. The tax for the specific room is included in the Gem price unless you want to upgrade or use other services then you need to pay extra tax. Since it’s a complimentary room, there is no resort fee associated with it. Also, please note that the guest does not need to pay the resort fee either unless he needs to use the amenities such as the Internet or the gym, then he will need to pay the resort fee as well.

If you upgrade your offer, then there will be extra charges and taxes associated with this. For more details, you would need to contact Wynn when you have the Reservation ID with you. They would be able to help you answer the question regarding the solution and how much exactly it would cost.

We hope this information was useful.
Please let us know if you have any further questions.
Keep Spinning! Good Luck and Have Fun!
Like Us on Facebook! https://www.facebook.com/wynnslots

- Your Friends at Wynn Slots Game
Gebruikersavatar
Nootje
Amerikafan
Berichten: 292
Lid geworden op: 21 aug 2011, 19:25
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Nootje »

Top! Bedankt voor het plaatsen!
tomhster
Amerikakenner
Berichten: 919
Lid geworden op: 09 okt 2015, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door tomhster »

Het zal wel aan mij liggen, maar "one reservation at a time" is volgens mij multi-interpretabel. Kun je nou wel of niet nog een nacht boeken (niet aansluitend) als je al eerder een reward hebt geboekt?
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door georgesken »

Neen, je kan maar 1 boeking (tot max 4 nachten ineens) maken. Als je een boeking staan hebt kan je niet meer in het reservatiemenu van de app.
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door asv60 »

Ik wil net meedoen met het tournament. Het ging deze keer door te spelen in Mystery mine.
Deze naam kwam me al niet bekend voor. Na even zoeken bleek dit een spel te zijn waar "coming soon" op staat!
Zou je dat alleen nu kunnen spelen als je wat gekocht hebt?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Carrie
Amerikafan
Berichten: 111
Lid geworden op: 20 feb 2014, 17:18
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Carrie »

Waarschijnlijk moet je de app updaten om het spel te krijgen. Ik heb ‘m wel maar heb niets gekocht.
https://carenmars.wordpress.com
2014 Zuidwest USA
2016 Zuidwest USA
2017 Noordoost USA
2018 Florida
2019 LV-Yellowstone-LV
Vosje8227
Amerika-ontdekker
Berichten: 22
Lid geworden op: 03 jan 2016, 16:40

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Vosje8227 »

Bedankt voor deze tip georgesken! Wij willen volgend jaar weer naar Vegas. Naast MyVegas ga ik ook dit spel maar eens spelen. Nog tijd genoeg om een gratis overnachting bij elkaar te spelen :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer