Emerald Bay(Lake Tahoe)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
MrJavier
Amerikafan
Berichten: 112
Lid geworden op: 29 okt 2014, 09:50
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: België

Emerald Bay(Lake Tahoe)

Bericht door MrJavier »

Hallo,

tijdens mijn 17 daagse reis volgende week is er een gaatje vrijgekomen in mijn route en trek ik 2 nachten richting Lake Tahoe. Het liefst zou ik in het gebied rond Emerald Bay verblijven en ben op zoek naar een fijne campground. Iemand tips hierover? En weet er iemand of het er dan nog steeds heel druk is ? Ik zou het liefst niet reserveren aangezien ik niet juist weet wanneer ik er toekom. En hopelijk wordt het niet te koud 's nachts, ik lees dat het nu al rond het vriespunt draait :lol:

Wouter
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6639
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Emerald Bay(Lake Tahoe)

Bericht door Mrvanilla »

Ik ben geen kampeerder, maar tijdens een wandeling zijn wij langs de Bayview Campground gekomen. Dat ligt erg mooi vonden wij. Tegenover Inspiration Point en niet ver van de Cascade Falls. Prachtig!

Fallen Leaf Campground zijn wij ook tegen gekomen, dat was erg mooi aan Fallen Leaf Lake.

Of het druk is weet ik niet, maar Lake Tahoe is vrijwel het gehele jaar door een populaire bestemming bij vooral locals (vanuit Sacremento en San Francisco).

Succes en veel plezier.
Groetjes,
Daniel
MrJavier
Amerikafan
Berichten: 112
Lid geworden op: 29 okt 2014, 09:50
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: België

Re: Emerald Bay(Lake Tahoe)

Bericht door MrJavier »

Bedankt, Bayview was ik reeds tegengekomen. We zien wel of er nog plaats is als ik toekom.

Wouter
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer