Wie gaat er ook in de zomer van 2019 - camper - met kinderen leeftijd 6 - 14 ?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Wie gaat er ook in de zomer van 2019 - camper - met kinderen leeftijd 6 - 14 ?

Bericht door Markstaal »

Amerikarieke, zoals eerder is aangegeven zou ik toch nog eens goed naar de volgorde kijken. Het is handiger om de volgorde Page - Bryce - Zion - LV aan te houden en niet eerst Zion en dan Bryce, dit kost namelijk heel wat heen en weer rijden wat niet nodig is.

Het is handiger voor jullie route om deze even in het zuidwesten reisschema's topic te zetten.
Amerikarieke
Amerika-ontdekker
Berichten: 87
Lid geworden op: 27 aug 2006, 16:00

Re: Wie gaat er ook in de zomer van 2019 - camper - met kinderen leeftijd 6 - 14 ?

Bericht door Amerikarieke »

Markstaal schreef:Amerikarieke, zoals eerder is aangegeven zou ik toch nog eens goed naar de volgorde kijken. Het is handiger om de volgorde Page - Bryce - Zion - LV aan te houden en niet eerst Zion en dan Bryce, dit kost namelijk heel wat heen en weer rijden wat niet nodig is.

Het is handiger voor jullie route om deze even in het zuidwesten reisschema's topic te zetten.
Dat is nou een puntje 'zie door de bomen het bos niet meer of nog niet :)

Dank voor de tip; ik ben tot aan Grand Canyon redelijk helder; vanaf daar zit ik nog volop in oriëntatie; ik moet nog zoveel voorbereiden vanaf dat stuk !

Dus dank voor de tip ik ga er zeker naar kijken ! Bryce dus eerst en dan Zion...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer