Hulp bij zoeken overnachtingen in National parken met 3 kinderen

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
romypit
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 sep 2018, 08:51
Aantal x V.S. bezocht: 0

Hulp bij zoeken overnachtingen in National parken met 3 kinderen

Bericht door romypit »

Wij hebben tickets geboekt, schema gemaakt.

Nu willen we allereerst de hotels/motels van de national parken gaan vastleggen omdat het snel gaat.
Maar ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer.

Wij willen bij voorkeur op het park zelf. Maar mocht dat uitverkocht zijn of echt te duur worden, dan net buiten het park.
Het liefst met zwembad voor de 3 kinderen.

We gaan naar
Yosemite
Zion
Bryce
Moab Arches/canyonlands
Monument valley
Lake powell
Grand Canyon

Hebben jullie tips voor zoeken voor bovenstaande plekken????

Alvast bedankt.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Hulp bij zoeken overnachtingen in National parken met 3 kinderen

Bericht door mtl »

Google maps?
Gebruikersavatar
Mr. Patrick
Amerikakenner
Berichten: 516
Lid geworden op: 02 aug 2016, 16:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Hulp bij zoeken overnachtingen in National parken met 3 kinderen

Bericht door Mr. Patrick »

Voor de officiële accomodaties in het park kun je altijd de link vinden via www.nps.gov. Eerst doorklikken naar het betreffende NP, kies dan voor Plan your visit in het menu en voor Eating & Sleeping of iets dergelijks in het submenu.

Lake Powell en Monument Valley zijn geen nationale parken. net zoals voor accommodatie in de buurt van de NP (maar niet er in) kun je hiervoor best een combinatie van een of twee boekingssites (booking.com) en Google maps gebruiken (daar staan ook hotels op die je bv alleen telefonisch of per mail kunt boeken).
West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
Gebruikersavatar
Old Faithful
Amerika-expert
Berichten: 6129
Lid geworden op: 21 dec 2007, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Hulp bij zoeken overnachtingen in National parken met 3 kinderen

Bericht door Old Faithful »

Voor Yosemite en Grand Canyon zou je op de site van nps.gov kunnen kijken. In Grand Canyon N.P.is bijvoorbeeld de Maswik Lodge niet zo duur. In Yosemite heb je canvas tenten. De verwarmde tenten hebben een stopcontact, heb ik me door Marianne laten vertellen. In Zion heb je de Zion Lodge, maar de accommodaties in Springdale zijn ook zeer geschikt. Het Zion Park Motel is daar een betaalbare optie. Bij Bryce kun je ook goed terecht in Tropic. Bij Monument Valley heb je het mooie, maar wel dure, View Hotel en op korte afstand Gouldings Lodge. Wij logeerden daar, net als veel anderen, in Mexican Hat , ongeveer twintig minuten rijden. Voor Lake Powell kun je kijken in Page. Arches en Canyonlands hebben bij mijn weten geen h(m)otels in het park. Die vind je in Moab,: populair en druk, dus ook vrij duur.Ik meen te weten die iemand daar ooit een heel huis heeft gehuurd, maar ik weet niet meer wie. :oops:

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4964
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Hulp bij zoeken overnachtingen in National parken met 3 kinderen

Bericht door hemmie »

Algemene tip voorhet zoeken voor kamers voor 5 personen. Veel hotels laten wel 5 personen toe op een kamer, ook al zijn er maar 4 slaapplaatsen (meestal 2 queen). Soms kun je dan een bed bij laten plaatsen (tegen betaling), soms ook niet, maar wij nemen gewoon altijd een matje en slaapzak mee en gebruiken die zonodig.
In de NP's is het echter vaak lastig een kamer voor 5 te vinden, daar heb ik nog geen oplossing voor gevonden. Wij gaan daarom komend jaar deels met een tent.

Ik zoek bij voorkeur op hotels.com, als ik dan 5 personen in geef krijg ik ook echt alleen kamers te zien waar dat mag. Als ik hetzelfde doe bij booking.com toont hij me ook kamers waar je helemaal niet met 5 personen op mag. Heb ik niets aan, dus ik gebruik booking.com niet meer.
Terug in Texas!
romypit
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 sep 2018, 08:51
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Hulp bij zoeken overnachtingen in National parken met 3 kinderen

Bericht door romypit »

@Hemmie, ik kan de kids met z`n 3en wel in 1 queensize bed laten slapen. Zo heb ik the view gevonden in Monument valley, heb ze gemaild en dat mag. Ze zei gewoon 2 kids boeken erbij en bij notities erbij zetten dat je mety 3 bent en in 1 bed slapen. Ik weet niet of dat overal mag, maar dan mail ik ze maar gewoon even.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Hulp bij zoeken overnachtingen in National parken met 3 kinderen

Bericht door Martin & Marianne »

Zoals gezegd vind je via de NPS site de links naar de sites voor accommodatie in de parken. De rechtstreekse link voor Yosemite is www.travelyosemite.com. Een heated tent in Half Dome Village is niet gek. Je hebt daar tenten voor 5 personen. En er is een zwembad. Hoe oud zijn de kinderen? Ze kunnen ook spelen in de Merced River. Dan is Housekeeping Camp ook leuk. Kijk daarvoor eens in ons 2002 en 2006-verslag.
Voor de GC is de Maswik Lodge niet gek maar er wordt daar w verbouwd. De Bright Angel Lodge is ook mooi. Daar heb je ook cabins voor grotere families. Of je neemt twee kamers.

Jullie hebben aardig veel parken in de planning. Dat kost je wel 4 weken, ik hoop dat je die tijd hebt.

Marianne
Ron Notenboom
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 01 feb 2015, 15:30
Partner van: Sjaan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Naaldwijk
Contacteer:

Re: Hulp bij zoeken overnachtingen in National parken met 3 kinderen

Bericht door Ron Notenboom »

Bumbleberry Inn in Springdale is een prima accommodatie voor Zion. De shuttle stopt daar voo de deur.
Reisverslag 2018: https://www.pindat.com/reis/dagboek/not ... s-usa-2018
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Hulp bij zoeken overnachtingen in National parken met 3 kinderen

Bericht door Martin & Marianne »

Voor Zion ligt Springdale perfect hoewel de Lodge in het park prachtig ligt. En dat scheelt je wachttijden bij de shuttlebus.
In Springdale kun je met 5 personen ook een kijken nasr de Zion Park Motel en als het een keer wat duurder mag is de Desert Pearl Inn prachtig.
Zie voor die laatste ons 2004-verslag en voor de Lodge ons 2017-verslag.
De shuttlebus in Springdale stopt bij elk hotel dus dat komt sowieso wel goed.

Marianne
romypit
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 sep 2018, 08:51
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Hulp bij zoeken overnachtingen in National parken met 3 kinderen

Bericht door romypit »

bumbleberry inn net geboekt. Bedankt
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Hulp bij zoeken overnachtingen in National parken met 3 kinderen

Bericht door Martin & Marianne »

Ik mis Capitol Reef in je opsomming. Ga je daar wel naatoe? Maar geen overnachting? Ik ben wel benieuwd naar de route. Neem voldoende tijd overal, zeker met kinderen.

Marianne
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Hulp bij zoeken overnachtingen in National parken met 3 kinderen

Bericht door josea »

Onze ervaringen / hotels bij de nationale parken waren:

Zion: Bumbleberry Inn; fijn hotel, sympathiek personeel, lekker ontbijt (wel tip afrekenen). The Zion Motel ernaast is wel een stuk goedkoper en heeft ook een zwembad.

Bryce: Nu drie keer gebruik gemaakt van Best Western Ruby’s Inn (heeft binnenzwembad). Ideaal gelegen vlakbij park en redelijke geprijsd (wij betaalden §138 in juli)
Restaurant-tip: The Pizza Place in Tropic of Bryce Canyon Pines

Moab: Wij hadden in Moab een huis via airbnb gehuurd in Spanish Valley (tien minuutjes rijden). Heerlijk, even iets anders dan een hotelkamer, met zwembad (voor acht huizen), drie slaapkamers, twee badkamers, barbecue, wasmachine en van alle gemakken voorzien.
http://Www.moabdreams.com (wij betaalden §170 + tax, best betaalbaar voor Moab).

Monument Valley: sliepen we in een cabin frontrow van The View hotel. Perfect uitzicht op de zonsopgang vanaf je veranda! Wel klein voor vijf personen...

Page/Lake Powell: Quality Inn Lake Powell, zo’n beetje het enige betaalbare hotel dat ik kon vinden daar. Kostte $115 per nacht bij Amoma.

Grand Canyon: sliepen we in de Maswik Lodge. Prima basic cabins.
Ron Notenboom
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 01 feb 2015, 15:30
Partner van: Sjaan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Naaldwijk
Contacteer:

Re: Hulp bij zoeken overnachtingen in National parken met 3 kinderen

Bericht door Ron Notenboom »

Je zou in Moab kunnen kijken bij de Inca Inn. Eenvoudig, maar goed motel met ontbijt en een simpel zwembad. http://www.incainn.com
Reisverslag 2018: https://www.pindat.com/reis/dagboek/not ... s-usa-2018
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer