Op zoek naar campings (met zwembad) en tips.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Op zoek naar campings (met zwembad) en tips.

Bericht door jill1234 »

Ik weet niet of er al een topic is over campings, zo ja, excuus.

Wij gaan in juli 2019 met de camper door west USA.
Tot nu toe heb ik een aantal campings op het oog:
Malibu RV resort in Malibu
Bella Viste by the Sea (highway 1)
Treasure Island RV park, San Francisco
upper pines, Yosemite
Oasis Las Vegas Resort, Las Vegas
Watchman, Zion
Ruby's inn , Bryce
Whaweap, Page
Mather Campground, Grand Canyon
The Palms River Resort, Needles

Ik zoek nog een camping in de buurt van Lee Vining en Carmel/Monterey. En natuurlijk tips voor andere dan de al genoemde campings, vooral campings met zwembad.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: campings

Bericht door Martin & Marianne »

Voor Monterey ben ik hier wel eens de Saddle Mountain Ranch tegengekomen. Je kunt eens de zoekfunctie proberen daarvoor. Wij vonden kamperen bij Big Sur erg mooi, bijvoorbeeld bij Pfeiffer Big Sur SP. Geen zwembad maar je kunt er wel zwemmen.

Voor Yosemite zijn alle campings in de vallei goed, dus kijk niet alleen naar Upper Pines.

Kijk ook eens naar de beoordelingen van forumleden (via de link Hotel & campings hier bovenin).

Marianne
Gebruikersavatar
Marenko
Amerika-expert
Berichten: 3733
Lid geworden op: 04 jul 2006, 09:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: campings

Bericht door Marenko »

Ik hou al jaren alle campings bij waar we ooit gestaan hebben met de camper op onze website. Misschien heb je daar nog iets aan? Zie onderschrift.
Bij Monterey zijn wij fan van Moss Landing. Ik weet niet hoeveel tijd je daar hebt, maar deze KOA stelt qua camping niet veel voor, maar ligt aan de haven van waaruit je kunt Whale watchen, op loopafstand van het strand, en de zeeotters en zeeleeuwen liggen in de haven en op het strand.
Verder hebben wij nu al een paar keer bij Convict lake gestaan. Deze ligt in de buurt van Mammoth lakes. Je kunt hier eventueel nog een kajak of waterfiets huren.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Op zoek naar campings (met zwembad) en tips.

Bericht door Martin & Marianne »

Jill, je zou je vragen ook in je routetopic bij elkaar kunnen zetten. Als je er echter voor kiest om dat niet te doen, vermeld dan wel even de belangrijkste zaken, zoals bijvoorbeeld de leeftijd van de kinderen - bij de vraag over Yosemite wel relevant - en hoelang je overal bent en wat de route is.
Voor de omgeving van Lee Vining is Convict Lake mooi, maar als je maar weinig tijd hebt en doorrijdt naar Las Vegas kun je ook kiezen voor een minder mooie maar wellicht voor jullie beter gelegen camping zoals Mono Lake RV resort.
Heb je veel tijd dan zijn er nog veel meer mogelijkheden. Kijk daarvoor eens in het laatste verslag van forumlid Trails.

Marianne
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Op zoek naar campings (met zwembad) en tips.

Bericht door jill1234 »

Goede tip Marianne. Kinderen zijn (dan) 10 en net 12.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
sanwinters
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 01 apr 2016, 15:45
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Op zoek naar campings (met zwembad) en tips.

Bericht door sanwinters »

Sla Treasure Island in San Francisco over. de campingbeheerder is niet bepaald sociaal te noemen en er staan vooral vaste mensen op de camping. Wij hebben uiteindelijk gestaan bij Candlestick RV Park. Wel wat buiten de stad gelegen en ze waren er 2 jaar geleden aan het bouwen, maar met een Uber naar de stad was het prima te doen.

Wij zaten net na (of voor afhankelijk van welke kant je komt) Zion in Zion River Resort in Hurricane. Dat had een lekker zwembad.

Langs H1 hebben wij in Big Sur overnacht.
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Op zoek naar campings (met zwembad) en tips.

Bericht door jill1234 »

Weet je nog wat het met de uber kostte om de stad in te gaan? Dank voor de tip wat betreft treasure island!
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: campings

Bericht door jill1234 »

Marenko schreef:Ik hou al jaren alle campings bij waar we ooit gestaan hebben met de camper op onze website. Misschien heb je daar nog iets aan? Zie onderschrift.
Bij Monterey zijn wij fan van Moss Landing. Ik weet niet hoeveel tijd je daar hebt, maar deze KOA stelt qua camping niet veel voor, maar ligt aan de haven van waaruit je kunt Whale watchen, op loopafstand van het strand, en de zeeotters en zeeleeuwen liggen in de haven en op het strand.
Verder hebben wij nu al een paar keer bij Convict lake gestaan. Deze ligt in de buurt van Mammoth lakes. Je kunt hier eventueel nog een kajak of waterfiets huren.
dank je! Ik ga kijken!
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
sanwinters
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 01 apr 2016, 15:45
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Op zoek naar campings (met zwembad) en tips.

Bericht door sanwinters »

Volgens mij was de Uber zo'n $30. Overdag iets minder, 's avonds iets meer. Op https://www.uber.com/nl/fare-estimate/ kun je de kosten inschatten.
Je hebt wel internet (wifi of datakaartje) nodig om een Uber te bestellen. Via internet kun je van te voren vaak wel een kortingscode vinden voor 1 ritje.
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Op zoek naar campings (met zwembad) en tips.

Bericht door jill1234 »

Dank je, ik twijfel nog wel. Treasure Island ligt wel ideaal, loopafstand van de metro en dan in een kwartier in het centrum. Op de camping zullen we alleen in de avond zijn.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
sanwinters
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 01 apr 2016, 15:45
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Op zoek naar campings (met zwembad) en tips.

Bericht door sanwinters »

Zorg dan dat je er ruim voor 20 uur bent. Wij belden 's middags om te zeggen dat het erom zou spannen of we op tijd zouden zijn en er werd botweg gezegd dat als we na 20 uur kwamen we maar weg moesten blijven... We waren er om 20.05 uur en waren echt niet welkom, ondanks onze reservering.
Dit hebben we op andere campings, waar we ook vaak laat aankwamen, niet meegemaakt.
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Op zoek naar campings (met zwembad) en tips.

Bericht door Galapogos »

Net boven Lee Vining hebben wij een tent cabin gehuurd bij Virginia Creek Settlement. Ik vond het wel een fijne plek; om de hoek bij de weg naar Bodie. Kamperen in een eigen kampeermiddel (tent, camper) kan daar alleen niet volgens mij.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer